Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listasin paperille minun ja miehen eroavaisuudet ja järkytys oli suuri. Kannattaako jatkaa vai yritämmekö vielä?

Vierailija
18.03.2018 |

Kolme vuotta olemme heilastelleet yhdessä ja nykyään näemme pari kertaa kuussa miehen työn takia. Alun huumassa hullaannuin miehestä ja toin tunteet selkeästi ilmi mutta vähitellen huomasin eroavaisuuksia meissä ja nyt niistä on kehittynyt todellinen lumipallo. :(

Minä
*spontaani
*seksuaalinen
*nuorempi
*avoimempi
*ekstrovertti
*en halua lapsia
*voimakastahtoinen

Mies
*romanttinen
*aseksuaali?
*introvertti
*vähän vanhempi
*hiljainen ja rauhallinen
*herkkä ja tunteellinen
*lapsirakas

Haluan kokeilla kaikkea uutta mutta mies haluaa olla kotona ja nyhjätä yhdessä, on sanonut kaipaavansa enemmän läheisyyttä ja hellyyttä, mutta minä en halua lempeillä ellei se mene suoraan toimintaan. Mies ei ole koskaan halukas eli seksihalut ovat erilaiset.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tossa on ehkä isoin ja ainoo ylitsepääsemätön juttu toi teidän lapsihaaveet..

Siinä lukee lapsirakas, ei että haluaisi lapsia. Iso ero, vaikkei lapsen haluamista poissuljekaan.

- lapsirakas mies

Mies on lapsirakas ja haluaa lapsia, mutta minä en halua. Mies puhuu usein lapsista ja kavereiden lapsia halailee ja leikkii heidän kanssaan mielellään.

Vierailija
22/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko mennä listailemaan? Siinähän nyt ihmettelet ongelmaasi nettituttujen ohjeistuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla