Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ihan hirveän unen, mikä mua oikein vaivaa?! Nyt analyysia kehiin.

Vierailija
19.03.2018 |

Olin erään hieman ärsyttävän, holhousta vaativan ihmisen kanssa metsässä retkeilemässä. Tunnen siis hänet ja minulla on häntä kohtaan velvollisuuksia joita teen puoliksi tyytyväisenä, puoliksi ärsyyntyneenä. Enemmän kuitenkin tyytyväisenä. Nuotiolla rupesin iskemään häntä kivellä päähän :o. Olin tyytyväinen kun oikein ontosti kumahti, ilmeisesti yritin tappaa. Se ei kuitenkaan onnistunut, minkä jälkeen iski hirveä hätä että nyt hän varmasti kertoo tästä sukulaisilleen, ja olin kuolla häpeään. Siksi että muut saisivat tietää, en siksi mitä olin tehnyt. Heräsin aivan karmeaan oloon ja uni on vaivannut mieltäni koko päivän. Näkeekö muut ihmiset ikinä näin sairaita unia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä näkee ihan kamalia unia, joissa tekee asioita, joita ei valveilla ikimaailmassa tekisi. Kuulemma se on tavallista, ajatukset eivät unessa rullaa samalla logiikalla kuin valveilla. Ei syytä huoleen.

Vierailija
2/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä. Näitä tulee ja menee, ei hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet syyllisyyttä siitä, että ärsyynnyt häneen ja tukahdutetut aggressiiviset ajatukset tulevat sitten tuolla tavalla esiin.

Älä nyt revi tuosta ainakaan enempää syyllisyyttä, koska jos nyt alat tuosta stressaamaan, niin kohta näet syyllisyydentunnoissasi kahta kauheampia unia. :)

Saa sitä välillä ärsyyntyä ja jopa ihan vihatakin jotain tilannetta tai asiaa.

Vierailija
4/4 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sitten! Oikeasti heräsin aivan jäätävän hirveään oloon. Tiedostan kyllä nuo ambivalentit tunteet ihmistä kohtaa mutta jotain rajaa.... Kiitos vastauksista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän