165 cm, kumpi paino parempi; 50 kg vai 65 kg?
Kun painoin 50 kg (vas kuva) sain jatkuvasti kuulla olevani liian laiha. Nyt 65 kiloisenako olen sitten kauniimman näköinen? Voiko joku oikeasti sanoa että näytän paremmalta oikean puoleisessa kuvassa? Kuvien välillä kaksi vuotta aikaa ja syy lihomiseeni on Ketipinor-lääkityksen myötä lisääntynyt ruokahalu :(
Kommentit (48)
Aikuisen naisen tulee kyllä painaa enemmän kuin 50 kg. Ellei nyt ihan lilliputtipituinen ole.
En siitä sitten tiedä, oletko aikuinen. Toiv. hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, etkä vain kuvien perusteella!
Toisessa kuvassa röhnötät ja toisessa olet selkä suorassa. Sekin lisää väärää mielikuvaa.
50kg parempi. Itse olen juuri 165cm ja 50kg. Nykyään on niin paljon ylipainoisia, että normaaleja hoikkia ihmisiä pidetään liian laihoina.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen tulee kyllä painaa enemmän kuin 50 kg. Ellei nyt ihan lilliputtipituinen ole.
En siitä sitten tiedä, oletko aikuinen. Toiv. hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, etkä vain kuvien perusteella!
29-vuotias olen ja en kyllä ole samaa mieltä että mun tulisi painaa yli 50 kg. En todellakaan. Musta toi pötsi ja kainaloläskit on jäätävän rumat! Samoin käsivarret. AP
Molemmat ovat mielestäni nättejä. Toivottavasti et lihoa lisää (en yritä sanoa tätä mitenkään ilkeästi, olen aikalailla samoissa mitoissa). Omasta mielestäni ihannepaino pituisellesi voisi olla noin 55-60 kg, mutta ei 65 ole kaukana siitä :) näytät hyvältä noin
Et voi olla aikuinen vai millä selität sen, että poseeraat kahlitun apinan kanssa?
Oho, onpa pieni ero vaikka 15 kg välissä. Oikeassa kuvassa asento on huomattavasti epäimartelevampi kuin toisessa. Molemmissa kuvissa kroppa näyttää hyvältä.
Näytät tosi hyvältä 50 kiloisena. 65 kg on mun omaan makuun vähän liian tuhti jo. Ehkä jos olis tullut se 15 kg pelkkää lihasta niin olis parempi kuin 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpa pieni ero vaikka 15 kg välissä. Oikeassa kuvassa asento on huomattavasti epäimartelevampi kuin toisessa. Molemmissa kuvissa kroppa näyttää hyvältä.
En saa nykykropastani millään tavalla hyvännäköistä :( Nykyinen ulkomuotoni masentaa todella paljon. AP
50 kg, luulin jopa että näyttäisi hoikemmalta. Mutta tuo näyttää erittäin sopivalta. 65 kilossa on ainakin mahassa ylimääräistä.
Jos olet 165cm pitkä niin 50kg on juuri sopiva paino. 50kg on hoikka mutta tuohon pituuteen ei missään nimessä liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
50 kg, luulin jopa että näyttäisi hoikemmalta. Mutta tuo näyttää erittäin sopivalta. 65 kilossa on ainakin mahassa ylimääräistä.
Niinhän tuota tosiaan luulisi että 50 kiloisena luut törröttäisivät mutta olen aina ollut mahakas ja aikalailla hiilaripainotteisella + sokerilla koko nuoruutenikin elänyt eli ns laiha läski. Lihasta ei juuri ole ja rasvaprosentti oli jo tuolloin 50-kiloisena iso. Voin vain kuvitella mitä se on nykyään... AP
Itse olen juuri tuon pituinen ja olin aivan liian laiha silloin kun painoin 50 kg. Mutta tärkeintä on se missä painossa itse tunnet olosi mukavaksi. Ihan sama mitä muut on mieltä.
Aika mielenkiintoista, että mulla on noin saman verran rasvaa kuin tuossa ekassa kuvassa, mutta olen 160/60 ja eri mallinen. Kehot on todella erilaisia.
Toisaalta musta tulisi tokan kuvan kaltainen jo viiden kilon jälkeen.
Olen 165 cm ja näytän jo laihalta kun painan 59kg.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla aikuinen vai millä selität sen, että poseeraat kahlitun apinan kanssa?
Tämä. Taas suomalaisten junttius tulee kivasti esille. Sitä stressataan läskeistään ja otetaan kuvia rääkätyn eläimen kanssa samaan hengenvetoon.
Anna kun arvaan, Thaimaa?
Varmaan samalla reissulla kävit reissulla kepillä hakatun norsun selässä (niille kivulias istuin tietysti päällä) ja myös otit kuvia kesyksi huumattujen tiikerien kanssa?
Lukekaa jumalauta juntit asioista ennen kuin otatte noita kuvianne.
Ei paljon sympatioita irtoa ap:lle typeryyden ja tietämättömyyden takia, joten liho vielä 10 kg lisää!
Mielestäni vasemmassa kuvassa parempi kroppa, lähes täydellinen.