Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin mielelläni hieman pidempi

Vierailija
18.03.2018 |

Olisin mielelläni hieman pidempi. Oikeasti olen keskimittaa lyhyempi. Minulla on pitkän ihmisen identiteetti. Se johtuu varmasti siitä, että minusta piti tulla pitkä. Lapsena minusta tehtiin kasvuennuste, jonka mukaan kasvaisin reilusti keskimittaa pidemmäksi. Vanhempani iloitsivat siitä, sillä he ovat itse lyhyehköjä.

Lapsena/murrosikäisenä minua luultiin monesti useita vuosi todellista ikääni vanhemmaksi. Nyt aikuisena ihmiset luulevat minua yli kymmenen vuotta todellista ikääni nuoremmaksi. Vähäiset senttini ovat varmaan yksi syy siihen, etten oikein vieläkään tunne itseäni tasavertaiseksi aikuiseksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät👠👠?

Vierailija
2/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät👠👠?

En tykkää korkokengistä. Ne ovat todella vaarallisia terveydelle. Lisäksi ne näyttävät typeriltä lyhyellä ihmisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mielelläni hieman pidempi. Oikeasti olen keskimittaa lyhyempi. Minulla on pitkän ihmisen identiteetti. Se johtuu varmasti siitä, että minusta piti tulla pitkä. Lapsena minusta tehtiin kasvuennuste, jonka mukaan kasvaisin reilusti keskimittaa pidemmäksi. Vanhempani iloitsivat siitä, sillä he ovat itse lyhyehköjä.

Lapsena/murrosikäisenä minua luultiin monesti useita vuosi todellista ikääni vanhemmaksi. Nyt aikuisena ihmiset luulevat minua yli kymmenen vuotta todellista ikääni nuoremmaksi. Vähäiset senttini ovat varmaan yksi syy siihen, etten oikein vieläkään tunne itseäni tasavertaiseksi aikuiseksi.

Ei se lyhyys susta ikinuorta tee, päin vastoin. Minusta lyhyet näyttävät sellaisilta tanttaroilta aika nuoresta asti vaikka omien puheidensa mukaan kuvittelevat näyttävänsä lapsilta. Enemmän tulee mieleen kylläkin tantta.

Otahan iltalääkkeesi.

En ole sanonut olevani ikinuori. En ole sanonut näyttäväni omasta mielestäni lapselta. Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni. Muut ihmiset kuitenkin luulevat minua yli kymmenen vuotta nuoremmaksi. Aina kun käyn Alkossa, elokuvissa jne. kysytään papereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi