Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On kyllä järkyttävän lihavia nuo jenkit etenkin pienissä osavaltioissa

Vierailija
21.03.2018 |

Kun katsoo Huutokaupan metsästäjiä niin 90 % on todella reippaasti ylipainoisia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Jopa itäsuomalaiset ovat laihoja kun noihin vertaa.

Vierailija
2/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jotain ihan järkyttävää. Muistan kun menin ekaa kertaa jenkkeihin (florida) niin oikein suu loksahti auki kun näin livenä ekaa kertaa niin uskomattoman valtavia ihmisiä. Sellaisia jotka oli niin massiivisia että oli suorastaan ihme että edes pysyivät pystyssä, ja kävely oli sellaista sivulta toiselle vaappuvaa lyllertämistä että teki oikein pahaa katsoa. Ja tällaisia oli katukuvassa PALJON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jotain ihan järkyttävää. Muistan kun menin ekaa kertaa jenkkeihin (florida) niin oikein suu loksahti auki kun näin livenä ekaa kertaa niin uskomattoman valtavia ihmisiä. Sellaisia jotka oli niin massiivisia että oli suorastaan ihme että edes pysyivät pystyssä, ja kävely oli sellaista sivulta toiselle vaappuvaa lyllertämistä että teki oikein pahaa katsoa. Ja tällaisia oli katukuvassa PALJON.

Ai onko ne pakotettu nykyään kävelemään? Kävin siellä 15 vuotta sitten ja silloin kaikki kulkivat läskiskoottereilla. Kieltämättä tuli XL-kokoiselle hoikka olo.

Vierailija
4/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeistä löytyy läski pääkaupunki. Tarkoittaa sitä että sieltä löytyy asukaslukuun suhteutettuna eniten lihavia ihmisiä. En yllättynyt mistä se löytyi. Verratkaa joskus dokkareita ja elokuvia niin niissä näkyy amerikan yhdysvaltojen fiktion ja faktan ero. Leffoissa kauniita ja hoikkia tai ainakin normaaleja. Sitten oikeassa elämässä valtavat määrät ihan hirveitä läskipossuja.

Vierailija
5/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on tämä: suurennetaan osavaltioita.

Vierailija
6/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Floridassa ja Kaliforniassa on kuitenkin ne kaikista laihimmat jenkit, ja niissä saa jopa terveellistä ruokaa :D

Isoimmat ihmiset olen nähnyt Georgiassa, North-Carolinassa ja South-Carolinassa. Ne hakee 15-20 ämpärillistä friteerattua kanaa ja 12 litraa cokista yhdelle illalliselle, ja se jaetaan perheessä noin 5-7 hengen kesken! He eivät jaksa kävellä marketeissa joten ajelevat käytäviä pitkin sähkömopoilla jotka huutaa hoosiannaa niiden valtavien pyllyjen alla!

t. USA:ssa asunut ja opiskellut

Vierailija
7/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridan Orlando on taas vähän eri juttu, koska siellä lomailee porukkaa joka puolelta, mutta se varmaan antaa aika hyvän kokonaiskuvan. Oman kokemuksen mukaan rannikolla asuvat ovat yleensä hoikempia kuin keskimantereella.

Vierailija
8/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

semipullukat tuntee nyt varmaan olonsa hyväksi, kun ovat löytäneet ainakin omasta mielestään vieläkin läskimpiä :-).

Vierailija
9/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun usassa, ja L-kokoisena tunnen itseni valtavaksi mammutiksi. Paikalliset naiset ovat usein sellaisia kokoa 2 (32) olevia rutikuivua joka aamu klo 5 kuntosalille ryntääviä tikkumaisen laihoja ihmisiä. Matkustellessa näkee sitten enemmän minuakin paksumpia. Asun rannikon suurkaupungissa.

Vierailija
10/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on kaikki isoa. Jos he asuisivat Euroopassa pienissä asunnoissa ja ajaisivat pienillä autoilla, niin stoppi tulisi aiemmin. Ihmettelen miksei siellä oiekiasti kovalla kädellä puututa tällaiseen lihomiseen. Se on valtava ongelma!

Vierailija
11/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semipullukat tuntee nyt varmaan olonsa hyväksi, kun ovat löytäneet ainakin omasta mielestään vieläkin läskimpiä :-).

