Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin selvittää, mikä mussa on vikana ulkonäöllisesti?

Vierailija
20.03.2018 |

Parisuhdeflaksini on ollut aina huono, enkä ole päässyt suhteeseen kuin kolme kertaa elämäni aikana ja niistäkin kahdessa mies tyytyi minuun paremman puutteessa (ensimmäisessä olin tietämättäni kakkosnainen seksittömässä avoliitossa elävälle miehelle ja toisessa tapauksessa nörttimies otti mut vaimokseni, kun hän ei parempaakaan saanut).

Pari kertaa olen koettanut tehdä aloitteita, mutta olen useimmiten saanut pakit. Kukaan ei ihan suoraan kehtaa sanoa, mikä minussa on vikana, joten en pysty oikein muuttamaankaan itseäni. Olen kysynyt sitä kumppaneiltani sekä niiltä pakit antaneilta, mutta en ole saanut rehellisiä vastauksia. Jos käyn jossain kaupan meikkikonsultilla ja pahoittelen heille rumuuttani, niin hekään eivät kerro suoraan, mikä mussa on vikana, vaan ainoastaan kehuvat. Vanhempani ja kaverinikaan eivät sano suoraan. Haluaisin oikeasti tietää, mitä voisin muuttaa itsessäni, jotta musta tulisi viehättävämpi parisuhdetta ajatellen. Auttakaa minua, please!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vaimokseen

Ja kuulin siltä nörttimieheltä aivan jatkuvaa valitusta ulkonäöstäni ja iästäni. Olin aivan hieman häntä nuorempi, mutta ikäeron olisi pitänyt olla vähintään sama kuin hänen vanhemmillaan (9 vuotta siten, että nainen on nuorempi) ja ko. nörttimies inhosi leveälanteisia ja pyöreäpeppuisia naisia ja valitettavasti olen sellainen, vaikka olisin kuinka hoikka. Ja B-kupin rinnat olivat hänen makuunsa liian pienet. Muista ulkonäköpuutteistani hän ei maininnut yhtään mitään rehellisesti, ei edes kysyttäessä. Kiinnostaisi tietää, mikä esim. kasvoissani on vialla/rumaa.

Vierailija
2/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin edes tiedä, pitäisikö mun laihduttaa, kasvattaa lihaksia ja pysyä tämänpainoisena. En tiedä, minkä väriset hiukset mulle sopivat ja millainen pukeutumistyyli. Loppujen lopuksi minusta ei ole ainakaan Suomessa kukaan kiinnostunut ja olen nyt ollut noin 1,5 vuotta sinkkuna. :/ Olen jotenkin määrittelemättömän ruma/mitätön, mutta en tiedä edes, mistä lähtisin liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ulkonäössä välttämättä ole mitään vikaa, mutta ehkä sun olemuksesta huokuu sellainen "anteeksi, että olen niin ruma"-asenne ja se ei houkuta ketään.

Vierailija
4/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on käynyt vaan huonoa tuuria. Väärä aika ja paikka ja tyyppi. Muuttakaa toimintamallianne ja yleensäkin liikkukaa enemmän eri paikoissa kuin nyt.

Vierailija
5/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ulkonäössä välttämättä ole mitään vikaa, mutta ehkä sun olemuksesta huokuu sellainen "anteeksi, että olen niin ruma"-asenne ja se ei houkuta ketään.

Pelottaa olla itsevarma, kun pelkään saavani iskun vyön alle ja joku nöyryyttää/naureskelee halveksien. On turvallisempaa olla varuillaan jo valmiiksi.

Vierailija
6/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkejä ihan oikeasti suomalaiskriteereillä kauniista naisista.

Vierailija
7/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ulkonäön sijaan muihin asioihin, niin sinusta tulee paljon mielenkiintoisempi myös parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
8/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvaa hyvin sitä, että miesten ulkonäkökriteeristö on niin laaja. Yhtä oikeaa ei ole, niin ap ei tiedä, mikä hänessä on ”vikana”. Naisten kriteeristö on niin homogeeninen, että jokainen mies tietää puutteensa täsmälleen.

Vierailija
9/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa olla itsevarma, kun pelkään saavani iskun vyön alle ja joku nöyryyttää/naureskelee halveksien. On turvallisempaa olla varuillaan jo valmiiksi.

No miten tähän asiaan vakuttaisi se,e ttä muuttaisit ulkonäköäsi? Edelleen on todennäköistä, että joku iskee vyön alle, nöyryyttää ja nauraa halveksien. Elämä on sellaista ja juntit ihmiset on sellaisia. Sä et pääse tästä ongelmasta eroon muuttamalla itsäsi, mutta voit vähentää sitä huomattavasti vaihtamalla seuraasi: aina kun joku tekee sulle noin, sen sijasta että käpertyisit tuskissasi pyytelemään anteeksi, käännä selkäsi ja jätä tämä ihminen oman onnensa suojiin. Älä kuitenkaan sulje maailmaasi muiilta ihmisiltä: ennen pitkää sun ympärilläolevien enemmistöksi jää jörkviä ihmisiä.

Ja hei, sun maailma kuulostaa kovin ulkonäkökeskeiseltä. Mahdatko valita miehesikin ulkonäön perusteella? Jos näin teet, on todennäköistä, että hekin ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Ja jos ulkonäön perusteella itse halveksit sitä nörttiä, jolle kelpasit, on todennäköistä, että halveksittu alkaa halveksia sinua. Kannattaisi mieluummin etisiä ihmisiä, joita voit kunnioittaa ihmisinä (ei pelkkinä kuorina) ja jotka siksi todnnäköisesti näkevät myös sinussa jotain kunnioitettavaa.

Vierailija
10/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon miettinyt mikä vika mussa on työntekijänä. Oon pari kertaa hakenut töitä, mutta en ole niitä saanut. En koskaan saanut vastausta miksi mua ei valittu töihin. Miten voisin muuttaa itseäni, jotta saisin töitä?

Vierailija
11/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvaa hyvin sitä, että miesten ulkonäkökriteeristö on niin laaja. Yhtä oikeaa ei ole, niin ap ei tiedä, mikä hänessä on ”vikana”. Naisten kriteeristö on niin homogeeninen, että jokainen mies tietää puutteensa täsmälleen.

Voisiko joku kertoa siitä miesten laajasta ulkonäkökriteeristöstä sitten tarkemmin. :) Voisin ehkä noin 5-6000 euroa uhrata plastiikkakirurgiaan, jos nyt esim. silikonirinnoilla tai nenäleikkauksella parantaisin flaksiani olennaisesti. Tonnilla saisi uuden pukeutumistyylin ja kampaamokäynnin, jossa uuden hiustyylin. Mua ei ihan oikeasti kukaan ole tullut iskemään missään varmaan moneen vuoteen ja kukaan ei ole vaikuttanut edes kiinnostuneelta tai flirttaillut perinteisen selkeästi. Asun Helsingissä, joten täällä ihmisiä sinänsä riittäisi kyllä.

Vierailija
12/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*vaimokseen

Ja kuulin siltä nörttimieheltä aivan jatkuvaa valitusta ulkonäöstäni ja iästäni. Olin aivan hieman häntä nuorempi, mutta ikäeron olisi pitänyt olla vähintään sama kuin hänen vanhemmillaan (9 vuotta siten, että nainen on nuorempi) ja ko. nörttimies inhosi leveälanteisia ja pyöreäpeppuisia naisia ja valitettavasti olen sellainen, vaikka olisin kuinka hoikka. Ja B-kupin rinnat olivat hänen makuunsa liian pienet. Muista ulkonäköpuutteistani hän ei maininnut yhtään mitään rehellisesti, ei edes kysyttäessä. Kiinnostaisi tietää, mikä esim. kasvoissani on vialla/rumaa.

Mahdotonta sanoa näkemättä kuvaa/kuvia.

Jos et tänne laita, niin koita etsiä jokin palvelu netistä mihin voi laittaa kuvia ihan puhtaasti arvostelua varten.

Kritiikki tulee olemaan kovaa, kun anonyymit pääsevät viisastelemaan, mutta kuulet myös luultavasti totuuden.

Vierailija
13/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tähän asiaan vakuttaisi se,e ttä muuttaisit ulkonäköäsi? Edelleen on todennäköistä, että joku iskee vyön alle, nöyryyttää ja nauraa halveksien. Elämä on sellaista ja juntit ihmiset on sellaisia. Sä et pääse tästä ongelmasta eroon muuttamalla itsäsi, mutta voit vähentää sitä huomattavasti vaihtamalla seuraasi: aina kun joku tekee sulle noin, sen sijasta että käpertyisit tuskissasi pyytelemään anteeksi, käännä selkäsi ja jätä tämä ihminen oman onnensa suojiin. Älä kuitenkaan sulje maailmaasi muiilta ihmisiltä: ennen pitkää sun ympärilläolevien enemmistöksi jää jörkviä ihmisiä.

Ja hei, sun maailma kuulostaa kovin ulkonäkökeskeiseltä. Mahdatko valita miehesikin ulkonäön perusteella? Jos näin teet, on todennäköistä, että hekin ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. Ja jos ulkonäön perusteella itse halveksit sitä nörttiä, jolle kelpasit, on todennäköistä, että halveksittu alkaa halveksia sinua. Kannattaisi mieluummin etisiä ihmisiä, joita voit kunnioittaa ihmisinä (ei pelkkinä kuorina) ja jotka siksi todnnäköisesti näkevät myös sinussa jotain kunnioitettavaa.

Myönnän olevani pinnallinen tietyssä määrin itsekin, mutta "kriteerini" eivät ole mitenkään perinteiset, vaan ideana on se, että haluaisin tuntea jotain fyysistäkin vetoa sitä kumppaniani kohtaan. Ei kumppanin tarvitsisi olla hoikka, mallinkasvoinen tai treenattu, mutta sellainen sopiva, ehkä keskivertotasoa, mutta jotenkin "tutunoloinen".

Vierailija
14/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*vaimokseen

Mahdotonta sanoa näkemättä kuvaa/kuvia.

Jos et tänne laita, niin koita etsiä jokin palvelu netistä mihin voi laittaa kuvia ihan puhtaasti arvostelua varten.

Kritiikki tulee olemaan kovaa, kun anonyymit pääsevät viisastelemaan, mutta kuulet myös luultavasti totuuden.

Olisiko osoitteita niihin sivustoihin?

Vierailija
15/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisitko laittaa kuvasi, niin voidaan kertoa?

Vierailija
16/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kriteeristö on kaikkea muuta kuin homogeeninen. Sen sijaan miehillehän kelpaa tunnetusti sekä blondi että brunette, kunhan ei ole maantienvärinen, liian punainen, harmaa tai muutn luonnollinen ja kunhan kroppa näyttää barbilta ja naama lumikilta.

Vierailija
17/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea sanoa mikä ulkonäössäsi on vikana kun en tiedä miltä näytät. Todennäköisesti ei mikään, vika on luultavasti elämänasenteessasi josta huokuu sanat "anteeksi että olen olemassa"

Vierailija
18/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity ulkonäön sijaan muihin asioihin, niin sinusta tulee paljon mielenkiintoisempi myös parisuhdemarkkinoilla.

Ei siihen sisältöön pääse tutustumaan, kun edes sitä ensimmäistäkään kontaktia ei synny, ilmeisesti ulkonäköni vuoksi. Ja kun itse teen aloitteen, yleensä tulee pakit.

Vierailija
19/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita kuvaasi tänne!

Sinussa ei ole mitään vikaa. Sulla on ollut huono tuuri.

Vierailija
20/34 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kriteeristö on kaikkea muuta kuin homogeeninen. Sen sijaan miehillehän kelpaa tunnetusti sekä blondi että brunette, kunhan ei ole maantienvärinen, liian punainen, harmaa tai muutn luonnollinen ja kunhan kroppa näyttää barbilta ja naama lumikilta.

No siis olen hiuksiltani muodikkaasti luonnollisen maantienvärinen, aurinkoraidoin. :( Hiukset ovat erittäin paksut, huväkuntoiset ja puoleenselkään ulottuvat, mutta siis maantienharmaat/hiiren väriset.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi