Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatin oman hiusväri, kaveri värjäsi samanväriset hiukset ja valehtelee

Vierailija
18.03.2018 |

En saanut otsikkoon, mutta mitä tämä tällainen oikein on?
Kasvatin omaa hiusväriä ja sanoin kaverilleni, millaiset tulossa. No värjäsi äkkiä sen värisiksi.
Lisäksi nykyään vihjailee, että hiukset ovat paremman näköiset jos värjäisin ns. juurikasvua itselleni (eli vaikka vaaleat hiukset joihin värjäisin tummaa juurikasvua).
Yli kolmekymppisia ollaan, joten ihmettelen miksi tekee tuollaista? Kavereillemme vissiin valehdellut, että minäkin värjään hiuksia. Ja kyllä, ihmettelen ja välitän tästä koska olen pitänyt tuota kaveriani ihan normaalina tähän episodiin saakka.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole enää ystäviä, ei tarvitse miettiä tällaisia asioita.

Vierailija
2/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis ainoa syy mitä keksin, miksi joku tuollaista tekisi on esim. kateus. Mutta eihän nykyaikana, kun kuka tahansa voi hiuksiaan värjätä millaisiksi haluaa, voi toisen aidosta väristä olla KATEELLINEN?? Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä yhtään ymmärtänyt mikä ap:n pointti tässä aloituksessa oli.

Mistä kaveri valehtelee?

Vierailija
4/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä yhtään ymmärtänyt mikä ap:n pointti tässä aloituksessa oli.

Mistä kaveri valehtelee?

:'D

Siis uskokaa tai älkää, mutta valehdellut muille kavereillemme, että värjään hiukseni tämän värisiksi,  mikä siis on oma aito hiusvärini.. Muuten ollut ihan normaali tyyppi tähän asti.

Vierailija
5/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voit olla kolmikymppinen? En usko.

Vierailija
6/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan kai ihmetellä kaverini touhuja vaikka olisin 100-vuotias? Lähinnä mietin, onko tuo seonnut tai jotain. Vai onko normaalia?

Vierailija
7/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap jaksaa edes kiinnostua kaverin hiusväristä ja siitä mitä kaveri väittää muille. No kun ap on teini...

Vierailija
8/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle, mikä olen! Enemmän ihmettelen, että etkö itse ihmettelisi normaalin ihmisen muuttumista hulluksi? Ei se ollut aloituksen pointti, että en pidä tuosta asiasta, vaan että tekeekö täysjärkinen ihminen tuollaista. Ilmeisesti av-palstalaiset tekee..

Vierailija
9/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis valehdellut tarkoittaa sitä, että kun olen sanonut että kasvatin oman värin, niin on selän takana väittänyt, että ei ole oma värini ja joudun nyt hämmentäviin tilanteisiin, kun kaverit kyselevät miksi MINÄ valehtelen hiusväristäni. 

Vierailija
10/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todennäköisin vaihtoehto kuitenkin ole että joku jossain kohtaa on ymmärtänyt väärin? Sen sijaan että kaverisi on kehittänyt valheiden himmelin SINUN hiustesi väristä joka ei oikeasti voi kiinnostaa ketään muuta kuin sinua itseäsi. 

Vierailija
11/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuota asiaa läpi nyt jälkeenpäin ja tajusin nuo kaverin tekoset jälkeenpäin -palaset loksahteli kohdalleen. Ensin värjäsi hiuksensa, sitten ehdotti minun värjäävän juurikasvua. Kyllä tällä kaverilla on jokin sairas päähänpinttymä minun hiuksista ja se on mielestäni sairasta ja pelottavaa.

Mieti omalle kohdallesi, minuahan tässä pidetään hulluna jos valehtelen hiusväristäni? Olin aluksi jopa ylpeä, että onpa kivan väriset ja en edes värjää! Kunnes sain kuittailua, että värjääthän ym. Lopetin tietysti inttämisen siihen, kun olin hieman jatkanut että mitä ihmettä, en värjää jne. Tuolloin sain tietää, että tämä hullu on väittänyt niin. Nyt tietysti vainoharha kasvaa ja mietin, mitä muuta tuo valehtelee. Kaverit ei sitten tiedä kuka puhuu totta ja jos minusta on valehdeltu enemmänkin, niin mistä ihmeestä tiedän mitä juttuja??? MIETTIKÄÄ jättäisittekö itse koko kaveripiirinne tuollaisen jutun takia?? Pienestä jutusta voi paljastua suurta.....

Vierailija
12/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanottakoon, että tuo kaveri on sosiaalisesti lahjakkaampi kuin minä, joten pelkään että häntä uskotaan ensisijaisesti :(

Varsinkin jos tilanne on se, että minusta on keksinyt jo pitempään outoja juttuja. Sitten tulee joku hiusvärijuttu ja kaverit puhuu, että siis nyt se valehtelee jo hiusväristään..

Vierailija
13/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo sen verran aikuistunut etten jaksa miettiä ja murehtia tällaisia asioita.

Vierailija
14/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta, jaksatko sinä vai et? Mitä ihmettä tässä keskustelussa teet jos ei kiinnosta, eikö ole oikeasti parempaa tekemistä? Haluaisin, että täälläkin ihmiset vastaisivat vain, jos asiasta on kokemusta, ei voi olla niin paljoa ylimääräistä aikaa että käy joka keskusteluun kirjoittamassa, ettei kiinnosta tämä asia. 

Vierailija
15/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä on provo

Vierailija
16/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vieläkin sama tyyppi? :D Mene lukemaan niitä keskusteluja, jotka sinua kiinnostaa.

Vierailija
17/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat asian olla ja pidät oman värisi. Kyllähän se sun kaveriporukkasi tajuaa ajan myötä, että se on sun oma väri, jos ikinä ei näy juurikasvua ja väri näyttää luonnolliselta. Todennäköisesti sun ripset ja kulmat myös puhuvat sen puolesta, että väri on sun oma.

Se yksi, joka valehtelee, valehtelee muissakin asioissa, ja tulee jäämään kiinni ilman, että sun tarvitsee tehdä mitään.

Vierailija
18/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei kai siinä  muu auta.. Tuo vain on sellainen sosiaalinen "kaikkien kaveri", puhuu paskaa muista vähän ovelasti tyyliin minustakin vaikka näin: 

"Niin sehän haluaisi niin kovasti vaaleat hiukset, aito blondi on niin kaunis sävy ja on pitkään nyt yrittänyt että onnistuu värjäämään sellaiset. Toivottavasti onnistuu!" ja kiva hymy päälle.

Vierailija
19/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sä tiedät, että sun oma hiusväri on upea, eihän se sun "kaveri" muuten ehdottelisi, että pilaisit tukan jollain keinotekoisella juurikasvulla. Sähän joutuisit värjäämään koko ajan juurta, joten kohta sulla ei enään olisi omaa kaunista väriäsi.

Vierailija
20/31 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heität vaan pökköä pesään sen kaverin kuullen tähän tyyliin: "kyllä tuntui mukavalta, kun kampaaja kehui, kun mulla on niin kaunis tämä oma hiusten väri. En tajua, että miksi vuosia värjäsin tätä, ne värithän on hirveitä myrkkyjä." Ja sitten hymyilet maireasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme