Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on perusilmeesi vastaantulijoille?

Vierailija
18.03.2018 |

Itse yritän pitää pientä kestohymyä päällä. Matkoilta tullessa tietää aina palanneensa kotiin kun vastaan tulee vain vihaisia naamoja.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan työkseni ja kysynkin ap:ltä, että missä hänelle vastaantulijat virnuilevat jatkuvasti?

Hymyilen ystävällisesti kun minua asiakaspalvellaan, avataan ovea tai taksi tulee perille, mutta kaiken maailman äijille en kyllä flirttaa koska olen varattu. 

Vierailija
22/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentynyt. Jos katseet kohtaa, välillä hymyilen automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ikäänkuin "läpi", vaikka rekisteröin kaiken ympärilläni tapahtuvan.

On turvallisempi olo näin.

Vierailija
24/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Miksei ihmiset saa olla naamaltaan just tasan sellaisia kuin ovat?! Jossain asiakaspalvelussa nyt pitääkin olla kestopepsodent naamalla, mutta tuolla jossain kun kävelet/olet julkisissa istumassa tms?!? Miks ihmeessä mä hymyilisin jotain kestohymyä jossain junassa täysin ventovieraalle ihmisille? Tai miksi joku kyylää minun ilmettäni?

Vierailija
25/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusilme on sellainen vakava. Se nyt vaan on sellainen, en voi sille mitään. En todellakaan tekemällä tee itselleni ilmeitä, vaan sillon kun mulla on perusilme niin se on se, mikä se on! 😂

Vierailija
26/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali. En hae katsekontaktia, se olisi outoa.

Vierailija
27/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, pitääkö tuntemattomia varten olla joku ilme? Kaduilla mä vaan kävelen paikasta a paikkaan b; en mä jää pällistelemään ihmisiä tai varsinkaan hymyilemään niille :D Vähänkö musta ois creepyä jos joku tuntematon hymyilis mulle, lähtisin salamana juosten karkuun :D

Vierailija
28/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele vastaantulijoita. Tarkkailen kyllä ympäristöäni aina silti!

Näen päivittäin ihmisiä aivan jatkuvasti, olisko pikkusen rasittavaa lyylätä kaikkien naamaa ja vääntää jotain tekohymyä? Sitä paitsi moni varmasti ihmettelisi sellaista hymyilemistä.

Eikä tämä ole mikään suomalaisten juttu. Olen asunut ulkomailla eikö sielläkään mitään tekovirnuilua vastaantulijoille harrasteta. Ja ihmisten perusilmeet on vakavia lähes maassa kuin maassa.

Vierailija
29/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näköinen että voisin tappaa jonkun.

Vierailija
30/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jossain määrin vastaantulijasta, eli onko tuttu vai tuntematon kanssaeläjä.

Muistan, miten nuorena sudeettisavolaisena tallailin Helsingissä ja ihan luonnostaan katsoin joka vastaantulijaa silmiin, mitenkään sen enempää tuijottamatta, mutta merkillepannen.

Ihmettelin pitkään vastaantulijoiden hämmentyneitä katseita ja puliukkojen kommentteja, kunnes opin

välttelemään suoraa katsekontaktia. Tapa jäi päälle, vaikka takaisin susirajalle sittemmin muutin ;)

Vierailija
31/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pikkusen outoa jos joku vastaantulija hymyilisin sulle? 😂 Mulla tulisi heti tunne, että on jotain vaikka ruokaa naamassa tai muuta vastaavaa. 😂😂

Vierailija
32/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen ja olen ystävällinen, jos tulee jotakin tilanteita esim. Joku pyytää ohjeita junien kanssa, joku antaa ovea ym. Olen myös ystävällinen aina kaupan kassalle ja muutenkin kaikissa sosiaalisissa tilanteissa mitä eteen tulee. Kuitenkin silloin kun kävelen yksin tuolla tai matkustan, on naamallani ihan vaan perusilmeeni. En todellakaan tee mitään ilmeitä tai tarkkaile vastaantulijoiden ilmeitä. En näe mitään syytä virnuilla huvikseni muille ihmisille enkä halua, että kukaan minullekaan niin tekee.

Vierailija
33/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen ja olen ystävällinen, jos tulee jotakin tilanteita esim. Joku pyytää ohjeita junien kanssa, joku antaa ovea ym. Olen myös ystävällinen aina kaupan kassalle ja muutenkin kaikissa sosiaalisissa tilanteissa mitä eteen tulee. Kuitenkin silloin kun kävelen yksin tuolla tai matkustan, on naamallani ihan vaan perusilmeeni. En todellakaan tee mitään ilmeitä tai tarkkaile vastaantulijoiden ilmeitä. En näe mitään syytä virnuilla huvikseni muille ihmisille enkä halua, että kukaan minullekaan niin tekee.

Sun ja sun kaltaisten asiakkaiden ansiosta tätä työtä jaksaa tehdä.

Kiittäen kaupan kassa.

Vierailija
34/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja sun kaltaisten asiakkaiden ansiosta tätä työtä jaksaa tehdä.

Kiittäen kaupan kassa.

Samat sanat! Ystävällinen ja fiksu asiakas saa aina parasta palvelua ja molemmille jää hyvä mieli

:)

Vierailija
35/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevainen

Vierailija
36/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali. 

Vierailija
37/39 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*rsiiseen ammuttu karhu

Vierailija
38/39 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoladulla tai lenkkipolulla vastaan tulee mies-naispariskunta: nainen hymyilee aurinkoisesti, mies mulkoilee vihaisesti. Tämä on todellakin enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
39/39 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu vetelästi auki ja etuhampaat välkkyy. sellainen hessuhopo kesähelteellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan