Ketipinor-lääkitys
Miten on teillä auttanut ja mitä sivuvaikutuksia on ollut?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa lääke jolla nukahdan ja ylipäätään nukun. Sivuvaikutuksena tämä: https://aijaa.com/0ZHccv eli järjetön lihominen.
Mikä sulla on annostuksena? Oletan, että lihomisen syynä kasvanut ruokahalu? Mulla 25 mg annostus ja en millään meinaa laihtua, en ole huomannut tosin ruokahalun kasvua...
Ei vaikuta oikeen mitenkään. Otan kyllä arki-iltaisin unilääkkeeks mutta lähinnä henkisen vaikutuksen takia.
Unilääkkeenä . Ei muuten ei toimi masennuslääkkeenä kaikille. Seuraavana aamuna paskan maku suussa
2. jatkaa ja mulla siis juuri unihäiriön hoitoon käytössä ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa lääke jolla nukahdan ja ylipäätään nukun. Sivuvaikutuksena tämä: https://aijaa.com/0ZHccv eli järjetön lihominen.
Mikä sulla on annostuksena? Oletan, että lihomisen syynä kasvanut ruokahalu? Mulla 25 mg annostus ja en millään meinaa laihtua, en ole huomannut tosin ruokahalun kasvua...
Annos tällä hetkellä 50-75 mg. Joskus kun otan tuon 50 mg ja pyörin vaikka tunnin, tiedän ettei unta tule ellen ota vielä 25 mg. Suurimmillaan annos oli 200 mg. Ja ruokahalun kasvaminen juurikin syy :( Esim ennen söin yhden leivän, nykyään tarvitsen kaksi leipää. Ennen söin 1/4 lautasellisen ruokaa, nykyään puoli lautasellista yms. Nälkä on myös jatkuvaa, eli vaikka olisin juuri syönyt, on nälkä.
Olen käyttänyt useamman vuoden ja on pelastanut elämäni. Annostus on ollut 25-75mg. Olen lihonut ehkä kilon tai kaksi näinä vuosina. Jotkut väittävät Ketipinorin ”tyhmentävän”, mutta käyttövuosina olen valmistunut maisteriksi ja aloittanut väikkärin.
Mulla tuli 50 mg:sta vain levoton olo ja sydän jyskytti tosi kovaa.
25mg unilääkkeenä eikä aiheuttanut kuin järkyttävän tokkuraisen olon pariksi seuraavaksi päiväksi.
Zimbielääke..huhhuh!!! Määrätään kaikkeen unihäiriöistä ahdistukseen ja vaikka mihin. Eikä tiedetä pitkäntähtäimen vaikutuksia..on sama kuin seroquel jota psykooseihin ja bipolarisuuteen käytetty. Sen verran kyllä on sekvillä että aiheuttaa pysyviä aivovaurioita pitkään käytettynä..että popsikaahan menemään vaan..
Vierailija kirjoitti:
Zimbielääke..huhhuh!!! Määrätään kaikkeen unihäiriöistä ahdistukseen ja vaikka mihin. Eikä tiedetä pitkäntähtäimen vaikutuksia..on sama kuin seroquel jota psykooseihin ja bipolarisuuteen käytetty. Sen verran kyllä on sekvillä että aiheuttaa pysyviä aivovaurioita pitkään käytettynä..että popsikaahan menemään vaan..
Ketipinor oli vielä pahempi zombielääke kuin Mirtazapin, molempia on kokeiltu unettomuuden hoidossa. En tiedä, miksi oikeiden nukahtamislääkkeiden määrääminen on niin vaikeaa. Olen aina saanut tsolpideemilla kuuriluontoisesti käytettynä selätettyä unettomuuden ja pystynyt säilyttämään unirytmin pitkiäkin aikoja melatoniinin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor oli vielä pahempi zombielääke kuin Mirtazapin, molempia on kokeiltu unettomuuden hoidossa. En tiedä, miksi oikeiden nukahtamislääkkeiden määrääminen on niin vaikeaa. Olen aina saanut tsolpideemilla kuuriluontoisesti käytettynä selätettyä unettomuuden ja pystynyt säilyttämään unirytmin pitkiäkin aikoja melatoniinin avulla.
Mulla ei toiminut Mirtazapinkaan unilääkkeenä, en tiedä mitä kannattais kokeilla seuraavaks. t: 3
pakko ottaa joskus että saa kanavat kiinni.
25mg unettomuuteen, ei ole ollut yhtään mitään sivuvaikutuksia, laihtuminen korkeintaan, ei tee mieli ahmia, kun mieli on hyvä ja levännyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei toiminut Mirtazapinkaan unilääkkeenä, en tiedä mitä kannattais kokeilla seuraavaks. t: 3
Ei Mirtazapin minuakaan auttanut. Onneksi lääkäri suostui vihdoin kokeilemaan Somnoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mirtazapin minuakaan auttanut. Onneksi lääkäri suostui vihdoin kokeilemaan Somnoria.
Okei, pitää kysäistä tuota.