Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palvoo, muita?

Vierailija
18.03.2018 |

Mun mies palvoo mua, muita?kertokaa miksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehkä siksi mies palvoo, että olen ensinnäkin kiltti, mukautuva, mutta toisaalta en mikään kynnysmatto.

Erittäin seksuaalinen, nautin miehestä miehenä. Pullan tuoksuinen, äidillinen nainen. Siivoan, olen ahkera kotitöissä. Hyvä kokki; rakastan miestäni ruolla ja seksillä.

Mies on meidän perheessä mies ja perheen pää, minä asioiden mahdollistaja.

Mies aidosti palvoo minua, on minua reilusti vanhempi. Seksuaalisesti olen ykkösnainen hänelle: on avautunut tästä useasti kuinka ainutlaatuinen olen naisena ja rakastajattarena. Se imartelee.

XD myötähäpeä...

Olisit nyt kerrankin rehellinen ja tunnustaisit että olet vain kateellinen.

Vierailija
22/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakastan miestä ruolla"? Say what?

Kiva että olet onnellinen. Minä tukehtuisin tuollaisesta.

Minua ei saa palvoa, enkä tarvitse päätä, minulla on sellainen ihan itselläni. Sen sijaan minua rakastetaan. Olen mieheni tasaveroinenkumppani, en palvelija, enkä palvottava koriste-esinekään.

Teillä on teidän parisuhde teidän ehdoilla, meillä on meidän parisuhde meidän ehdoilla, mikä tässä on vaikeaa??

En tuomitse teidän elämää, miksi arvostelet minun elämää ja elämän valintoja?

Aidosti sanon että mun mies palvoo minua. Mikä siinä on väärää? Olen tyytyväinen näin. Mies myös eriyttäin tyytyväinen. Rakastan läheisiäni ruolla, olen erittäin hyvä kokki ja esim lapset rakastavat tekemääni ruokaa... olen sellainen vähän italialaistyyppinen äiti ja vaimo, joka hellii läheisiään herkkuruoilla. Mitä väärää tässä on? Tykkään ruoanlaitosta ja olen suuri kulinaristi.

Perhe arvostaa mun ruoanlaittotaitoani. Sori siitä;)

Ruolla :D se on ruoalla tai ruualla.

Ok. Tuliko nyt hyvä mieli? Tunsitko itsesi paremmaksi? Maailma on nyt kommenttisi jälkeen parempi paikka?

Tuli, tunsin, on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...kunpa löytäisikin Naisen joka vaatisi palvontaa...

Vierailija
24/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin palvoo minunkin mieheni minua, ja se tuntuu helvetin epämukavalta. Ihan kuin olisin koko ajan hänen yläpuolellaan; tärkeämpi ja arvokkaampi kuin hän. Yritän ymmärtää, mutta oikeasti olen helvetin yksinäinen. Taitaa taas tulla ero. On sitä tyhmä ihminen.

Vierailija
25/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies joka palvoo sinua eikä muita.

Vierailija
26/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellojen on syytä kilkattaa, jos mies on alussa yli-ihana ja palvova. Voi osoittautua ihan päinvastaiseksi.

Vierailija
27/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvattu nainen on paras nainen...

Vierailija
28/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suatanaahan tuo on palavonna jo kauvan.

Vierailija
29/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että minua palvotaan , suhteen pitää olla tasaveroinen. Yleensä palvojamiehet on reppanoita , ovat onnellisia kun ovat saaneet naisen ja siitä ei päästetä irti.  Ei kiitos. Terv aikuinen nainen

Vierailija
30/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi palvoi, sen jälkeen on käytös muuttunut. Nykyään uhkailee, kiristää, haukkuu ja huutaa ja sitten taas palvoo, mielistelee on niin arvostavinaan. Viime viikolla laitoin eropaperit, sen jälkeen on taas vuoronperään palvottu ja uhkailtu/kiristetty. Jatkossa osaan juosta helvetin lujaa karkuun jos aikuisen miehen itsetunto on niin pohjalukemissa, ettei osaa suhtautua tasavertaisesti.

On oikeasti hyvin kuluttavaa ja hämmentävää kuulla vuoronperään kuinka ihana ja täydellinen sitä olenkaan ja seuraavassa hetkessä kuinka olen pilannut miehen koko elämän ja jos eroan, tekee hän elämästäni yhtä helvettiä.

Vierailija
31/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mies, joka palvoi minua. Olin upeinta mitä miehelle oli tapahtunut, sängyssä parasta mitä oli kokenut ja ulkoisesti kaikkea mitä hän oli unelmoinut. Palvomalla minua mies tosin ahdisti minua rooliin, jota en halunnut: kotiäidiksi miehen ulkomaan komennukselle, barbiksi, jolle mies osteli vaatteita ja halusi määrätä hiusmallini jne. Onneksi pidin kiinni rajoistani enkä hankkinut miehen kanssa lapsia. Nykyisin olen hyvin allerginen palvomiselle, tasa-arvoinen rakkaus kyllä sopii.

Vierailija
32/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvonta ei ole tervettä.

Vierailija
33/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakastan miestä ruolla"? Say what?

Kiva että olet onnellinen. Minä tukehtuisin tuollaisesta.

Minua ei saa palvoa, enkä tarvitse päätä, minulla on sellainen ihan itselläni. Sen sijaan minua rakastetaan. Olen mieheni tasaveroinenkumppani, en palvelija, enkä palvottava koriste-esinekään.

Teillä on teidän parisuhde teidän ehdoilla, meillä on meidän parisuhde meidän ehdoilla, mikä tässä on vaikeaa??

En tuomitse teidän elämää, miksi arvostelet minun elämää ja elämän valintoja?

Aidosti sanon että mun mies palvoo minua. Mikä siinä on väärää? Olen tyytyväinen näin. Mies myös eriyttäin tyytyväinen. Rakastan läheisiäni ruolla, olen erittäin hyvä kokki ja esim lapset rakastavat tekemääni ruokaa... olen sellainen vähän italialaistyyppinen äiti ja vaimo, joka hellii läheisiään herkkuruoilla. Mitä väärää tässä on? Tykkään ruoanlaitosta ja olen suuri kulinaristi.

Perhe arvostaa mun ruoanlaittotaitoani. Sori siitä;)

Siis täällähän on heti ongelmissa, jos kertoo esimerkiksi rakastavansa omaa miestään ihan hulluna ja palvovansa tätä myös, koska tämä on niin ihana. Sitten kun mainitsee miehen olevan reippaasti vanhempi ja itse vielä nuori nainen, olet trolli ja naapurin Pentti. Uskon kyllä, että sun mies palvoo sua koko sydämestään. Miksei palvoisi, jos rakastaa sua:)

Vierailija
34/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset eivät löydä ketään, eikä niille kelpaa kukaan. Se on huomattu näitä juttuja seuratessa.

M35

Vierailija
35/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli olet hänen kotiorjansa jota hän yrittää motivoida jatkamaan hommia " palvomalla". Mieti nyt mikä diili sulla on: raadat himassa kaikki hommat ja vastapalveluksena ukonkääpä jauhaa sulle shittiä. Onnea ap! :D

Vierailija
36/36 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset eivät löydä ketään, eikä niille kelpaa kukaan. Se on huomattu näitä juttuja seuratessa.

M35

Pullakahvit abc:llä ja petiin, ja ne maksetaan puoliksi. Sillä saa palsta mamman petiin, mitään kummempaa viettelyyn ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän