Peukutusketju! Pahoja tapoja/pieniä rikkeitä joihin syyllistyt usein
Eli ideana se että kirjoitetaan sellaisia pieniä hyvien tapojen / sääntöjen / lain vastaisia juttuja, joihin syyllistymme usein. Muut peukuttavat siten että yläpeukku = syyllistyn tähän itsekin, alapeukku = en syyllisty itse tähän.
Huom! Peukutuksen tarkoituksena siis EI ole osoittaa rikkeen hyväksymistä tai tuomitsemista, vaan sitä teetkö itse samoin vai et.
Aloitan: En jaksa lajitella roskia. Olen ostanut kotiin bio- ja tavallisia jätekasseja, mutta yleensä kaikki menee vaan lopulta yhteen ja samaan pussiin.
Kommentit (69)
Kaupassa välillä, jos en tarvitsekaan tiettyä tuotetta mikä on ostoskorissa, laitan sen vaan johonkin hyllylle.
(kylmätuotteet laitan toki takaisin kylmään, mutten oikealle paikalle)
Ajan ylinopeutta motareilla ja kehäteillä.. en taajamassa.
Joskus, -hampaita harjatessani virtsaan samalla lavuaariin.
Tämä ei ole paha tapa, mutta katson sompsuja ja ählärsmeitä aina kuin kakkosluokan kansalaisia.
En tiedä onko ns. pahe, mutta en koskaan jätä tippiä oli palvelu miten hyvää tahansa.
En siivoa vessaa niin usein kun olisi hyvä siivota.
Parkkeeraan perhepaikalle vaikkei meillä ole lapsia.
Pesen sukat ja alusvaatteet normipyykin seassa 40 asteessa. Ne kutistuu muuten :(
Vierailija kirjoitti:
Pesen sukat ja alusvaatteet normipyykin seassa 40 asteessa. Ne kutistuu muuten :(
Missä ne sitten pitäisi pestä? Olen aina pessyt normipyykin seassa ja yleensä 40 asteessa.
Tuon alkup. viestin kirjoittaja ei heitä roskia maahan, vaan jopa kerää muiden roskia ja vie ne roskikseen. En tee muitakaan tähän ketjuun kirjoittamistani paheista. Kunhan kiinnostaa, mitä muut tekevät tai eivät tee. Sitten taas peukutettavaa (jota taaskaan en itse tee):
pysäköin (edes joskus) invapaikalle, vaikkei minulla ole siihen oikeutta