Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö kaikki pettäjät aina kiinni? Vai onnistuuko joku säilyttämään salasuhteen?

Vierailija
21.03.2018 |

Ihan mielenkiinosta kyselen... vastaisuuden varalle neuvoja otetaan vastaan, vink, vink!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jää kiinni, kun ei kukaan tule kertomaan päinvastaista. Mutta miksi sitten kukaan pettäisi, jos olisi varmaan että narahtaa jossain vaiheessa? Miksi AP kyselet, kerro lisää!

Vierailija
2/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä suhteessa olin pussaillut yhden työkaverin kanssa jonka kanssa oli muutenkin molemminpuolista kiinnostusta ilmassa. Tämä siis humalassa työmatkalla ja nukuimme silloin myös samassa sängyssä, vaikkei seksiä harrastettu.

En tästä kertonut kenellekään (en myöskään puolisolle) eikä silloinen puoliso ilmeisesti koskaan saanut tietää. Suhteemme jatkui tämän jälkeen vielä 3 vuotta ja nykyisin olemme olleet erossa 6 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää kiinni. Kaiken voi tehdä niin huomaamatta ja jälkiä jättämättä ettei toinen saa ikinä tietää.

Vierailija
4/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli satunnainen neljän vuoden seikkailu vanhan kaverin kanssa aikoinaan, ei siitä kukaan koskaan saanut tietää. Ollaan kai molemmat niin paljon yksin, että kukaan ei ihmetellyt, eikä tarvinnut keksiä ontuvia selityksiä.

Ei kyllä toimisi näin lapsiperheellisenä enää ainakaan meidän tapauksessa. Epäilen kyllä, että kaverini puolisolle tärkeintä oli näyttää ulospäin täydelliseltä, heillä ei tuntunut olevan mitään yhteistä tekemistä, paitsi vanhempiensa purjeveneretket ja ravintolaillalliset.

Lisäksi meillä ei ollut tarkoitus olla keskenämme yhdessä, vaan syynä tapaamisiimme oli se, ettei vaniljasokeria riittänyt.

Vierailija
5/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen humalassa pussaillut baarissa vieraan miehen kanssa, oma mies ei halunnut tulla mukaan. eihän tuosta tietenkään kukana tiennyt. mutta ei se ehkä ollut oikein pettämistäkään.

Vierailija
6/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä jää kiinni jos vähänkään suunnittelee. Vaikeinta on löytää nainen jolle salasuhde sopii. Sitten pitää keksiä joku syy miksi on poissa kotoa. Muistakaa että vieraasta tuoksusta narahtaa helposti, suihkussa on syytä käydä ennen kotiin paluuta.

Vierailija
7/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlupaus estää pettämisen.

Vierailija
8/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettäjät jäävät kiinni ennemmin tai myöhemmin. Jos olet se pettäjä niin älä ole niin säälittävä, että rupeat naukumaan exäsi perään kun lennät ovesta ulos. Sinä teit virheen, elä sen kanssa.

Vierailija
9/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka hyvä valehtelija olet.

Vierailija
10/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki jää kiinni. Itse olin kielletyssä suhteessa kymmenen vuotta.

Vierailija
11/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on kyllä pahinta ihmispaskaa. Mikseivät suoraan lähde tämän uuden ja selkeästi paremman matkaan??

Vierailija
12/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12 vuotta pettänyt jäämättä kiinni. Tai ei mieheni ole ainakaan mitenkään reagoinut asiaan.

Vierailija
13/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät on kyllä pahinta ihmispaskaa. Mikseivät suoraan lähde tämän uuden ja selkeästi paremman matkaan??

Koska mieheni on selkeästi parempi kuin ne miehet jotka lähtee varatun matkaan.

Vierailija
14/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla on ollut jo 15 vuotta rakastajatar. Ei halua jättää vaimoaan, joka on kotirouva. 

Vierailija
15/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Vesalassa?

Vierailija
16/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla on ollut jo 15 vuotta rakastajatar. Ei halua jättää vaimoaan, joka on kotirouva. 

Samoin mulla n.15 vuotta . Suhde loppui, kun mies sairastui vakavasti. Vaimo sai hoitaa hänet hautaan.

Vierailija
17/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla n.15 vuotta . Suhde loppui, kun mies sairastui vakavasti. Vaimo sai hoitaa hänet hautaan.

Toivottavasti oli kivulias kuolema. Yksi 💩läjä maailmassa vähemmän, se on hyvä.

Vierailija
18/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jää kiinni, jotkut ei, jotkut kertoo itse. Pettäminen on aina väärin...

Ikävä kyllä edellisissä suhteissani olen pettänyt. Tiesin jo että suhde kariunut ja en tahdo siinä olla, en vain päässyt irti. Eksät kohteli huonosti ja tekivät itse sellaisia asioita mitkä sai luovuttamaan. Ei pettäminen oikein ole. Kukaan eksistäni ei saanut pettämisistä tietää. Pettämiseksi lasken sellaiset flirtitkin ja hyväilyt jne...

Esimerkiksi menin baarista kaverimiehen luo ja sieltä sitten omaan kämppään aamuyöllä ja ei poikaystävä siitä ikinä saanut tietää.

Tai sit vaikka juttelin koko suhteen ajan jonku miespuolisen henkilön kanssa ja olin hänestä kiinnostunut.

Omat eksät teki aivan samaa settiä kun minä itsekin. Ei ollut kunnon sitoutumista ilmassa vaikka molemmat sitä olis halunnut, ei vaan tapahtunut... nuorena kun tää on vähän tälläistä. Kokoajan vilkuillaan oisko se ruoho vihreämpää. Eikä se ole.

Nyt onneks ihana mies vierellä joka kohteleekin hyvin ja arvostaa. Ei tee mieli katsella muita enää. Hyvä näin.

N23

Vierailija
19/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tuttu on erittäin varakas. Todennäköisesti huolehtii myös tästä toisesta naisesta, koska ei kai kukaan muuten olisi jo 15 vuotta varatun kanssa. Hän on tyytyväinen elämäänsä. Saa paljon seksiä ja huolto pelaa kotona. 

Vierailija
20/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tuttu on erittäin varakas. Todennäköisesti huolehtii myös tästä toisesta naisesta, koska ei kai kukaan muuten olisi jo 15 vuotta varatun kanssa. Hän on tyytyväinen elämäänsä. Saa paljon seksiä ja huolto pelaa kotona. 

Kuolisi pois jo. Kukaan ei jää kaipaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä