Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselliseen ja typerään käytökseen vapaa-ajalla syyllistynyt tulossa työhaastatteluun...

Vierailija
19.03.2018 |

Minä en tee valintaa, mutta tein esivalinnan. On ihan pätevä. Pistin pomolle kolme pinoa, nämä kannattaisi kutsua, nämä ovat ehkä voisi kutsua ja sitten pinon, joita ei kutsuta. Pistin tämän ehkä pinoon, josta pomo siirtyy kutsuttavien pinoon. Hylätyt vain pomo jätti katsomatta. Kyllä minulla on riittävä pätevyys hylätä hakemuksia, lähinnä tökeröt hakemukset ja ne, joista ei ilmennyt, että olisi jotenkin hankittu ne taidot, mitä hommassa vaaditaan.

Nyt sitten meille on kutsuttu muutama ml tämä tyyppi haastatteluun. Minä olen mukana ja minulla on aika iso sananvalta, sillä tulen hyvin pitkälti ohjaamaan. En voi sanoa mistä on kyse, mutta kyse on erittäin lapsellisesta käytöksestä harrastustoiminnasta, sanoisin että jopa kiusaamisesta. Minä en ole millään tavalla kiusaamisen kohde ja olen tullut ihmisen kanssa toimeen, mutta olen nähnyt tämän sivusta selkeästi. Kyvyttömyys noudattaa yhteistön sääntöjä, kiukuttelu ja asioiden panttaaminen toisilta on ollut ongelmana. Mitä tehdä? Yritän olla neutraali, mutta pakko sanoa, että kyllä en voi olla ajattelematta, että käytös olisi tällaista myös työyhteisössä, jos asiat eivät mene juuri kuten hän haluaa. Siellä on kyllä papereiden perusteella yksi ylitse muiden, mutta jos hän ei vastaakaan hakemuksen kuvaa tai ei ota paikkaa vastaan jos valitaan, tämä saattaa olla pätevyyden perustella vahvoilla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla