Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaako työkaveri minulle?

Vierailija
21.03.2018 |

Hassua kysyä tätä, mutta kertokaa te ;)
Tapaamme silloin tällöin työn merkeissä.
1 . Meinasimme myöhästyä lennolta ja työkaveri ehdotti pilke silmäkulmassa, että nyt olet ankaran näköinen ja mennään tiskille puhumaan paikat koneen etuosasta. Minua alkoi hymyilyttää ja hän totesi nauraen, että juuri noin EI.
2. Hän ottaa esille humoristisesti jonkin meitä yhdistävän asian aina tavatessamme ennen kokouksia.
3. Viimeksi tavatessamme hän halasi minua lämpimästi ja silitti pari kertaa hiuksiani (pitkät hiukset) takaa samalla.
Raati, mitä mieltä? :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan selvästi vedonlyönti menossa. Nyt se on susta kiinni nauraako koko firma sille lankeetkobhelppoon. Onhan näitä nähty. Hah hah hah.

Ei ehkä ihan vedonlyönti, mutta näitä kyllä ihan järkeväksikin kuvitellut miehet tekee näitä kokeiluja. Ja usein puhuvatkin keskenään, että saisikohan tuon iskettyä. Ja kyllä yleisin ele minkä voit tehdä ilmaistaksesi olevasi saatavilla on joko pyytää tai suostua tapaamaan kahdenkesken työajan ulkopuolella. Siitä ei osaa sanoa että mihin sitten johtaa. Jos on tosissaan niin johtaa varmaan johonkin kivaan ja tapaatte uudestaan ehkä alatte seurustella. Jos itse vähän kiinnostuneena lähdet tapaamiseen ja tyyppi ei enää osoita mitään kiinnostusta, niin voi tosiaan olla että halusi vain katsoa olisitko ollut valmis ja tällöin kyllä yleensä työyhteisöön leviää "helpon" maine. Tyyppi ainakin osalle porukasta kertoo että hitto kyllä sen kanssa olis pidemmällekin päässyt. Äijät nyt keskenään ainakin kehuskelevat.

Kokeilemalla vaan selviää! Pyydä vaikka baariin yksille, käytös treffeillä ja treffien jälkeen tulee kertomaan sinulle paljon. Pieni riski on että teet itsestäsi selän takana naureskelun kohteen. Ja pääset miesporukan kategoriaan helppo. Mitä sitten?

Vierailija
22/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan selvästi vedonlyönti menossa. Nyt se on susta kiinni nauraako koko firma sille lankeetkobhelppoon. Onhan näitä nähty. Hah hah hah.

Ei ehkä ihan vedonlyönti, mutta näitä kyllä ihan järkeväksikin kuvitellut miehet tekee näitä kokeiluja. Ja usein puhuvatkin keskenään, että saisikohan tuon iskettyä. Ja kyllä yleisin ele minkä voit tehdä ilmaistaksesi olevasi saatavilla on joko pyytää tai suostua tapaamaan kahdenkesken työajan ulkopuolella. Siitä ei osaa sanoa että mihin sitten johtaa. Jos on tosissaan niin johtaa varmaan johonkin kivaan ja tapaatte uudestaan ehkä alatte seurustella. Jos itse vähän kiinnostuneena lähdet tapaamiseen ja tyyppi ei enää osoita mitään kiinnostusta, niin voi tosiaan olla että halusi vain katsoa olisitko ollut valmis ja tällöin kyllä yleensä työyhteisöön leviää "helpon" maine. Tyyppi ainakin osalle porukasta kertoo että hitto kyllä sen kanssa olis pidemmällekin päässyt. Äijät nyt keskenään ainakin kehuskelevat.

Kokeilemalla vaan selviää! Pyydä vaikka baariin yksille, käytös treffeillä ja treffien jälkeen tulee kertomaan sinulle paljon. Pieni riski on että teet itsestäsi selän takana naureskelun kohteen. Ja pääset miesporukan kategoriaan helppo. Mitä sitten?

