Muita kastraroituja miehiä?
Minut kastratioitiin 10 vuotiaana perhekodissa vasten tahtoani. Ei ole koskaan oikein panettanut tai kehittynyt mitään "häiriintynyttä" seksuaallisuutta, kun ajatuksen ei koskaan pyöri seksin ympärillä.
Kyllä ne naiset kiinnostaa mutta ei niin paljon että tekisin asialle jotain. En tunne että olen menettänyt mitään. Päinvastoin elämä on paljon helpompaa kun ajattelee sitä "kukkasta" 10% ajasta vaan, ja silloinkin vain mielenkiinnosta miltä se tuntuisi, eikä niinkään että pääsisi jollekkin ihmiselle antamaan nautintoa tai itselle. Jotkut väittää että seksi on elämän suola minusta se on hyvämielikuvitus millä nautiskella pikku asioistakin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kastroitu eikä kastroida. Mulla on kaks isoo kivestä mitkä tuottaa energiaa kuin voimalaitos. Nostan painoja ja örisen. Treenin jälkeen kalu on pystyssä ja tekee mieli naista. Olo on ärhäkkä ja kiimainen kuin sonnilla, valmiina junttamaan kalulla pillua. Mä en edes kastroi mun uros koiria, koska heillä on oikeus nylkyttää muiden perheiden narttuja ja alempi arvoisia uroksia.
Ikävää jos viestini toi tuollaisen huumoripyräyksen mieleesi, minua on kuintenkin pahoinpidelty laittomasti.
Olet varmaa aika hintele/romanttinen mies joka loukkaantui siitä että vaikutat haluinesi itsekki sukupuolipahoinpidellyltä :(
Vierailija kirjoitti:
"Hieman" epäilen tätä aloitusta. Kastrointi ennen murrosikää aiheuttaa nimittäin kaikenlaista fyysistä anomaliaa eikä vaikuta ainoastaan seksuaalisuuteen.
Lue Suomen historiaa ja epäile vähemmän. Niitä tehtiin 90-luvulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kastroitu eikä kastroida. Mulla on kaks isoo kivestä mitkä tuottaa energiaa kuin voimalaitos. Nostan painoja ja örisen. Treenin jälkeen kalu on pystyssä ja tekee mieli naista. Olo on ärhäkkä ja kiimainen kuin sonnilla, valmiina junttamaan kalulla pillua. Mä en edes kastroi mun uros koiria, koska heillä on oikeus nylkyttää muiden perheiden narttuja ja alempi arvoisia uroksia.
Ai peräreikään vai? Ja sinä itse myös alistut mukisematta suuremman ja voimakkaamman miehen nussittavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai peräreikään vai? Ja sinä itse myös alistut mukisematta suuremman ja voimakkaamman miehen nussittavaksi?
En alistu ilman taistelua. Kyllä se salin isoinkin karju tipahtaa kun sidon hyppynarun 10kg levypainoon ja linkoan sen päähän.
Kastraroituja, kastratioitiin... Osaisit varmaan kirjoittaa oikein, jos olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hieman" epäilen tätä aloitusta. Kastrointi ennen murrosikää aiheuttaa nimittäin kaikenlaista fyysistä anomaliaa eikä vaikuta ainoastaan seksuaalisuuteen.
Lue Suomen historiaa ja epäile vähemmän. Niitä tehtiin 90-luvulle asti.
Lähde? Ettet vaan sekoittanut keskenään vuotta 69 ja 90, sellaista sattuu.