KAAPPAUS KEITTIÖSSÄ - Koivukylä, Vantaa stereotypinen perhe
Nuori pari, 2 pientä tyttöä. Äiti ei juurikaan ruokaa laittele. Lapset elää eineksillä ja vanukkailla. Saavat ruokaan menemään 800 euroa / kk. MUTTA eniten ihmettelen ja häiritsee, miksi tuo äiti-ihminen hihittää ja kikattaa koko ajan kaikelle. Tällaisiako nuoret äidit nykyisin ovat?!
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI EINEKSILLE!!!! kirjoitti:
Nuori pari, 2 pientä tyttöä. Äiti ei juurikaan ruokaa laittele. Lapset elää eineksillä ja vanukkailla. Saavat ruokaan menemään 800 euroa / kk. MUTTA eniten ihmettelen ja häiritsee, miksi tuo äiti-ihminen hihittää ja kikattaa koko ajan kaikelle. Tällaisiako nuoret äidit nykyisin ovat?!
Tällaisiako nykyajan aikuiset ovat? Tekevät yleistyksiä ihmisryhmistä jonkun tositeeveeohjelman perusteella?
Ihan totta ap! Mä kannatan sitä, että netissä anonyyminä käyttäydytään nätisti, mutta nyt tekis kyllä mieli sanoa vähän ronskimmin. Jätän kuitenkin sanomatta, käytä mielikuvitustasi.
Mitäs tuossa yleistettiin? Yhden äidin käytöstä kommentoitiin. Kysymys ei ole yleistys.
Et sitten sen vertaa itseäsi hillise, riitaa pitää haastaa joka ketjussa, menisit jo nukkumaan, aikuinen ihminen.
Mutta kenelle tulee mieleen kysyä yhden ihmisen otannan perusteella?
Mulle ainakin tuli ihan sama ajatus mieleen, koska olen itse yli 30 vee ja kaikki lapselliset tuttavanikin ovat samanikäisiä kanssani. Noin nuoria äitejä ei ystäväpiiriin kuulu. Mikä tuossa kysymyksessä oli niin pahaa, osuiko omaan nilkkaasi, tunnistitko itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisiako nykyajan aikuiset ovat? Tekevät yleistyksiä ihmisryhmistä jonkun tositeeveeohjelman perusteella?
Ihan totta ap! Mä kannatan sitä, että netissä anonyyminä käyttäydytään nätisti, mutta nyt tekis kyllä mieli sanoa vähän ronskimmin. Jätän kuitenkin sanomatta, käytä mielikuvitustasi.
Mitäs tuossa yleistettiin? Yhden äidin käytöstä kommentoitiin. Kysymys ei ole yleistys.
Et sitten sen vertaa itseäsi hillise, riitaa pitää haastaa joka ketjussa, menisit jo nukkumaan, aikuinen ihminen.
No varmaa just yhen perusteella tulee mielee kysyy. Jos tuntiskii monta tai tos ohjelmas is ollu useempii ni ei tarviis kysyy.
Kivan tuntuinen perhe. Äiti kehityskelpoinen yksilö, halusi yrittää. Ei kaikki ole lapsena oppineet syömään monipuolisesti, syystä jos toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kerranki Koivukylä oli oikealla puolella rataa.
No näinpä!
Vierailija kirjoitti:
Kivan tuntuinen perhe. Äiti kehityskelpoinen yksilö, halusi yrittää. Ei kaikki ole lapsena oppineet syömään monipuolisesti, syystä jos toisesta.
Totta! Mutta jos on aikaa viettää facebook kirppareilla niin luulisi ehtivän johonkin ruuanlaittoryhmäänkin liittyä. Onneksi nyt tosiaan tuntui pieni innostus heille heräävän ruuanlaittoa kohtaankin.
Sääliksi kävi mies, ansaitsisi paaaljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tyhmä, joka kysyy vaan se joka aggressiivisesti vastaa!
Toivottavasti lopettavat noitten vanukkaitten ja sokerijugurttien syöttämisen pikkulapsille. Kamalaa lisäainemössöä kaikki tyynni.
Tunnen tuon ”pikkurouvan” teiniajoilta. Yläasteen kävi, yritti aloittaa amiksessa, mutta posahti paksuksi, kun muutti tuon miehen luokse.
Fbkirppareilla mimmi myy vaatteita paljon ja oon huomannu et ostaa vain uutta eikä ollenkaan käytettyä ja siis vanukaslaatikko omg!!
Vierailijatko kirjoitti:
Fbkirppareilla mimmi myy vaatteita paljon ja oon huomannu et ostaa vain uutta eikä ollenkaan käytettyä ja siis vanukaslaatikko omg!!
Mitähän mä teen väärin, kun mun rahat ei riitä, ei eineksiin eikä oikein lastenvaatteisiinkaan. Tai no just ja just yksiin kunnollisiin mut ei jatkuvaan shoppailuun. Ei toi hänen bloginsakaan vaikuttanut sellaiselta, että siitäkään ylimääräisiä voisi ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Huima summa!
Meillä menee 5 henkisessä urheilevien teinien perheessä n. 550€/kk, vauva vielä rintamaidolla.
Itse olen jo yli 3kymppinen, en hihitä enkä kikata lauseeni päätteeksi.
Ahhahhaa, tämä on jo aika paksua. 😂😂😂 Meillä on oikeasti 3 urheilevaa teiniä ja ruokaan menee yli tuplasti enemmän.
100€/kk ei kasvavaa urheilevaa teiniä ruokita, se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on kaikkein tärkeintä, että on avoin ja valmis yrittämään ja että haluaa oppia uutta. Ei se lapsuus saa koko loppuikää määrittää, sitä kun ei itse voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huima summa!
Meillä menee 5 henkisessä urheilevien teinien perheessä n. 550€/kk, vauva vielä rintamaidolla.
Ahhahhaa, tämä on jo aika paksua. 😂😂😂 Meillä on oikeasti 3 urheilevaa teiniä ja ruokaan menee yli tuplasti enemmän.
Jos sä et vaan osaa kokata oikein?
Tossa toisessa perheessä on siis varmaan 2 vanhempaa, 2 teiniä ja vauva. Varmaan ihan hyvät safkat saa 550e kuukaudessa. Meillä on 2 aikuista ja 2 pienempää lasta ni menee n. 400 - 490 kuussa. Varmaan riippuu paljon siitäkin, mistä raaka-aineet ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan sen yhden ihmisen perusteella voi kysyä, ovatko muutkin tällaisia. Jos tietäisi millaisia kaikki muut ovat, ei tarvitsisi kysyä, eikö vain?!
Osa ihmisistä laskee ruokakauppalaskuun kaikki markettiostokset. Esim. lasten vaipat, pesuaineet jne. kasvattavat kauppalaskua reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huima summa!
Oletko samanlainen kuin tuon perheen äiti että ostaa vaan einestä ja vanukasta, jos kerran rahaa menee noin paljon? Ei siinä mitään jos haluaa ja pystyy ostamaan kallista, mutta typerää väittää että halvemmalla ei pääse kun kyse taitaa olla vain siitä että itse et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Kapen meillekin kokkaamaan ihan koska tahansa! Enpä vaan koskaan huomaa, milloin ohjelmaan voi hakea. Vai kuinkahan nuo perheet ohjelmaan otetaan.
On toi Aihinen mahtava kokki. Itse ihmettelen hiukan noin runsasta suolan käyttöä, olen tottunut paljon vähemmän omiin ruokiini laittamaan. On sitä muitakin mausteita.
Olen intohimoinen kotikokki, mutta siitä huolimatta käyn - sinkku kun olen - vähintään 3 kertaa viikossa ravintolassa syömässä. Olen huomannut, että kotiruuan ja ravintolaruuan välillä on loppujen lopuksi vain yksi ero: suolan määrä. Olisi kiva tietää, miten Kape terveydellisistä näkökulmista perustelee tuon runsaan suolan määrän.
Tämä sama perheenäiti kertoi juuri uusimmassa Vauvassa lastenvaateharrastuksestaan. Heille ei osteta kuin Gugguuta ja Papua muttei viitsi edes ruokaa laittaa lapsilleen.. Wt haisee.
Ihan totta nimetön kommentoija!
Missä luetun ymmärtäminen, eikö äidinkieln tunnit kiinnostaneet.
Reteetä olla ronski ja ivata muita täysin väärin perustein? No, ei ole.