Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva -palsta antiikin Roomassa, mistä palstalaiset keskustelisitte?

Vierailija
20.03.2018 |

Mknä ainakin kehuisin miten keisari Nero oli aikoinaan niin seksikäs ja kuuma, paheksuisin kristittyjä sekä voivottelisin Vesuviuksrn purkausta.

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeuksista. Nousisin colosseumilla seisomaan kesken gladiaattoritaistelujen ja kovaan ääneen huutamalla vaatisin, että gladiaattoreiksi on hyväksyttävä myös naisia.

Vierailija
82/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, mutta en tiedä kuka on isä! Onko se komea tummaihoinen orjamme, mieheni vai joku kuukauden takaisista orgioista? Lapsi on kovin toivottu perillinen, joten jos vaan teeskentelen sen olevan mieheni? Se ei tietysti onnistu, jos orja on isä.

Apua! Mitä teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuon orjatytön kanssa tekisi kun se on raskaana, luultavasti miehelleni.....

Saahan sen myytyä kunhan oppii kävelemään ja puhumaan. Tiukat käytöstavat vaan niin menee esim. eunuksiksi.

Vierailija
84/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä on paras kylpylä ja paljonko pystytte syömään ennenkuin oksennatte?

Se uusin mikä on yhdistetty oikeaan viemäriverkostoon on paras!

Itse poistun vomitariumiin kun olen syönyt alkupalaksi kasveja ja pieniä lihanpaloja, yhden ison aterian kolmen pihvin kera ja juonut viitisen pikaria viiniä. Näin jaksan parhaiten vielä kunnollisen annoksen makeaa jälkiruokaa ja lisää viiniä.

Vierailija
85/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oikeuksista. Nousisin colosseumilla seisomaan kesken gladiaattoritaistelujen ja kovaan ääneen huutamalla vaatisin, että gladiaattoreiksi on hyväksyttävä myös naisia.

Gladiaattoreina toimi myös naisia, jotka taistelivat toisia naisia tai lyhytkasvuisia miehiä vastaan.

http://natgeo.fi/kansat-ja-kulttuurit/historia/rooman-valtakunta/esitta…

Vierailija
86/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te jotka käytte oksentamassa vomitariumissa, lopettakaa! Vomitarium on tarkoitettu sitkuksesta poistuville asiakkaille ja varsinkin Sikus Maksimuksen vomitarium on jo tarpeeksi saastainen.

Vierailija
87/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuon orjatytön kanssa tekisi kun se on raskaana, luultavasti miehelleni.....

Huolehdi, että raskaus ja synnytys sujuvat hyvin. Nainen on tuottava orja, kun synnyttää teille uusia orjia. Hänelle kannattaa järjestää avioliitto nuoren ja terveen miesorjan kanssa.

Miehet nyt vain ovat tuollaisia.

Vierailija
88/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut meidän orjaan. :/ Jos olisikin vain lihallisesta suhteesta kyse niin hälläväliä, mutta kun haluaisin vain paeta johonkin ja elää hänen kanssa rauhassa. Hän on kärsivällinen, epäitsekäs, elämän kouluttama, ahkera, komea, kuuntelee... ihan vastakohta miehelleni joka tissuttelee sekoitettuja viinejä aamusta iltaan, saanut kaiken elämässä itsestään ja kädetkin pehmeät kuin vauvalla. Pelkään että mies saa selville ja ruoskituttaa orjamme. :(

Pää lyö tyhjää! Mitä tarjota orgioissa? Mikä olisi uutta, kun satakielen kielet on jo kokeiltu?

Monelta Caesarin huominen triumfi tulee?

Ketkä kaikki runoilijat olette nähneet livenä? Vastasiko julkisuuskuvaa? Erityisesti esim. Ovidius, Catullus et cetera.

Muistathan, että orjan tehtävä on miellyttää sinua. Hänen todellinen luonteensa voi poiketa paljonkin hänen nykyisestä käytöksestään. Voit iloita siitä, että hän tekee työnsä hyvin, mutta luultavasti hän ei ajattele sinua muuten kuin omistajana.

Vierailija
89/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään tietoa Britanniasta tai Londiniumista? Mieheni sai sinne komennuksen. 

Hemmetin kylmää Britanniassa. Voitte kutoa villasukkia ja lähettää ne sinne talveksi. Hän tulee arvostamaan sitä.

Vierailija
90/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelisin, minkärotuisten orjien pissa on parasta villatoogan pesemiseen

Vierailija
91/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vei minut ensitreffeillä kylpylään ja kävi ilmi että hän tuntee siellä kaikki. Lojuu siis vain kaiket päivät. En tiedä miten suhtautua.

Keskusteleeko siellä liikekumppanien kanssa? Menestys edellyttää verkostoitumista. Millä alalla miehesi työskentelee?

Vierailija
92/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälänhätä lähestyy. Voitteko siis lahjoittaa rahaa Juudean köyhille ja puutetta näkeville veljille? Vastapalveluksi saatte lääkehoitoa, ruoka-apua. Minä pyydän kauniisti.

Avosylin teitä vilpittömästi ja pyyteettä te Paulus Tarsoksesta.

Vierailija
93/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mikä on paras kylpylä ja paljonko pystytte syömään ennenkuin oksennatte?

Se uusin mikä on yhdistetty oikeaan viemäriverkostoon on paras!

Itse poistun vomitariumiin kun olen syönyt alkupalaksi kasveja ja pieniä lihanpaloja, yhden ison aterian kolmen pihvin kera ja juonut viitisen pikaria viiniä. Näin jaksan parhaiten vielä kunnollisen annoksen makeaa jälkiruokaa ja lisää viiniä.

Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla tuota uutta kylpylää! Onko se Via Latinalla vai missä? Onkohan tuo viemäriverkosto oikeasti hyödyllinen vai jokin tämän päivän trendijuttu. Saas nähdä!

Huhhuh, sinä saat vielä enemmän ruokaa alas kuin minä, minulla tökkii jo kahden pihvin ja kolmen viinipikarillisen jälkeen. Ilmeisesti vatsalaukkuni on kovin pieni, voisikohan sitä suurennuttaa jotenkin?

Miten tuo uusin huvitus, ristiinnaulitseminen, oletko käynyt jo katsomassa esitystä?

Vierailija
94/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nuo orjien ammattiliitot. 23 tunnin työpäivä? Päivä sairaslomaa  murskautuneen polven takia? Heidän pitäisi olla kiitollisia että minä ylipäätään tarjoan työtä. 

Vierailija
95/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Livia kertoi, että orjatorille on tuotu iso joukko sotavankeja Germaniasta. Kohta saadaan uusia vaaleita peruukkeja!

Vierailija
96/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehtaa nipottaa, kun tilasin isokullisen nuubialaisorjan viihteekseni. Itse on sotaretkillä pitkät ajat ja siellä panee ties mitä leirihuoria ja paikallistyttöjä, mutta ei soisi vaimolle kotona Roomassa pieniä iloja. Nytkin on lähdössä Londiniumiin taas. Ei kehdannut sentään vaatia uudesta orjasta luopumaan kun itkin että olen ihan loppu aina pelkäämään milloin mies ei enää palaa sotaretkiltään ja lapset jää isättömäksi.

Vierailija
97/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni Maximus purjehtii kotiin Palaestiniasta. Oletteko kuulleet että ovat pidättäneet jonkun hullun, joka väittää olevansa jumalan poika ja neitsyestä syntynyt? Kansankiihottaja? No siitä kaverista tuskin enää kuullaan. Kaikenlaisia hourupäitä.

Vierailija
98/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni Maximus purjehtii kotiin Palaestiniasta. Oletteko kuulleet että ovat pidättäneet jonkun hullun, joka väittää olevansa jumalan poika ja neitsyestä syntynyt? Kansankiihottaja? No siitä kaverista tuskin enää kuullaan. Kaikenlaisia hourupäitä.

Tämän kaverin seuraajat ilmeisesti rituaaleissaan juovat ihmisen verta ja syövät ihmisen ruumista. Vastenmielinen kultti, sanon minä. 

Vierailija
99/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tytäreni ei sitten ollenkaan kuuntele järkeä. Lapsi on naitettu jo pienenä eräälle varakkaalle ja komealle nuorelle Nerva-Antoninus-suvun senaattorille ja hyvät myötäjäisetkin on maksettu, mutta tytär haluaa jääräpäisesti kieltäytyä kihlauksesta, pitää neitsyytensä ja ryhtyä vestaalittareksi. Mitä minä teen vai onko mitään tehtävissä?

Vierailija
100/257 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että naapurissani asuu kristittyjä, annako heidät ilmi kaupunkini vigiles -joukoille?