Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteene miehestä joka on 173cm ja paino vaihtelee 61-64kg välillä. T. Mies29

Vierailija
19.03.2018 |

Ymmärrän, että isokokoinen nainen haluaa tietenkin ison miehen mutta mitä keskiverto nainen ajattelee tämän kokoisesta miehestä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinua sentin pidempi mutta sillä ei ole mitään väliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manlet

T. 193cm mies

Vierailija
4/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaali mies. Omat mittani ovat 162 cm/55-58 kg. Itse en koe olevani pieni ja siro, mutta en niin isokaan, joten tuon kokoinen mies kelpaisi...  Monilla naisilla on pakkomielle miehen pituuteen liittyen, vaikka itse olisikin persjalka niin miehen on oltava ainakin 190 cm.

Vierailija
5/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Olet ihan normaali kokoinen. Periaatteessa en arvottele ihmisiä koon tai ulkonäön perusteella. En kyllä yleensä edes miehiä kyllä katsele joten olen jäävi vastamaan. Tästä voit päätellä jotain...

Vierailija
6/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että asia ilmeisesti jotenkin vaivaa sinua, saattaa näkyä ulospäin epävarmuutena mistä naiset ei yleensä tykkää. Mutta ei tuo ole mikään syy että jäisi kiinnostumatta. Oma mieheni on kaksikymmentä senttiä pidempi ja painoi tavatessamme parikymppisenä vain pari kiloa enemmän kuin sinä. Hän oli silmiin pistävän laiha, en usko että olet noilla mitoilla lähelläkään sitä. Nykyään hän muuten painaa sata kiloa. Painoa alkoi kertymään kolmenkympin jälkeen vähän turhankin helposti.

Vierailija
7/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manlet

T. 193cm mies

Alias Hessu Hopo.

Vierailija
8/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein näppärä

Vierailija
9/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitaan neuvolassa!

Vierailija
10/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 172 ja 73kg. Mun itsetunnolle kävis olla niin paljon miestäni painavampi. Se ei tietenkään ole miehen vika eikä syy, vasn ihan oma ongelmani.

Vierailija
11/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat mielipiteellä kiinnostuvuutta niin en kiinnostuisi. Olen melkein 20cm lyhyempi kyllä, mut ainakin tuo paino kuulostaa siltä, että ei.

Vierailija
12/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyy mielikuva pienestä miehestä. Olen pitkä (175cm) , kurvikas nainen. Miehen toivon olevan vähintään saman pituinen, normaalivartaloinen, mielummin pyöreä tai raamikas kuin tikku.

Tärkeintä naiselle on se millainen sinä olet ihmisenä ja miltä tuntuu miehen seurassa. Toki ulkonäöllä on jokin merkitys, mutta makuja on monia, joten älä huolehdi.

Vierailija
13/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä kääpiö. Et saa ees säpiä.

Vierailija
14/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kesän orava.

Vierailija
15/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin lyhyt, niin sinun pitäisi olla srkode ja harteikas. Tiedät kyllä mitä laihoista pienistä miehistä naiset ajattelevat.

Vierailija
16/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen kokoinen mies, hintelä tosin.

Itse olen 172cm pitkä nainen ja aviomieheni on 170cm, eli ollaan kai niin tavallista kuin mahdollista?

Ja ei, mieheni ei ole rikas, ollaan molemmat pa.

N33

Vierailija
17/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manlet

T. 193cm mies

Se ei selvinnyt, että tykkäätkö manleteista vai isommista kundeista.

Vierailija
18/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että mies ei ole päässyt plösähtämään. Nykyiseni on 173 ja painaa noin 70. Hyvät mitat nelikymppiselle urheilevalle miehelle.

Tykkään enemmän kestävyysjuoksijoista, kiipeilijöistä ja kamppailulajien harrastajista kuin salikarjuista. Minun mielestäni kaunis vartalo on sellainen, jolla on helppo liikkua sulavasti. Sekä miehellä että naisella.

Mutta jokaisella on oma makunsa, ja varmasti jokaiseen makuun löytyy joku. Hyvä jos joku tykkää tukevista miehistä (ja naisista), koska heitä on paljon. Itsellänikin on juuri nyt raskauskiloja pudotettavana, mutta ei se miesmakuani muuta.

Vierailija
19/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että isokokoinen nainen haluaa tietenkin ison miehen mutta mitä keskiverto nainen ajattelee tämän kokoisesta miehestä?

Tämä keskivertonainen on suhteessa samanpituisen miehen kanssa ja ajattelee kyllä miehen luonnetta ja arjen käyttäymistä eikä senttejä. :-D 

Vierailija
20/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, että haet hyväksyntää ulkopuolelta kun kyselet tälläisiä. Ja se kertoo taas jotain sinusta ja herättää kysymyksen; miksi haet sitä kyselemällä tälläisiä?