Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palvoo, muita?

Vierailija
18.03.2018 |

Mun mies palvoo mua, muita?kertokaa miksi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä siksi mies palvoo, että olen ensinnäkin kiltti, mukautuva, mutta toisaalta en mikään kynnysmatto.

Erittäin seksuaalinen, nautin miehestä miehenä. Pullan tuoksuinen, äidillinen nainen. Siivoan, olen ahkera kotitöissä. Hyvä kokki; rakastan miestäni ruolla ja seksillä.

Mies on meidän perheessä mies ja perheen pää, minä asioiden mahdollistaja.

Mies aidosti palvoo minua, on minua reilusti vanhempi. Seksuaalisesti olen ykkösnainen hänelle: on avautunut tästä useasti kuinka ainutlaatuinen olen naisena ja rakastajattarena. Se imartelee.

Vierailija
2/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehkä siksi mies palvoo, että olen ensinnäkin kiltti, mukautuva, mutta toisaalta en mikään kynnysmatto.

Erittäin seksuaalinen, nautin miehestä miehenä. Pullan tuoksuinen, äidillinen nainen. Siivoan, olen ahkera kotitöissä. Hyvä kokki; rakastan miestäni ruolla ja seksillä.

Mies aidosti palvoo minua, on minua reilusti vanhempi. Seksuaalisesti olen ykkösnainen hänelle: on avautunut tästä useasti kuinka ainutlaatuinen olen naisena ja rakastajattarena. Se imartelee.

Eva Braunkin oli mahdollistaja, haluatko sinä olla kuin Eva Braun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies palvoi minua 28 vuotta. Kuolemaansa asti.

Vierailija
4/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa pilkku otsikosta pois...

Vierailija
5/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies palvoo muita ☹️

Vierailija
6/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu minuun rakkaudella ja kunnioituksella, kuten minäkin häneen. Olemme terveellä itsetunnolla varustettuja aikuisia, joten tuntuisi epäterveelliseltä olla palvonnan kohde.

Vierailija
7/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva Braunkin oli mahdollistaja, haluatko sinä olla kuin Eva Braun?

Niin. Eva braun ei omalta osaltaan ”mahdollistanut” mitään. Puoluekoneisto mahdollisti mm ss ja korkeat, luotetut miehet. Outo tulkinta sinulta. EN koskaan myisi sieluani, kenellekkään. Olen entinen seurakuntanuori. Neitsytenä aloin seurustella mieheni kanssa... Meni niin metsään tuo kommenttisi kuin olla ja voi.

Vierailija
8/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvonta kuulostaa ällöttävältä, mulle tulee siitä mieleen joku mateleva kynnysmattotyyppi. Mun mies kyllä rakastaa ja arvostaa mua mutta ei palvo.

Vierailija
9/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan miestä ruolla"? Say what?

Kiva että olet onnellinen. Minä tukehtuisin tuollaisesta.

Minua ei saa palvoa, enkä tarvitse päätä, minulla on sellainen ihan itselläni. Sen sijaan minua rakastetaan. Olen mieheni tasaveroinenkumppani, en palvelija, enkä palvottava koriste-esinekään.

Vierailija
10/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu. Mies rakastaa ja jopa palvoo seksuaalisesti. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta. Mies on minua 6v vanhempi, ihana, miehekäs, kotitöitä tekevä ja lapsista huolehtiva. Itse en ole mikään kodin ehtoisa emäntä. Olen kyllä ok näköinen ja hyväluonteinen nainen. En mäkätä turhasta enkä ole nipo. meillä nauretaan ja hassutellaan paljon sekä vanhempien että lasten kanssa. 

Minulla on hyvä olla avioliitossamme, koska rakastan miestäni ja hän minua. Hän muistaa usein kehua minua ja näyttää miten paljon haluaa ja rakastaa minua. Olen onnellinen.

Vierailija
11/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies palvoo muakin. Sitähän sää kysyit.

Vierailija
12/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pitää minua itsestäänselvyytenä

Vierailija
13/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kyllä se vielä menee ohi.

Vierailija
14/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä palvooko miehesi muita ja miksi?

Vierailija
15/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saa palvoa, enkä tarvitse päätä, minulla on sellainen ihan itselläni. Sen sijaan minua rakastetaan. Olen mieheni tasaveroinenkumppani, en palvelija, enkä palvottava koriste-esinekään.

Teillä on teidän parisuhde teidän ehdoilla, meillä on meidän parisuhde meidän ehdoilla, mikä tässä on vaikeaa??

En tuomitse teidän elämää, miksi arvostelet minun elämää ja elämän valintoja?

Aidosti sanon että mun mies palvoo minua. Mikä siinä on väärää? Olen tyytyväinen näin. Mies myös eriyttäin tyytyväinen. Rakastan läheisiäni ruolla, olen erittäin hyvä kokki ja esim lapset rakastavat tekemääni ruokaa... olen sellainen vähän italialaistyyppinen äiti ja vaimo, joka hellii läheisiään herkkuruoilla. Mitä väärää tässä on? Tykkään ruoanlaitosta ja olen suuri kulinaristi.

Perhe arvostaa mun ruoanlaittotaitoani. Sori siitä;)

Vierailija
16/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD myötähäpeä...

Vierailija
17/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on teidän parisuhde teidän ehdoilla, meillä on meidän parisuhde meidän ehdoilla, mikä tässä on vaikeaa??

Aidosti sanon että mun mies palvoo minua. Mikä siinä on väärää? Olen tyytyväinen näin. Mies myös eriyttäin tyytyväinen. Rakastan läheisiäni ruolla, olen erittäin hyvä kokki ja esim lapset rakastavat tekemääni ruokaa... olen sellainen vähän italialaistyyppinen äiti ja vaimo, joka hellii läheisiään herkkuruoilla. Mitä väärää tässä on? Tykkään ruoanlaitosta ja olen suuri kulinaristi.

Ruolla :D se on ruoalla tai ruualla.

Vierailija
18/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruolla :D se on ruoalla tai ruualla.

Ok. Tuliko nyt hyvä mieli? Tunsitko itsesi paremmaksi? Maailma on nyt kommenttisi jälkeen parempi paikka?

Vierailija
19/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kitkeriä naisia joita mies ei palvo. Onko ihme..?

Vierailija
20/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahti voimakkaasti f-emakolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi