Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta ystäväpiirissä ainut lapseton...

Vierailija
19.03.2018 |

Onko jollain muulla se tilanne, että ystäväpiirissä ovat kaikki joko tehneet lapsen tai ovat parhaimmillaan saamassa? Emme oikein keskustele mistään muusta kuin lapsista ja äitinä olosta. Minulla ei kumpikaan ole tällä hetkellä suunnitelmissa ja opiskelen alaa jossa lapsen ovat lähinnä haitta. Raskas vuorotyö ja pitkät työvuorot.

Tunnen itseni vähän ulkopuoliseksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavatpa tylsiltä. Minkä ikäisiä?

Vierailija
2/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on lottovoitto. Hanki uusia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinasi olla tuo tilanne, kunnes vihdoin tulin raskaaksi lapsettomuushoidoilla. Ollaan yli 30v. joten tämä nyt on tätä aikaa..

Tosiasia on, että elätte vain eri elämänvaihetta. Saisitko opiskelujen kautta uusia lapsettomia kavereita?

Vierailija
4/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan ystäväsi eivät puhu kanssasi mistään muusta kuin lapsista niin........ Olen itse perheellinen enkä puhu lapsistani oikeastaan koskaan ystävieni kanssa, elleivät he itse jotain kysele esim. Kyselevät lasteni kuulumisia tai muuta. Kyllä ystävien kanssa riittää puhuttavaa muistakin aiheista. Erikoisia ystäviä sinulla.

Vierailija
5/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... aikasi meni jännien perässä juostessa siinä missä vähän fiksummat loivat uraa ja henkkivät hyvän miehen.

Vierailija
6/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin kenelläkään ei ole lapsia ja muijan siskon lapset aikuisia.

Meitä hyljeksitään lapsen takia ja kommentoidaan kun jotkut asiat eivät onnistu,että miksi menitte lapsen tekemään ym.

Vierailija
7/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei on muitakin lapsettomia vaikka monella on lapsia mutta olen kaveripiirin ainut sinkku. Olen 35v. En mahdu ystävieni pariskuntaillanviettoihin tai heidän kalentereihinsa muutenkaan. On ulkopuolinen olo.

Vierailija
8/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosiaan ystäväsi eivät puhu kanssasi mistään muusta kuin lapsista niin........ Olen itse perheellinen enkä puhu lapsistani oikeastaan koskaan ystävieni kanssa, elleivät he itse jotain kysele esim. Kyselevät lasteni kuulumisia tai muuta. Kyllä ystävien kanssa riittää puhuttavaa muistakin aiheista. Erikoisia ystäviä sinulla.

Just tämä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka keksii kauheasti puhumista lapsista. Ja mulla sentään on kolme lasta.

Vierailija
9/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43v kirjoitti:

Meitä hyljeksitään lapsen takia ja kommentoidaan kun jotkut asiat eivät onnistu,että miksi menitte lapsen tekemään ym.

No tuokin on yllä todella erikoista, eiköhän suurimmalla osalla tuon ikäisistä ole lapsia, osalla toki jo aikuisiakin.

Vierailija
10/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka keksii kauheasti puhumista lapsista. Ja mulla sentään on kolme lasta.

Kyllä vaan äkkiä käy niin, että jos porukalla tavataan niin tulee myös lapsiin liittyvät kuulumiset vaihdettua. Etenkin jos on sellainen porukka, että harvemmin nähdään. Mun mielestä on luonnollista puhua itselle ajankohtaisista asioista.

Vai puhutaanko teidän kaveriporukassa yleisesti maailman politiikasta ja taloudesta?

Vierailija
11/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43v kirjoitti:

No tuokin on yllä todella erikoista, eiköhän suurimmalla osalla tuon ikäisistä ole lapsia, osalla toki jo aikuisiakin.

Tämä voi vääristymäkupla kun puhutaan korkeakoulutetuista, mutta omassa kaveripiirissä ikää 25-33 n. 15 hlöä vasta yksi nyt odottaa vauvaa. Naimisissa ei ole yksikään, vaikka valtaosa pitkissä suhteissa.

Vierailija
12/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan äkkiä käy niin, että jos porukalla tavataan niin tulee myös lapsiin liittyvät kuulumiset vaihdettua. Etenkin jos on sellainen porukka, että harvemmin nähdään. Mun mielestä on luonnollista puhua itselle ajankohtaisista asioista.

Vai puhutaanko teidän kaveriporukassa yleisesti maailman politiikasta ja taloudesta?

Kyllä.

Vierailija
13/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on lottovoitto. Hanki uusia kavereita.

Tahattomasti lapsettomalle kuulostaa hirveältä tuollainen, että lapsettomuus on lottovoitto. Tosi ikävästi sanottu!

Vierailija
14/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... aikasi meni jännien perässä juostessa siinä missä vähän fiksummat loivat uraa ja henkkivät hyvän miehen.

Löytyy. Mitä? Olen kiitos vain ollut jo monta vuotta parisuhteessa 😂 enkä juokse baareissa. Olen opiskellut ja tehnyt töitä.

AP.

Vierailija
15/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme kaikki 20-25 vuotiaita. Olen työskennellyt ja luonut uraa 16-vuotiaasta. Nyt vaihdoin ammattia, koska koin sen enemmän omakseni. Olen tainnut enemmän "ollut fiksumpi ja luonut uraa" ja ystäväni ovat "juosseet jännien perässä".

AP

Vierailija
16/20 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä wt-porukkaa, kun kaikki vielä keskenkasvuisia ja silti jo porsimassa lisää..

Vierailija
17/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä wt-porukkaa, kun kaikki vielä keskenkasvuisia ja silti jo porsimassa lisää..

Itse taidat kuulua wt-porukkaan 😂

Vierailija
18/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olemme kaikki 20-25 vuotiaita. Olen työskennellyt ja luonut uraa 16-vuotiaasta. Nyt vaihdoin ammattia, koska koin sen enemmän omakseni. Olen tainnut enemmän "ollut fiksumpi ja luonut uraa" ja ystäväni ovat "juosseet jännien perässä".

AP

Ei kukaan voi työskennellä ja luoda uraa 16-vuotiaasta asti. Silloin ovat koulut vielä kesken. Uraa aletaan luoda sitten, kun on yliopistotutkinto.

Vierailija
19/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko jengi ihan kouluttamatonta.

Vierailija
20/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei kukaan voi työskennellä ja luoda uraa 16-vuotiaasta asti. Silloin ovat koulut vielä kesken. Uraa aletaan luoda sitten, kun on yliopistotutkinto.

Höpö höpö mikään yliopistotutkinto minkään uran luomista estä. Jotkut on aloittanut oman alansa työtehtävissä jo 16-vuotiaana 👌 minulla on tasan kaksi ystävää, joilla on yliopistotausta ja luovat uraa työttömyyskortistossa kun minulla ja miehellä on 3000€/kk netto. Tai tällä hetkellä teen 50% työaikaa kun opiskelen 👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi