Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita seksiriippuvaisia naisia

Seksiaddikti vai nymfo
19.03.2018 |

Pakko kirjoittaa myös tänne, sillä kirjoitettuani suomi24 palstalle tilanteestani, tajusin että taidan tarvita ammatti apua. Tilanne on siis se että tarvitsen ja haluan seksiä päivittäin ja useasti.

Lisäksi homma on karannut vähän käsistä sillä tuntuu että nykyään tyydytyn pelkästään bdsm asioista. Ei mitään raakaa tai kovakouraista, mutta haluan olla sidottuna ja hyväksikäytettynä. Tämä vie nyt entistä enemmän aikaa ja myös rahaa, kun kokoajan pitää ostaa uusia asuja sekä laitteita.

Nyt tajuan että tilanne vain pahenee ja pahenee....enkä tiedä mihin se päättyy. Bdsm juttu alkoi viime keväänä kun en meinannut millään pysyä erossa mieheni kalusta. Hän sanoi että minut pitäis kahlita sänkyyn ja siitä se sitten alkoi.

Voiko "nymfomaniasta" parantua, sellainen kai olen kun seksi hallitsee kaikkea tekemistäni :(

Alla suomi24 tilitykseni.....sen itse kirjoitettuani ja mietittyäni tajusin että tämä ei ole millään lailla normaalia ( tuolla siis kysyttiin onko nymfomanina oleminen kivaa)

Olemme käyttäneet rahaa seksivälineisiin ja asusteihin noin 10 000€. Viimeisin ostos on Sybian satula vibraattori (1500€:n laite). Ymmärrän ettei miestäni paneta kokoajan ja yritän hillitä itseäni, mutta jos menee päivä etten saa muutun kiukkuiseksi ja kärttyisäksi. Kaikki alkaa v...ttamaan niin etten saa edes tiskejä koneesta paiskomatta niitä.

Emme edes suunnittele yökyläilyä kenenkään tutun kotona, koska tiedämme mitä siellä yöllä tapahtuisi, varsinkin muutaman viinilasin jälkeen. Niinpä otamme hotellin tai taksin tilanteesta riippumatta.

Perinteinen viikonloppu on se että vietän puolet ajasta sängyssä x-asentoon kahlittuna vibra haarovälissä tai sisälläni tai nyt uuden Sybian lelun myötä sen päälle ratsastamaan lukittuna. Periaatteessa vain tuolloin mieleni on rauhallinen kun tiedän saavani uudestaan ja uudestaan. Mieheni puuhailee omiaan ja välillä hän tulee käynnistämään vibran tai panee minua, mutta jättää sen jälkeen odottamaan seuraavaa. Vibraamista en kestä kuin max 30min, jonka jälkeen tulee itku tai paniikki, mutta 5min tuon jälkeen tekee jo uudestaan mieli. Eli viikonloppuisin itken monesti tai raivoan sängyssä, mutta tällaisen viikonlopun jälkeen alku arki sujuu vähän paremmin. Paikat on niin hellänä, ettei ma-ti vielä oikein pysty sekstailemaan rajummin vaikka haluaisi.

Sybianin päälle kiinnitettynä olen muutaman kerran kokenut tunteen että ei enää ikinä seksiä...mutta sekin tunne on poistunut melko nopeasti.

Olemme siis molemmat hyväksyneet ongelman ja tämä on tapamme selvitä arjesta. Olemme puhuneet kimppapano sessioista, mutta tiedämme molemmat ettei se mitään auttaisi. Pitäisi saada lisää ja lisää ja enemmän, joten täällä saisi asua komppaniallinen miehiä 24/7.

Ehkä ikä tuo helpotuksen, mutta kun tuossa tais joku yli nelikymppinen kertoa olevansa nymfo, niin vähän epäilyttää. Olen 28v, joten lääkärille meno ilmeisesti edessä, kai jotain " jarrua" seksihaluihin on olemassa. Ainakin jos miesten inttijuttuja on uskominen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen nainen, tai muiden mielestä. Haluan jokapäivä ja mieluiten useastikkin, ja olen naimisissa ja vuoskymmenet, mutta miestni himoitsen aina vaan. Mutta hän onkin taitava..onneksi!

Vierailija
22/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies liittyi kolmen parisuhdevuoden jälkeen johonkin outoon seurakuntaan ja nyt ei meillä ole seksiä lainkaan, sillä se on syntiä. Seksiä ei tipu ennen avioliittoa. Voisiko joku selittää mistä on kyse? On ennen tätä ollut seksiriippuvainen ja meillä oli seksiä max kolme kertaa päivässä, viikonloppuisin useammin. Itselläkin on jonkin sortin addiktio. Avioon en ihan vielä haluaisi. 

Mies on saattanut tehdä uskonratkaisun jossakin hetyskristillisessä yhteisössä kuten vaikka helluntalaiset . Mielestäni kuitenkin koska noin kauan olette yhdessä olleet ja  sekstailleet, niin ei tuon pitäis teille olla erottava tekijä esim 1kor 7:12-    Ota nyt selvää. Kyllä mies nyt kertoo  tai käy tutustumassa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kyllä on niin että kun kerran voi ihan vaikka ja kuinka hallitsematta sitä himottaa niin..

Kyllä se kyllä on niin ettei sillon voi mikään lääke tahi 'lääkitys ko.tautiin' olla se se ainoa ja mikä sua silloin ja vain voisi auttaa - oikeilla aivoilla ajattellen.

Kaikki himo on vain hyvästä.

Vierailija
24/28 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan paras juttu mikä sulla on. Jos olisit mun nainen, haluaisin että käyttäisit stay-up sukkia aina kun mentäis jonnekin ja olisit himoissas koko ajan. Ja taas silloin kun "pitää"olla ihmisiksi" olisit ilman stay-uppeja. Sun mieli on loistavasti ehdollistunut stay-up sukkiin. Nyt vaan hankit miehen joka osaa arvostaa ja antaudut pervoilulle. ;)

M48

Vierailija
25/28 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sairaita. Hankkikaa hoitoa.

Vierailija
26/28 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ihania, ja rakastakaa ja arvostakaa itseänne. Te ihanat naiset!

M48

Vierailija
27/28 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stayupperi tyttö kirjoitti:

Minulla on myös "omituinen" pakkomielle itsetyydytykseen ja stay-up sukkiin. Olen kolmekymppinen sinkkunainen ja harrastanut itsetyydytystä useamman kerran päivässä jo vuosia. Viikonloppuisin yksin kotona jopa 5-8 kertaa. Ostan kaupasta uudet stay-up:t aina kun sellaiset näen. Kiihotun suunnattomasti pelkästä ajatuksesta että puen ne jalkaani, joten "himoissani" ostan yhdet tai kahdet uudet aina kun mahdollista.

Nykyään jo vältän kauppoja joissa niitä myydään, sillä kaapissani on varmaan sata avaamatonta pakettia ja rekkitangolla toinen mokoma kerran käytettyjä. Lähi Alepa on hyvä, ei stayuppereita myynnissä! Olen yrittänyt itsetyydytys lakkoa mone

Toihan on ihan paras juttu mikä sulla on. Jos olisit mun nainen, haluaisin että käyttäisit stay-up sukkia aina kun mentäis jonnekin ja olisit himoissas koko ajan. Ja taas silloin kun "pitää"olla ihmisiksi" olisit ilman stay-uppeja. Sun mieli on loistavasti ehdollistunut stay-up sukkiin. Nyt vaan hankit miehen joka osaa arvostaa ja antaudut pervoilulle. ;)

M48

Vierailija
28/28 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja on mies ja kaikki vastaukset ovat miehiltä. Suurin osa vastauksista on aloittajalta.

Näin se vaan menee.