Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tulee päätökset veronpalautuksista

Vierailija
19.03.2018 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mukaa kun valmistuu.

Tänä vuonna piti olla kuulemma joku nopeampi systeemi, mutta viime vuonna sain oman ehdotukseni toukokuussa. Se oli myös päätös, koska siihen ei ollut mitään korjattavaa.

Vierailija
2/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa äkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna sain takaisin ensimmäistä kertaa hiukan enemmän, 1500E.

Saas nähdä, tuleeko tänä vuonna palautuksia vielä paremmin. Tienasin suunnilleen 3000E vähemmän, mitä olin laittanut vuositulorajaksi. Pystyyköhän tuosta summasta päättelemään palautusten määrän?

Vierailija
4/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun verotus valmistuu eli kutakuinkin lokakuussa. Nyt keväällä saat ainoastaan laskennallisen tiedon, joka ei ole lopullinen päätös.

Vierailija
5/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä, tuleeko tänä vuonna palautuksia vielä paremmin. Tienasin suunnilleen 3000E vähemmän, mitä olin laittanut vuositulorajaksi. Pystyyköhän tuosta summasta päättelemään palautusten määrän?

Tän takia mäkin niitä jännitän. Tiedän maksaneeni veroja liikaa, koska työsuunnitelmat ei menneetkään ihan niin kuin ajattelin. En osaa laskea paljon tulee palautuksia.

Vierailija
6/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pystyy ihan laskemaan veroprosenttilaskurilla.

Otat joulukuun palkkalaskelman (jos olet ollut koko vuoden samassa paikassa, jollet, niin otat kaikki viimeiset laskelmat ja ynnäät ne) ja syötät summat laskuriin.

Itse olen saanut laskurilla juuri ne summat, mitä olen sitten palautustakin saanut (jälkiveroja ei ole tullut moneen vuoteen)

Vierailija
7/7 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: siis jos olet palkkatyössä ilman muita tuloja, niin laskuri on hyvin toimiva ja ennustettava. Sitten jos on muuta omaisuutta tai myyntivoittoja, niin juttu vähän mutkistuu, mutta ei se Verottajan toiminta mitään arpomista ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi