Käytätkö koskaan tarkoituksella seksuaalista valtaa vai pelkästään epähuomiossa?
Itse luen siis seksuaaliseen vallankäyttöön kaikenlaisen hallitsemisen, johon liittyy seksuaalinen elementti, esim. paljastavan pukeutumisen, erogeenisten vartalonosien korostamisen, vartalon käytön viettelevästi siten, että se aiheuttaa muissa reaktioita jne.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Itse luen siis seksuaaliseen vallankäyttöön kaikenlaisen hallitsemisen, johon liittyy seksuaalinen elementti, esim. paljastavan pukeutumisen, erogeenisten vartalonosien korostamisen, vartalon käytön viettelevästi siten, että se aiheuttaa muissa reaktioita jne.
Vähän erikoinen kysymys. Mun vartalonmuotoni on sellainen, että se tuntuu herättävän kiinnostusta suuressa osassa miehiä. Töissäni 95 % on naisia, enkä muutenkaan töihin pukeudu millään tavoin huomiota herättävästi, tyyliin college ja farkut vaan. Viihteelle lähtiessä sitten korostan vartaloani pukeutumisellani, ja saan huomiota > herättää reaktioita, mutta en tätä hyödynnä millään tavoin; en ota vastaan ilmaisia juomia enkä etsi yhden illan seuraa. Joten en oikein näe, mihin tätä seksuaalista valtaa käyttäisin ja missä yhteydessä.
Ilmeisesti siihen riittää, että on olemassa ja on hyväkroppainen. Jos sitä ei jätesäkillä peitä, käyttää väärin "seksuaalista valtaa". Erogeeninen vartalonosien korostaminenkin kuulostaa siltä, että vaikka täysin peittävä mutta tiukka paitakin riittää.
Miekkosten kannattaisi keskittyä vallitsemaan itseään, se on todellista valtaa.
En, mutta varmasti joku muu voi tulkita minun käyttävän. Kuka tahansa, joka minusta tai kenestä hyvänsä naisesta tai miehestä viehättyy, voi lopulta kokea tulleensa tarkoituksellisesti vietellyksi ja harhaanjohdetuksi. Tällaiset asetelmat voivat usein olla enemmän sen kokijan päässä kuin kuvitellun vallankäyttäjän.
Jos nyt jollekulle keimailen, mitä varmasti tapahtuu, niin se on minun tahaton ja teeskentelemätön reaktioni johonkuhun miellyttävään ihmiseen, ei tarkoituksellista ja harkittua. Se tulee jostakin alkeellisesta apinanaivosta, ei minun järkiaivoistani. Sillä apinanaivolla ei kuitenkaan voi selittää lääppimistä ja kourimista ym. jos tällä keskustelulla on tarkoitus jotenkin kääntää asia niin päin, että miehet eivät voi ahdistelutaipumuksilleen mitään. Jossakin vaiheessa se järkiaivokin puuttuu peliin.
Eräs nainen tätä käytti minuun. Ainoa, joka aika pitkälle onnistui asiassa. Onneksi onnistuin pitämään pääni kylmänä. Ei käytä enään. Nyt jos näkisin kadulla, vaihtaisin puolta. Teeskentelijä, joka selvästi yritti hyötyä minusta. Hyvä näyttelijä myös. Heh, ei arvaa, että v*ttuilakseni autoin eräässä arkisessa asiassa, jotta muistaa minut joka päivä.
En oikeastaan käytä, en halua edetä asioissa esim töissä millään tavalla naiseuteni takia. Pyrin olemaan asiallinen ja aito kaikkien kanssa.
Onko flirttailu kiinnostavalle miehelle seksuaalista vallankäyttöä? :D ehkä mutta siinä on henkilökohtaiset intressit toiseen ja yleensä flirttailen vasta kun olen kovin kiinnostunut tai koen, että minusta ollaan kiinnostuneita ja pidän siitä mitä on vastassa. Kyllä miehetkin silloin käyttävät seksuaaluuttaan eli flirttailevat ja henkisesti lirkuttavat toiselle. Se on minusta luonnollista ja hyvä asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän erikoinen kysymys. Mun vartalonmuotoni on sellainen, että se tuntuu herättävän kiinnostusta suuressa osassa miehiä. Töissäni 95 % on naisia, enkä muutenkaan töihin pukeudu millään tavoin huomiota herättävästi, tyyliin college ja farkut vaan. Viihteelle lähtiessä sitten korostan vartaloani pukeutumisellani, ja saan huomiota > herättää reaktioita, mutta en tätä hyödynnä millään tavoin; en ota vastaan ilmaisia juomia enkä etsi yhden illan seuraa. Joten en oikein näe, mihin tätä seksuaalista valtaa käyttäisin ja missä yhteydessä.
Käytät sitä ainakin oman mielihyvän saamiseen viihteellä olemisen yhteydessä, kuten suoraan tuossa kerroit.
Ihan rehellisesti, kyllä käytän ja varsinkin jos tahdon saavuttaa jotain. Mahdolliset ahdistelijat saan kyllä laitettua nippuun, minua saa katsoa muttei koskea. N26