Oletko saanut "potkut" töistä koeajalla tai oletko lähtenyt vapaaehtoisesti? Mistä syystä?
Kommentit (25)
Otin itse hatkat kuukauden kuluttua.
Syy: mikään ei toiminut! Nettiyhteydet jatkuvasti poikki, sähköposti tietysti samoin, työkännykkä pimeänä, IT-tukea piti odotella aina ensi viikkoon ja koko paikka oli sekaisin. Paska perehdytys, kukaan ei osannut neuvoa ja jos neuvoikin, niin tietoa tuli ripotellen/joku panttasi. Tehtäväni oli uusi, sitä ei ollut kukaan aiemmin edes hoitanut ja minun odotettiin tekevän jotain suuria ihmeitä.
Pomot pihalla projektistaan. Loppuniitti oli se, kun pomot avautuivat miitingissä, etteivät h e k ä ä n tiedä, mitä täällä pitäisi tehdä, kun heidänkään pomot ei kerro heille.
Kiitti riitti.
Lähdin kerran itse, tosin heti toisena työpäivänä. Luulin meneväni kokiksi, oikeasti työ olikin lähinnä tiskivuoroa.
Miltä koeaikapurku teistä tuntui? Tuliko se yllätyksenä teille/esimiehelle?
Minut passitettiin pihalle koeajalla, kolmen kuukauden jälkeen. Olin muuttanut paikkakunnalle varta vasten kaukaa, ja jäin tyhjän päälle. Tämä tapahtui viikko sitten, en ole vielä saanut uutta työtä...
Mulla on käyny niin varmana neljä -viis kertaa. yhel kerral tokana työpäivänä. Sit kerran olin ollu kolme viikkoo nii esimies soitti et ei sit tarvii enääntulla ku olin ilmoittamat pois töist
Yleensä haukkuvat mun kirjotusta ja ihmettelevät oonko todel amk media ja kulttuurilinjalt :)))))