Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö abortin tekemään mieheltä salaa? Mies tietää (valitettavasti) raskaudesta, en tajunnut salata ajoissa kun olin niin shokissa

Vierailija
21.03.2018 |

Mies ehdottomasti haluaa pitää lapsen, minä en, elämäntilanteellisista syistä. Kuitenkin meillä on lapsia suunnitelmissa tulevaisuudessa; miten tämä asia tulee silloin puheeksi? Jos teetän abortin ja sanon että tuli keskenmeno, jäänkö kiinni? Jos teen abortin ja sanon sen, mies lähtee aika varmasti, on niin innoissaan tästä vaikka olikin vahinko. Asiallisia vastauksia toivon!

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin laiminlyönyt ehkäisyn niin itse en kehtaisi varmaan tehdä aborttia. En tiedä miten teillä sitten kävi, pettikö ehkäisy vai miten.

Vierailija
2/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan tehtävä jos  ei  halua äidiksi, lähti mies tai ei.

Lääkkeellinen, joten asap yhteys lekuriin.

Itse en kenenkään mieliksi lasta tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kelpaa mut tämä ei, hyvä juttu!

Vierailija
4/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa en ihan ymmärrä. Jos olette pariskunta ja elätte yhdessä, niin miten sun elämäntilanne voi olla lasten saannin kannalta aivan mahdoton, mutta miehen taas ei? Ehkä et vain oikeasti halua lapsia. Jospa vaan reilusti puhut miehellesi, etkä ala valehtelemaan keskenmenoista. Erimielisyys lapsikysymyksessä on iso juttu ja siinä ei kannata alkaa kikkailemaan, vaan rehdisti sanoa miten asia on. Vaikka se johtaisi lopulta eroon. Sekin on parempi kuin riistää toiselta lapsihaaveet tai pakottaa toinen pitämään lapsi vastentahtoa.

Vierailija
5/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan valehtele keskenmenosta tms. Jos aborttiin päädyt, niin tunnustat myös miehelle sen rehellisesti. Ota nyt hyvä ihminen vastuu teoistasi äläkä yritä valehtelemalla hoitaa tilannetta.

Vierailija
6/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tekemään. Varaa nyt heti aika lääkäriin, sun miehen ei tarvitse tietää koko asiasta. Joudut käymään lääkärissä pari kertaa ja sitten saat valita joko ottamalla pillerin tai kaavinta.

Mieti Sun elämää, älä välitä näistä kommenteista mitä täällä on. Jos et ole valmis niin sitten et ole. Emme elä nää 1000-luvulla.

Voimia.

Vierailija
7/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä miehelle kukaan erikseen ilmoita, mutta asia voi tulla myöhemmin esiin neuvolassa. Ei kannata perustaa suhdetta valheelle. Ole rehellinen, ja jos suhde päättyy tuohon, niin sitten sitä ei ollut tarkoitettu jatkuvaksi. Jos valhe tulee ilmi myöhemmin, suhde voi päättyä siihen.

Vierailija
8/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan valehtele keskenmenosta tms. Jos aborttiin päädyt, niin tunnustat myös miehelle sen rehellisesti. Ota nyt hyvä ihminen vastuu teoistasi äläkä yritä valehtelemalla hoitaa tilannetta.

Ei se ap:n vastuulla ole vaan miehen. Ap ei  lasta halunnut joten älä  häntä syyllistä.

Vierailija
9/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on tehtävä myös silloin, jos mies ei halua isäksi.

Vierailija
10/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä abortin ns. huomaamatta, mutta mikäli aiot hankkia lapsia tulevaisuudessa saman miehen kanssa tulet jäämään siitä kiinni. Raskaudet, myös keskeytetyt näkyvät neuvolatiedoissa.

Vierailija
11/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin ja uskon että ukko jää. Sit se ainaki lähtee jos jäät kii valehtelusta. Mutta ei kannata lasta hommata, jos ei tilanteeseen sovi. Eka oma elämä sit vasta pennut!

Vierailija
12/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat vielä opiskelijoita, sitä tarkoitin elämäntilanteellisilla syillä. Yhdessä ollaan puhuttu nämä asiat, että muutama vuosi työelämää ja sitten lapsi(a). Ehkäisynä oli kondomi, joka petti. Olin ihan varma, että mieskin on abortin kannalla, mutta nyt suunnilleen jo keksii nimiä, olen ihan shokissa tästä :( ap

Vierailija
13/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tehköön itselleen abortin mikäli tulee raskaaksi. Naisten raskauksiin ei ole sananvaltaa kuin raskautuneella.

Vierailija
14/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti, mutta älä valehtele.

Vierailija
15/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun se tehdään miehen keholle.

Vierailija
16/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti tehdään sille lapselle joka sieltä syntyisi, joten 50/50 se on miehen keho.

Vierailija
17/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tilanteesi. Itse tulin raskaaksi 19-vuotiaana, kun olin juuri aloittanut korkeakoulun ja asuin vielä vanhemmilla. Miehen kanssa olimme olleet yhdessä 1,5vuotta. Olin shokissa monta viikkoa ja kävin juttelemassa psyk. sairaanhoitajan kanssa. Päätin kuitenkin pitää lapsen, koska henkisesti tiesin, että abortti seuraisi koko elämän minua. Myös monet ystäväni olivat abortin jälkeen romahtaneet, joutuneet lääkekoukkuun eikä heidän elämänsä ollut enää samaa.

Raskaus oli vaikeaa aikaa ja yritin vain opiskella ja keskittyä kaikkeen muuhun. Järjestin kuitenkin kaikki asiat vauvalle valmiiksi. Mieheni odotti vauvaa innoissaan ja tuki minua hyvin.

Sitten tuli synnytys ja rakastuin lapseeni saman tien. Se rakkaus oli niin suurta ja kaunista. Kaikki ahdistus pyyhkiytyi saman tien pois. Nyt olen ollut 5 vuotta kotona kahden lapsen kanssa ja opiskellut osa-aikaisesti, tehnyt välillä freelancetöitä, mennyt naimisiin. Olen niin onnellinen, enkä olisi voinut koskaan uskoa, että elämästäni tulisi näin ihanaa äitiyden myötä.

Aborttia tulet katumaan, mutta lapsen pitämistä et. Voimia sinulle kovasti. ♥

Vierailija
18/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan pari päivää sitten kysyit samaa asiaa, eikö neuvot kelvanneet?

Vierailija
19/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä abortin ns. huomaamatta, mutta mikäli aiot hankkia lapsia tulevaisuudessa saman miehen kanssa tulet jäämään siitä kiinni. Raskaudet, myös keskeytetyt näkyvät neuvolatiedoissa.

Ohis - jos esim vaihdat paikkakuntaa etkä kerro asiasta niin ei se siellä näy.

Vierailija
20/203 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti tehdään sille lapselle joka sieltä syntyisi, joten 50/50 se on miehen keho.

Mieskö ne pillerit vetää naamaansa, kestää kivut ja viikkojen jälkivuodon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi