Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko että olet nyt sen oikean ihmisen kanssa

Vierailija
19.03.2018 |

Parisuhteessa vai oletko ajatellut eroavasi jossain vaiheessa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikean kanssa. Sen vain tuntee, yhdessäolo on helppoa, meillä on hauskaa, nauramme paljon, riitelemme vähän ja jos niin sovimme. Aina. Kunnioitus, ystävyys ja luottamus ovat kaiken pohjalla. Rakastan myös miestäni hurjasti ja tunnen olevani erittäin rakastettu. Hän kertoo minulle ja minä hänelle päivittäin, että on onnellinen ja rakastaa. Molemmille suhteemme on elämän tärkeimpiä asioita, jollei tärkein ja haluamme vaalia sitä kaikin tavoin.

On vaikea kuvitella, että eroaisimme, sillä molemmista tuntuu, että haluamme olla yhdessä koko elämämme. Emme vain kaipaa ketään toista, meillä on jo kaikki, mistä unelmoimme. Kaikki on tietysti mahdollista ja joskus puhummekin siitä, mitä tekisimme, jos ero joskus olisikin totta. Kumpikin toteaa aina siihen, että ei tunnu yhtään siltä ja että on vaikea nähdä meitä sellaisessa tilanteessa. Me vain koemme sopivamme yhteen niin hyvin. Olemme sielunkumppaneita ja elämänkumppaneita toinen toisillemme.

Kauanko aikaa te olette olleet yhdessä ja oletteko menneet naimisiin, ja onko teillä lapsia?

Vierailija
22/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä  aion nykyisessa suhteessani olla niin pitkään kuin mahdollista.

Vierailija
24/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa omassa seurassani.

Vierailija
25/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu siltä. Vasta eilen yksin kävelyllä itkin sitä, että elän elämääni näin tunneköyhässä parisuhteessa, eikä ole voimia muuttaa asioita, koska onhan tässä paljon hyviäkin puolia. Sydämessäni kuitenkin tiedän, että näin ei pitäisi elää ja se on tosi surullista.

Vierailija
26/28 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni ei

Vierailija