Naisystävä, joka ei ole kovinkaan lahjakas- Miten toimia?
Olemme olleet vain hetken naisen kanssa yhdessä. Nainen on todella heikkolahjainen monessa asiassa. Esimerkiksi, kun olimme ystäväpariskunnan luona viikonloppuna, niin vaimo kysyi" Mitä mun pitää tehdä, kun tahdon ruveta sijoittamaan ja pitääkö mun tietää jotain niistä luvuista". Häpesin. Olisin hetkellisesti toivonut herääväni unesta. Eilen sitten , kun pyysin häntä laskemaan omia taloudellisia juttuja, niin ei selvinnyt ilman minun apuani. Kirjoittaa viestejä, niin, että ei tiedä, mikä on yhdyssana ja mikä ei. Viimeinen niitti oli se, kun leivottiin eilen, niin hän kysyi mitta kädessä. " mihin asti laitan näitä, ku pitää olla 3/4". En voi enää tapailla häntä, en voi käsittää, kuinka ihminen ei selviydy mistään itsenäisesti. Mitä siis tuollaisessa tapauksessa voi tehdä? Olen sanaton ja järjettömän pettynyt.
Kommentit (35)
Joka (avo)puoliso mensan testiin loppuu nillitys.
Ei kannata. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, josta alkoi paljastua... no, kauppaan mennessä piti kirjoittaa ohjeet ylös ja silti tuli väärää tavaraa. Mies vakuutteli että osaisi noutaa tilaukseni yhdestä liikkeestä, tulos oli "en mä tienny mistä ne tilaukset haetaan mut ostin samantapaisen tilalle". Yleissivistyksessä oli myös isoja aukkoja, samoin perusmatikassa. Mies vaikutti ihan normaalilta seurustelun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Jos toinen nätisti kysyy ja haluaa oppia, niin mikä on ongelma sivistämisessä?
Ei kaikilla ole esim. sellaisia vanhempia, jotka opettaisivat nämä jutut. Ja jos on muuten mukava ja kiltti ihminen niin en tajua ongelmaa. Jos kuvittelet olevasi liian hyvä toiselle, niin kai parempi etsiä joku toinen ilkeä ihminen seuraksesi. :)
Ilkeä :D mun 6 v tyttökin tiesi ton 3/4. Kyllä perusasiat pitää tietää. Ei kukaan niitä aikuiselle opeta.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyseessä vaimo vai naisystävä? Mä kyllä tsemppaan ja autan naisystävääni enkä etsi hänestä vikoja.
Jaahas ja arvaapa logiikkaasi....
Että siis naisystävääsi kyllä tsemppaat... mutta jos on vaimo niin mitä?
Mun logiikan mukaan pitäisi olla toisin päin, että jos on jo vihille asti päästy niin sitten on ikään kuin syvemmällä sopassa ja silloin sitä vasta kuuluukin tsempata auttaa ja tukea.
Jätät hempukan, tietysti. Ei tuollaisen kanssa voi elää.
Harvoin muuten tradenomiksikaan ihan noin pohjattoman tyhmiä pääsee. Tai ainakaan meillä laskentapuolella ei ollut.
Olette olleet vain hetken yhdessä ja nyt naisesta paljastui asia, joka lopetti mielenkiintosi häntä kohtaan. Mikä tuossa nyt oli ihmeellistä? Noinhan se menee: ihmiset alkavat tapailla, oppivat tuntemaan toisiaan ja huomaavat sopivatko yhteen vai ei. Te ette sovi, aika siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsohan ensin pilkkujesi paikat "Eilen sitten , kun pyysin...." ym muut pilkun kohdat ja puhu sitte vaimostasi tai siis naisystävästäsi. :D
Taidat olla tämä kyseinen AP:n nainen :)
Ai- olenko tai siis olinko? T AP:n nainen
Tuo on vielä pientä. Kaverin lyhytaikainen tyttis oli kaiken huippu. Autokoulun ajotunnilla oli sanottu käänny seuraavasta vasempaan. Kumpaan vasempaan oli tämä kysynyt. Pullapitkoa tuijotti niin kauan että piti kysyä mitä mietit? Kummasta päästä tätä pitää leikata?
Kaveri laittoi poikki ja kertoi pahimman. Oli kysynyt sängyssä että miten sä osaat pimeässäkin aina oikeaan reikään? Tämä muija oli niin hönö etten ole ikinä nähnyt vastaavaa. Mä nauroin ihan mutkalla sitä oikeaa reikää. Sain sanottua että olisit tuutannut "vahingossa" toiseen paikkaan. Varmasti olisi uskonut vahingoksi.
Kyllä sää löydät vielä jonkun tosi fiksun naisen ittellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi 3/4 on jo paha. Tuskin kovi palstan mammoistakaan olisi saanut sitä oikeaan kohtaan
Pahaa tulee kun kopioi ohjeen väärin. Lyhenne tl vaihtui lyhenteeseen dl suolaa. Kertoi vähän ihmetelleensä suolan määrää. Laittoi kuitenkin. Ei sitä pystynyt kukaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi 3/4 on jo paha. Tuskin kovi palstan mammoistakaan olisi saanut sitä oikeaan kohtaan
Pahaa tulee kun kopioi ohjeen väärin. Lyhenne tl vaihtui lyhenteeseen dl suolaa. Kertoi vähän ihmetelleensä suolan määrää. Laittoi kuitenkin. Ei sitä pystynyt kukaan syömään.
Sentään hän yritti. Hyvä kun pääsi susta eroon, kun et kerran osaa arvostaa mitään.
Ja sinä itse olet huippuälykäs, niinkö? Mitä vikaa sinussa on, jos et saa vertaistasi naista?
Tuo sijoituksista tietämättömyys ei vielä kerro mitään ihmisen älynlahjoista. Muut esimerkit ehkä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään hän yritti. Hyvä kun pääsi susta eroon, kun et kerran osaa arvostaa mitään.
Sekoile vähän lisää, ei ollut tyttöystävä vaan samalla luokalla.
Ottaaks se hyvin päähän?
Ei => Dump the bitch
Joo => Keeper
Paljonko olisit laittanut desin mittaan?
AP.