Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bmi laskurin mukaan mulla on merkittävä ylipaino

Vierailija
20.03.2018 |

Mutta en mä näytä läskiltä.Joo pyöreä olen mut en ole silti mikään hyllyvä laardikasa.Esim moni sanonu että ihan normaali painoselta näytän. Ja miksi noi laskurit ei kysy sitä että onko mies vai nainen kun kuvittelis että sekin vaikuttaa...mut eikai se sitten vaikuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko aikuinen ihminen nettilaskureihin vielä?

Vierailija
2/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin sitä sitten uskoisi? Lääkäriin vai personal traineriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti kommentoi toiselle ihmiselle, näyttääkö tämä normaalipainoiselta vai ei? En voi kuvitella sellaista rinnakkaistodellisuutta, missä käydään tämmöisiä keskusteluja.

Vierailija
4/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti kommentoi toiselle ihmiselle, näyttääkö tämä normaalipainoiselta vai ei? En voi kuvitella sellaista rinnakkaistodellisuutta, missä käydään tämmöisiä keskusteluja.

No se keskustelu menee näin: "Mä en tajua miten mä muka voin olla ylipainoinen painoindeksin mukaan. Olenhan mä vähän pyöreä, mutta enkö näytäkin kuitenkin normaalipainoiselta?" Toinen vastaa, että juu juu, ihan normaalipainoiselta näytät, koska ei halua loukata..

Vierailija
5/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä me ainaki kotona ja kaveri piiris puhutaan siitäkin yhtälailla kuin jostain kampaajalla käynneistä tms.Eikä suodateta mitään.

Vierailija
6/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sano toiselle että olet läski.

Minulla oli tuttu joka ihmetteli että oli bmi:n mukaan ylipainoinen. Hän ihan ääneen mietti että missä muka se kaikki ylipaino hänessä on.

Muut siinä hymisteli ja jotain vastaili että niinpä.

No, näkihän sen silmillä missä se ylipaino oli. Nainen ei itse sitä peilistä nähnyt.

Eri asia jos olet treenannut paljon ja sinulla on näkyvät lihakset mutta muuten se kyllä näkyy. Ainakin merkittävä ylipaino.

Vierailija
7/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko noita tuttavien höpötyksiä. Minullekin tyttökaverit ovat sanoneet, että näytän ihan samalta kuin ennenkin, vaikka paino on lisinyt yli 30 kiloa. Usko ennemmin vaakaa, mittanauhaa ja bmi-laskureita.

Vierailija
8/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mihin sitä sitten uskoisi? Lääkäriin vai personal traineriin?

Peiliin ja omaan vointiin.

Vierailija
9/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sukupuolikin vaikuttaa. Naisten rasvaprosentti on korkeampi, joten he usein näyttävät lihavalta alemmalla bmi:llä kuin miehet. Tietty se rasvan yksilöllinen jakautuminen kehoon vaikuttaa, mutta noin niin kuin yleistäen.

Vierailija
10/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko noita tuttavien höpötyksiä. Minullekin tyttökaverit ovat sanoneet, että näytän ihan samalta kuin ennenkin, vaikka paino on lisinyt yli 30 kiloa. Usko ennemmin vaakaa, mittanauhaa ja bmi-laskureita.

Eiköhän 30 kiloa näy jo naamastakin sen verran, että jos vanhoja kuvia katselet, niin varmasti niistä huomaat tyttökavereidesi vain fuulaavan.

Vierailija
11/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lihavat laihat?

Vierailija
12/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä huijaamista parhaimmillaan :D, kaverit sanoo, että näytän ihan normaalipainoiselta. Sitten kannattaa uskoa sitä, eikä peiliä, vaakaa tms. Jos ei itse tiedä, onko lihava vai ei, on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
13/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri mitoiltaan 163/74 ja olisin arvioinut hänet hoikaksi ainakin vaatteet päällä.