No tavallaan joo, olen perusterve,  voin kulkea omin jaloin, ei tarvitse olla huolissaan onko liian leveä tai painava huvipuistolaitteeseen, hajoaako tuoli alta ja monta niitä pitää olla jne. Silti surettaa heidän puolestaan, mutta kun katsoo ruoka tarjontaa, niin en ihmettele miten tuohon tilaan päätyy. Tai no päätyisin varmaan itsekin jos asuisin siellä. Pikaruokakulttuuri on ihan eriluokkaa, sitä on kaikkialla ja siihen ei tunnu liittyvän mitään häpeää. Joka paikassa tuputetaan juomiin refillejä ja tapa on ottaa vielä iso mukillinen mukaan.

Vierailija
12/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kierrellyt länsirannikkoa autolla ja siellä tuli yllättävän vähän vastaan niitä ylilihavia jenkkejä. Olin varautunut että niihin törmää väkisinkin. Mutta tosiaan, Kalifornia, Nevada ja Arizona eivät ole niitä alueita joissa on pulleimmat jenkit.  En itse asiassa tainnut nähdä kuin muutaman sellaisen joka pisti silmään... yksi niistä oli töissä pikaruokapaikassa, elopainoa varmaan 200 kg... kävi kyllä sääliksi. Lyllersi eteenpäin ja huohotti kuin olisi juossut 10 kilsaa. 

Vierailija
13/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kierrellyt länsirannikkoa autolla ja siellä tuli yllättävän vähän vastaan niitä ylilihavia jenkkejä. Olin varautunut että niihin törmää väkisinkin. Mutta tosiaan, Kalifornia, Nevada ja Arizona eivät ole niitä alueita joissa on pulleimmat jenkit.  En itse asiassa tainnut nähdä kuin muutaman sellaisen joka pisti silmään... yksi niistä oli töissä pikaruokapaikassa, elopainoa varmaan 200 kg... kävi kyllä sääliksi. Lyllersi eteenpäin ja huohotti kuin olisi juossut 10 kilsaa. 

No Teksasissa rupee löytymään sitäkin enemmän.

Vierailija
14/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

San Antonion katukuvassa ei ainakaan ole Suomea enemmän lihavia.

Vierailija
15/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa ei kyllä lihavia juurikaan näe

Vierailija
16/19 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Texas pieni osavaltio... eiku...

Vierailija
17/19 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun usassa, ja L-kokoisena tunnen itseni valtavaksi mammutiksi. Paikalliset naiset ovat usein sellaisia kokoa 2 (32) olevia rutikuivua joka aamu klo 5 kuntosalille ryntääviä tikkumaisen laihoja ihmisiä. Matkustellessa näkee sitten enemmän minuakin paksumpia. Asun rannikon suurkaupungissa.

ja sitten heräsit ja tajusit ettet olekaan mukana The Real Housewives of Beverly Hillsissä :DDDD

Vierailija
18/19 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa on kaikki isoa. Jos he asuisivat Euroopassa pienissä asunnoissa ja ajaisivat pienillä autoilla, niin stoppi tulisi aiemmin. Ihmettelen miksei siellä oiekiasti kovalla kädellä puututa tällaiseen lihomiseen. Se on valtava ongelma!

Ihan lööperiä. Sanoivat että texsasissa kaikki on suurempaa. Kävin lentsikan vessassa tsekkaamassa eikä vehje ollut kasvanut yhtään.

Vierailija
19/19 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Highest Regions for Obesity

Oceania Islands – The highest propensity of obesity can be seen in Oceania nations such as the Cook Islands, Samoa, Tonga, Nauru, Palau, Niue, and the Marshall Islands. It should be noted that even though the high rates of obesity, these countries have significantly less population.

Middle East – The second highest region is the middle east, with as much as 75% of the population being obese or overweight. Countries include Qatar, United Arab Emirates, Saudi Arabia, Libya, Oman, Jordan, Egypt, and Kuwait.

South America – South America continent is home of highly obese countries in terms of absolute numbers including Brazil, Mexico, Argentina, Peru, Chile

Research by the World Health Organization suggest there are an additional 124 million children and adolescents worldwide. While just under 1% of children and adolescents aged 5-19 were obese in 1975, more 124 million children and adolescents (6% of girls and 8% of boys) were obese in 2016.