Apua!! Olen myynyt yhdelle miehelle käytettyjä
stringejäni. Nyt kun nostin hintaa hän alkoi uhkailla että kertoo asiasta vanhemmilleni ellen lähetä hänelle muutamaa paria ilmaiseksi:(
On tietty saanut mun tiedot kun maksuja sovittu ja facebookista varmaan etsinyt mun vanhemmat:(
Mitä voi tehdä?? Kai jokin kuluttajan suoja laki tässä suojelee minua??
Kommentit (7)
:D Joo. Ottaa varmaan yhteyttä poliisiin ja poliisi tulee pidättämään sut koska olet alaikäinen.
Eiköhän se ole kiristystä, tosin aika pienessä mittakaavassa. Oleellista on uhkailu, jonka varjolla yritetään tuottaa taloudellista haittaa. Sanot vieväsi asian poliisille, koska koet tilanteen uhkaavaksi. Yleensä nämä hiljenevät kummasti, kun Reinikainen soittaa ja kyselee asiasta.
Etsisin kyllä parempia töitä, ei tuolla saa kuin sekopäisiä tuttavia, kuten huomaat...
Jos käyttää Porvoon poste restantea välttyy tältä.
Lähetä isäs kalsarit seuraavaksi, niinku vaihteluksi.
Pyydät jotain tuttuasi tai bandidosta hakkaamaan ko. tyypin niin kyllä rauhottuu
Teet rikosilmoituksen kiristyksestä.
Poliisi ottaa tuohon tyyppiin yhteyttä ja hän hiljenee kerrasta. Vanhempasi eivät saa tietää-
Onko sillä mitään todisteita myynnistä? Onko sillä esimerkiksi kuvia susta ja niistä alushousuista? Jos hänellä ei ole mitään konkreettista, niin lopettaisin yhteydenpidon ja toivoisin, ettei hän oikeasti ota yhteyttä vanhempiini.
Ja kannattaa tulevaisuudessa miettiä fiksumpia tapoja tienata...