Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

165 cm, kumpi paino parempi; 50 kg vai 65 kg?

Vierailija
19.03.2018 |

https://aijaa.com/0ZHccv

Kun painoin 50 kg (vas kuva) sain jatkuvasti kuulla olevani liian laiha. Nyt 65 kiloisenako olen sitten kauniimman näköinen? Voiko joku oikeasti sanoa että näytän paremmalta oikean puoleisessa kuvassa? Kuvien välillä kaksi vuotta aikaa ja syy lihomiseeni on Ketipinor-lääkityksen myötä lisääntynyt ruokahalu :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ero on aika pieni ollakseen 15 kiloa. Jos vasemman puolimmaisen kuvan mittoihin pääseminen ja niiden ylläpitäminen olisi kovin työlästä, en ehkä itse viitsisi nähdä vaivaa, kun oikean puolimmainenkin on vielä ihan hyvä. Hanki paremmin istuvia vaatteita (olkaimeton yläosa ei pue kuin harvaa) ja treenaa vähän vatsaa, niin hyvä tulee.

Vierailija
42/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg näyttää hieman paremmalta, mutta asentokin on hieman epäedullinen 65kg kuvassa. Mun mielestä ehkä paras ois joku himpun alle 60. Kuitenkaan kumpikaan ei ole paha ja istuessa masu korostuu, joten seistessä tuskin kukaan kiinnittäisi huomiota.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kg näyttää terveemmältä. Kuvat kertovat enemmän kuin vaaka. Joka on eri mieltä, ei ole varmaan itse ikinä jojoillut painon kanssa. Paperilla 50 kuulostaa tosiaan luisevalta, mutta kropat ovat erilaisia.

Terve keho on sellainen, joka jaksaa juosta, uida, nostella tavaroita. Tervettä kehoa ei määritellä kuvia katselemalla vaan sisältäpäin.

Minun vastaukseni ap:lle olisi urheilua. Paino sitten asettuu siihen hänelle sopivaan kohtaan.

Vierailija
44/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa oot mun mielestä hyvän näköinen. Mulla taitaa olla sama bmi kuin sulla ja näytän kyllä paljon löysemmältä. Sulla on hyvä vartalonmalli ja varmaan enemmän lihasta.

Vierailija
45/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta 65. Kauheaa kun ihminen on ihan kuikelo!

Vierailija
46/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 50kg on paljon parempi. En yhtään tykkää tosta 65kg.

Vierailija
47/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg! Ite oon 171/57, hoikka mutta lihaksikas. Ite ainakin pidän ittestäni just tämmösenä :)

Vierailija
48/48 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen kuva sopii 20 vee tytölle, oikea kuva +40 naiselle