Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAAPPAUS KEITTIÖSSÄ - Koivukylä, Vantaa stereotypinen perhe

EI EINEKSILLE!!!!
19.03.2018 |

Nuori pari, 2 pientä tyttöä. Äiti ei juurikaan ruokaa laittele. Lapset elää eineksillä ja vanukkailla. Saavat ruokaan menemään 800 euroa / kk. MUTTA eniten ihmettelen ja häiritsee, miksi tuo äiti-ihminen hihittää ja kikattaa koko ajan kaikelle. Tällaisiako nuoret äidit nykyisin ovat?!

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset reagoi outoihin tilanteisiin ( kuten tv-kameroihin omassa kodissa) eri lailla. Jotkut hihittelee. Itse ihmettelen miten toi Aihinen meinaa saada kauppalaskun 150€ pienemmäksi Hakaniemen hallin, mangon, tuoreen mintun ja avokadon avulla.

Tuskinpa Koiviksesta lähdetään Hakaniemeen ruokaostoksille, mutta onhan se hyvä heidänkin nähdä, mitä kaikkea siellä lähikaupan einestiskin ulkopuolella on.

Tuoreet yrtit ja hedelmät eivät itseasiassa ole kalliita, ostaa kannattaa satokauden mukaan edullisimpia.

Kerrotko vielä, milloin on avokadon ja mangon satokausi?

Nykyisinhän avokadoa kasvatetaan lähes ympäri maailman. Lähinnä Suomea Espanjassa. Avokadot tuodaan tänne yleensä sitruksien kanssa samoilla kyydeillä eli, kun sitruskausi on parhaimmillaan, on myös avokadoissa hinnat edullisimmillaan.

Mangoa tuodaan puolestaan Etelä-Amerikasta ja siellä on satokausi parhaimmillaan eli mango hyvin edullista. Joku aika sitten, tuossa vuodenvaihteessa, oli myös mangoa alle euron kilo marketeissa. 

Ei mangolla tai avokadolla kukaan vararikkoon mene. Kilohinnat vaan kaikkien hedelmien ja vihannesten ja juuresten kanssa tarkkailuun ja tekee valinnan lompakon mukaan, aina löytyy edullistakin vaihtoehtoa.

Vierailija
22/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää Nälkäpeli-Peetalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrmyt av-mammat pöyristyvät, kun joku kehtaa NAURAA!

Nauraa?! Parikymppinen kahden lapsen äiti kikattelee kuin joku teini...eiku sitähän hän vielä onkin.

Vierailija
24/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrmyt av-mammat pöyristyvät, kun joku kehtaa NAURAA!

NAURAMINEN ei ketään ihmetytä tai haittaa, sitä tehdään, kun on hauskaa tai kovin onnellinen olo. Tuo hysteerinen lähes psykoottinen hihittäminen jokaisen sanomansa asian perään kammoksuttaa.

Vierailija
25/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset reagoi outoihin tilanteisiin ( kuten tv-kameroihin omassa kodissa) eri lailla. Jotkut hihittelee. Itse ihmettelen miten toi Aihinen meinaa saada kauppalaskun 150€ pienemmäksi Hakaniemen hallin, mangon, tuoreen mintun ja avokadon avulla.

Katopas! Ei sit tosiaan mangoilla ja avokadoilla saanu kauppalaskua pienemmäksi.. sama menee edelleen.

Vierailija
26/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönteisestihän tuo nainen suhtautuu muutokseen.

Vierailija
27/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta poimittu:

Tuo pariskunta oli uusimmassa Vauva lehdessä. Nainen oli kotiäitinä ja mies varastotyöntekijänä. Äidin harrastuksiin kuulu ostella kalliita lastenvaatteita jostain Face ryhmistä ym. Miehen kommenti oli" aluksi mietin tarvitseeko lapsi 30 pipoa, nykyisin ummärrän paremmin ym. Oli mainittu Gugguut ym ja kuinka muita harmittaa kun pienituloisetkin pukevat lspsensa hyvin. No tämän jakson nähdessä, ymmärrän vielä vähemmän.

Huh huh! Kaupungin vuokrataloissa näkyvät asuvan eli vuokra on edullinen, mutta luulisi olevan tärkeämpiäkin käyttökohteita rahalle. Tai ainakin enemmän koko perhettä hyödyttäviä.

Vierailija
28/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raataja kirjoitti:

Pikkurouva koisii kotona ja toinen tenava hoidossa. Köyhän se liian raskaaksi hoitaa itse tekeleensä. Parempi ehkä lapselle. Mies fiksumpi. Millainen perhe tuollaisella laiskimuksella on ollut? Tuskin on kouluja käyty.

Missä välissä kouluja olisi käyty kun on tuskin ollut täysi-ikäinen kun on tehtynä kaksi lasta.

Vierailija
29/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katopas! Ei sit tosiaan mangoilla ja avokadoilla saanu kauppalaskua pienemmäksi.. sama menee edelleen.

En nähny loppua, kun Kape tuli vierailulle. Mitä ne teki mangoista ja avokadoista sille?

Mutta jos valita pitäisi niin sama raha mieluummin tuoreeseen ruokaan kuin eineksiin.

Ja edelleen ihmettelen miten niillä on laittaa 800e kuukaudessa ruokaan varastomiehen palkalla??

Vierailija
30/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raataja kirjoitti:

Pikkurouva koisii kotona ja toinen tenava hoidossa. Köyhän se liian raskaaksi hoitaa itse tekeleensä. Parempi ehkä lapselle. Mies fiksumpi. Millainen perhe tuollaisella laiskimuksella on ollut? Tuskin on kouluja käyty.

Missä välissä kouluja olisi käyty kun on tuskin ollut täysi-ikäinen kun on tehtynä kaksi lasta.

On muutkin lapsia saaneet kouluja käyneet. Ei se elämä siihen lopu.

Vierailija
31/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pitkäpinnainen ja mukavan tuntuinen mies. Ja taitaa olla vielä hyvä kokkikin.

Vierailija
32/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista kotiruokaa kun laittelee päivittäin niin luulisi että kauppalsku pienenee. Miten ihmeessä he saa kulumaan 800 e kuukaudessa, en vaan tajua. Meillä on aina hedelmiä, salaatteja ja kasviksia eikä käytetä eineksiä ja 4 henkisen perheen ruokalasku on reilusti alle 500 kuukaudessa.

Vierailija
33/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jos olisin tuo miesressu ni ainakin ruuan odottasin olevan valmis kun tulen töistä kotiin. 

Vierailija
34/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Kapen meillekin kokkaamaan ihan koska tahansa! Enpä vaan koskaan huomaa, milloin ohjelmaan voi hakea. Vai kuinkahan nuo perheet ohjelmaan otetaan.

Vierailija
35/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan tuossa rouvalla aikaa opetella ruuanlaittoa ja vaikka opiskellakin kun vain yhden lapsen kanssa on kotosalla. Miten oikein saa aikansa kulumaan?

Vierailija
36/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Kapen meillekin kokkaamaan ihan koska tahansa! Enpä vaan koskaan huomaa, milloin ohjelmaan voi hakea. Vai kuinkahan nuo perheet ohjelmaan otetaan.

On toi Aihinen mahtava kokki. Itse ihmettelen hiukan noin runsasta suolan käyttöä, olen tottunut paljon vähemmän omiin ruokiini laittamaan. On sitä muitakin mausteita.

Vierailija
37/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kans ilmottautua tuohon ohjelmaan.

Maksaako se Kape ne ostokset vai pitääköhän omasta pussista?

Ei mulla kovin ihmeellisiin aineksiin olis kyllä varaa.

Vierailija
38/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI EINEKSILLE!!!! kirjoitti:

Nuori pari, 2 pientä tyttöä. Äiti ei juurikaan ruokaa laittele. Lapset elää eineksillä ja vanukkailla. Saavat ruokaan menemään 800 euroa / kk. MUTTA eniten ihmettelen ja häiritsee, miksi tuo äiti-ihminen hihittää ja kikattaa koko ajan kaikelle. Tällaisiako nuoret äidit nykyisin ovat?!

Tällaisiako nykyajan aikuiset ovat? Tekevät yleistyksiä ihmisryhmistä jonkun tositeeveeohjelman perusteella?

Ihan totta ap! Mä kannatan sitä, että netissä anonyyminä käyttäydytään nätisti, mutta nyt tekis kyllä mieli sanoa vähän ronskimmin. Jätän kuitenkin sanomatta, käytä mielikuvitustasi.

Mitäs tuossa yleistettiin? Yhden äidin käytöstä kommentoitiin. Kysymys ei ole yleistys.

Et sitten sen vertaa itseäsi hillise, riitaa pitää haastaa joka ketjussa, menisit jo nukkumaan, aikuinen ihminen.

Vierailija
39/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranki Koivukylä oli oikealla puolella rataa.

Vierailija
40/215 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI EINEKSILLE!!!! kirjoitti:

Tällaisiako nykyajan aikuiset ovat? Tekevät yleistyksiä ihmisryhmistä jonkun tositeeveeohjelman perusteella?

Ihan totta ap! Mä kannatan sitä, että netissä anonyyminä käyttäydytään nätisti, mutta nyt tekis kyllä mieli sanoa vähän ronskimmin. Jätän kuitenkin sanomatta, käytä mielikuvitustasi.

Mitäs tuossa yleistettiin? Yhden äidin käytöstä kommentoitiin. Kysymys ei ole yleistys.

Et sitten sen vertaa itseäsi hillise, riitaa pitää haastaa joka ketjussa, menisit jo nukkumaan, aikuinen ihminen.

Mutta kenelle tulee mieleen kysyä yhden ihmisen otannan perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä