Muistokukkien roskiin heittäminen
Kun ovat kuivuneet eikä mies haluaisi heittää roskiin. Saako ne heittää roskiin?
Kommentit (33)
Kuka sun pyllyn pyyhkii, kun käyt vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ole ammattivalittaja?
Kukapa muu näin älyttömiä kyselis.
Olet itsekäs. Kestä hetki epämukavuutta ja anna tilaa surra. Muuten et ole miehesi arvoinen.
Minne muuallekaan ne laitettaisiin kuin roskiin?
Ja nyt konmarittajat pitää turpansa kiinni. Mies pitäköön kukat vaikka loppuikänsä muistona kuivumassa. On mullakin ollut joitain kuivuneita kukkia ja kauniita ovat olleet. Esim morsiuskimppu taisi olla 10 vuotta esillä kunnes liikuteltaessa mureni käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soikaa, että ne heitetään roskiin ja vastaavasti sinun tavaroistasi heitetään menemään 3 uutta puseroa.
Nyt oli kyllä todella huono rinnastusm
Miksi? Kukat ovat maksaneet suunnilleen saman kuin 3 puseroa. Jos naiselle kukat ovat turhia, miehelle ne naisen puserot ovat yhtä turhia. Koti on myös miehen koti ja jos mies ei saa päättää edes surunvalittelukukista, niin nainen ei todellakaan ole sellainen, että hänen kanssaan kannattaa elää ja asua. Ja pahimmillaan vielä maksaa kulunsa.
Vierailija kirjoitti:
Soikaa, että ne heitetään roskiin ja vastaavasti sinun tavaroistasi heitetään menemään 3 uutta puseroa.
Kuihtuneet ja pölyiset kukat eivät soi menetettyä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tää kaveri ei taida ihan kuulua älykkäimpään kansanosaan, sen verran heikko vertaus oli. 😂
Säästä jotain parhaita ja sitten kun ne ovat haalistuneet värittömiksi ja murenevat, niistä on helppo luopua.
Minun äitini oli tomera siivoamaan. Jos olisin hänen muistokukkiaan pitänyt kodissani mätänemässä, niin olis varmaan tullut tuonpuoleisesta käymään, että heitä nyt, lapsikulta, noi muumioituneet kasvit jo hittoon täältä.
Anna hänelle hetki aikaa. Kun huomaa ettei niistä ole juuri mitään iloa, kyllä hänkin on ne valmis hävittämään. Tai pyydä häntä ainakin itse miettimään missä niitä säilytetään. Kun mun mieheni kuoli, sain noin 20 erilaista kukkatervehdystä. Ei tullut mieleenkään säilyttää niitä missään sen jälkeen kun olivat kuolleet. En olisi keksinyt niille mitään järkevää paikkaa. Kukkivinakin veivät melkoisesti tilaa pienessä asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle hetki aikaa. Kun huomaa ettei niistä ole juuri mitään iloa, kyllä hänkin on ne valmis hävittämään. Tai pyydä häntä ainakin itse miettimään missä niitä säilytetään. Kun mun mieheni kuoli, sain noin 20 erilaista kukkatervehdystä. Ei tullut mieleenkään säilyttää niitä missään sen jälkeen kun olivat kuolleet. En olisi keksinyt niille mitään järkevää paikkaa. Kukkivinakin veivät melkoisesti tilaa pienessä asunnossa.
Haluaisin tähän vielä itse lisätä että hoputtaminen ei ole hyvä varsinkin kun kyse on aika pienestä asiasta sinänsä mutta hänelle asia voi olla niin iso että pakottaminen tai hoputtaminen tuntuisi pahalta. Yritä tukea häntä tässä.
Ei vaan meinaa mahtua tähän pikku mökkiin missä asumme. Keittiön pöytä kuolleita kukkia täynnä. Kaikkea muuta kuin täydellinen koti.