Flirttaako työkaveri minulle?
Hassua kysyä tätä, mutta kertokaa te ;)
Tapaamme silloin tällöin työn merkeissä.
1 . Meinasimme myöhästyä lennolta ja työkaveri ehdotti pilke silmäkulmassa, että nyt olet ankaran näköinen ja mennään tiskille puhumaan paikat koneen etuosasta. Minua alkoi hymyilyttää ja hän totesi nauraen, että juuri noin EI.
2. Hän ottaa esille humoristisesti jonkin meitä yhdistävän asian aina tavatessamme ennen kokouksia.
3. Viimeksi tavatessamme hän halasi minua lämpimästi ja silitti pari kertaa hiuksiani (pitkät hiukset) takaa samalla.
Raati, mitä mieltä? :D
Kommentit (29)
Oliko jollain jotain muuta sanottavaa?
Ekaa en tajunnut, toka normaalia, kolmas jotain kiinnostusta. Outoa tuommoinen silittely yhtäkkiä.
Selvästi pitää sinusta, ei tarpeeksi infoa että voisi päätellä onko kiinnostusta enempään. Oma työkaverini flirttasi räikeästi minulle vaikka oli koko ajan varattu eikä halunnut sen enempää.
No halaaminen ja hiusten silittely on melko intiimiä? En kyllä tekisi sellaista työkaverin kanssa ihan muuten vaan, vaikka aika flirttiäkin läppää joidenkin kanssa huumorilla heitetään. Kaikista ihmisistä ei silti voi olla varma, jotkut tekevät tuollaista ilman, että taustalla on yhtään mitään tunteita. Voithan ensi kerralla vihjaista, että haluaisit tavata työn ulkopuolella ja katsot ottaako toinen kopin.
Kiitos kun kommentoitte! Niin tuo ensimmäinen oli huonosti kuvailtu, mutta hän siis vihjaisi ymmärtääkseni, että minulla on nätti hymy enkä onnistu näyttämään ankaralta.
Olen itse hämmentynyt halauksesta, kun yleensä ollaan kätelty ja vaihdettu poskipusut tai halattu pikaisesti tervehtiäksemme. Lämmin halaus ja hiusten silitys tuntui siltä kuin hän olisi kaivannut.
No, varmasti hän pitää minusta joka tapauksessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No halaaminen ja hiusten silittely on melko intiimiä? En kyllä tekisi sellaista työkaverin kanssa ihan muuten vaan, vaikka aika flirttiäkin läppää joidenkin kanssa huumorilla heitetään. Kaikista ihmisistä ei silti voi olla varma, jotkut tekevät tuollaista ilman, että taustalla on yhtään mitään tunteita. Voithan ensi kerralla vihjaista, että haluaisit tavata työn ulkopuolella ja katsot ottaako toinen kopin.
Tämä! Ehdota jotain ilmiselvästi kahdenkeskeistä tapaamista (ei mitään koko työporukan illanviettoa) työn ja työajan ulkopuolella. Jos ottaa kopin on varmastikin kiinnostunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ehdota jotain ilmiselvästi kahdenkeskeistä tapaamista (ei mitään koko työporukan illanviettoa) työn ja työajan ulkopuolella. Jos ottaa kopin on varmastikin kiinnostunut!
Juu, pakko tehdä noin. Heräsin tähän vasta tuon halauksen jälkeen. Pitää toimia :) ap
Jos on suomalainen, niin on kiinnostunut. Ole työskennellyt ulkomaalaisen kanssa, joka antoi aina poskipusut ja toisinaan sanoi kuinka kiva uusi kampaus minulla on jne.. Aluksi ihmettelin, mutta pian tajusin sen olevan ihan normaalia hänelle eikä hän osoita mitään kiinnostusta. Ollessani pitempään sairauslomalla törmäsin häneen sattumalta kaupungilla. Hän tuli heti halaamaan ja toivotti pikaista paranemista.
Vierailija kirjoitti:
Jos on suomalainen, niin on kiinnostunut. Ole työskennellyt ulkomaalaisen kanssa, joka antoi aina poskipusut ja toisinaan sanoi kuinka kiva uusi kampaus minulla on jne.. Aluksi ihmettelin, mutta pian tajusin sen olevan ihan normaalia hänelle eikä hän osoita mitään kiinnostusta. Ollessani pitempään sairauslomalla törmäsin häneen sattumalta kaupungilla. Hän tuli heti halaamaan ja toivotti pikaista paranemista.
On suomalainen, mutta asunut työn puitteissa ulkomailla ja muutenkin työskennellään kansainvälisissä puitteissa. Halataan työyhteyksissä muidenkin kanssa, mutta erilailla. Analysoin tätä, koska tajusin olleeni iloinen tuosta viime halauksesta ja aloin miettiä, oliko aiemmin merkkejä jostain. Ap
Kohta kolme. Olet tiedostamattasi joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Ilmianna se sika, äläkä ole missään tekemisissä hänen kanssaan. Hanki ulkomaalainen naistaan kunnioittava mies, joka hallitsee small talkin ja käyttäytymissäännöt.
#metoo #ahdistelija #raiskaaja #antikristus #louhimies
Joko olette testannu strap-on dildoa ? Naispari oletan ?
Tosi kivoja kommentteja ihan asialliseen aloitukseen. Ap
Aivan selvästi vedonlyönti menossa. Nyt se on susta kiinni nauraako koko firma sille lankeetkobhelppoon. Onhan näitä nähty. Hah hah hah.
Vihjeiden etsiminen toisen käytöksestä kuulostaa tutulta. Itsekin tein nuorena tuota samaa.
Ei pahalla, mutta jos mies on niin rohkea, että hivelee hiuksia, on luultavasti myös niin rohkea, että tekisi aloitteen jos haluaisi.
Voithan tehdä aloitteen, mutta älä ylläty jos vastaanotto ei ole haluamasi. Toisaalta sitten ei tarvitse miettiä menikö hyvä mies ohi ihan turhaan. Kerran täällä vain eletään.
1. ja 2. ihan normaalia kanssakäymistä.
3. on jo niin selvää lähentelyä, että sokea, koomassa makaava puuoravakin jo tajuaisi vihjeen.
Up