Tässä on kyse vähän erilaisesta tilanteesta siinä mielessä, että emme ole samassa työpaikassa mutta teemme työtä saman asian eteen. Meno on tosi sivistynyttä ja hillittyä. Ei ole miesporukkaa vaan aika arvostettuja insituutioita, jotka tekevät yhteistyötä. Siksi sana työkaveri on kieltämättä harhaanjohtava.

Meillä on lämmin ja mukava henki täällä, ja edustan "pidettyä" organisaatiota, joten ehkä kyseinen henkilö vain pitää minusta ja arvoistani. Olen vain mielenkiinnolla huomannut, että me lähennymme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri kun tästä aiheesta kirjoittelen, niin kyseinen mies käveli ohitseni jutellessani työkontaktien kanssa, pysähtyi ja antoi poskisuukot. Juurihan halattiin. Ap.

Vierailija
24/29 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko tilaisuuden pyytää tapaamista? Vai pyysikö kiinnostuksen kohde ehkä itse?

Vierailija
25/29 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut, tai sitten on vain kiinnostunut sinun kiinnostuksestasi ja haluaa pitää sitä yllä. Ts. haluaa saada sinut hymyilemään kun näkee ihastuksesi ja nostattaa sillä itsetuntoaan, miehuus hyrisee mielihyvää kun toisella pyörii sukat jaloissa. Tämä on niin ällöttävän tavallista että ihan nolottaa monen sisätyöläisnaisen puolesta, miten kahvihuoneessa sitten naureskellaan.

No se selviää kun otat selvää!

Vierailija
26/29 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kyllä kiva seurata loppuun asti! Olen aina miettinyt mihin asti nuo työpaikkaflirtit voivat johtaa. Koita saada siitä treffit irti! Pyydä vaikka lasilliselle ja raportoi tänne miten meni.

Vierailija
27/29 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjeiden etsiminen toisen käytöksestä kuulostaa tutulta. Itsekin tein nuorena tuota samaa.

Ei pahalla, mutta jos mies on niin rohkea, että hivelee hiuksia, on luultavasti myös niin rohkea, että tekisi aloitteen jos haluaisi.

Voithan tehdä aloitteen, mutta älä ylläty jos vastaanotto ei ole haluamasi. Toisaalta sitten ei tarvitse miettiä menikö hyvä mies ohi ihan turhaan. Kerran täällä vain eletään.

Mulle tulee myös mieleen jonkin sortin hurmuria esittävä ja suureksi naistenmieheksi itsensä mieltävä pelimies. Kuvattu ei ole yhtään normaalia käytöstä aidosti ihastuneena tavismieheltä.

Vierailija
28/29 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjeiden etsiminen toisen käytöksestä kuulostaa tutulta. Itsekin tein nuorena tuota samaa.

Ei pahalla, mutta jos mies on niin rohkea, että hivelee hiuksia, on luultavasti myös niin rohkea, että tekisi aloitteen jos haluaisi.

Voithan tehdä aloitteen, mutta älä ylläty jos vastaanotto ei ole haluamasi. Toisaalta sitten ei tarvitse miettiä menikö hyvä mies ohi ihan turhaan. Kerran täällä vain eletään.

Mulle tulee myös mieleen jonkin sortin hurmuria esittävä ja suureksi naistenmieheksi itsensä mieltävä pelimies. Kuvattu ei ole yhtään normaalia käytöstä aidosti ihastuneena tavismieheltä.

No mitä se ihastunut tavismies sitten tekee?

Vierailija
29/29 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse vähän erilaisesta tilanteesta siinä mielessä, että emme ole samassa työpaikassa mutta teemme työtä saman asian eteen. Meno on tosi sivistynyttä ja hillittyä. Ei ole miesporukkaa vaan aika arvostettuja insituutioita, jotka tekevät yhteistyötä. Siksi sana työkaveri on kieltämättä harhaanjohtava.

Meillä on lämmin ja mukava henki täällä, ja edustan "pidettyä" organisaatiota, joten ehkä kyseinen henkilö vain pitää minusta ja arvoistani. Olen vain mielenkiinnolla huomannut, että me lähennymme.

No kai siellä nyt muita miehiä on tämän miehen lisäksi? = miesporukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi