Unelmahäät
Riku, 27, ei uskaltanut edes mennä naismyyjän kassalle, koska pelkäsi naisia niin paljon – sai lopulta yllättävien käänteiden jälkeen unelmiensa vaimon
Kommentit (231)
Ihana pari ❤ kaikkea hyvää heille elämässä! Miehessä näkyy miten kiusaaminen on vaikuttanut itsetuntoon. Toivottavasti kiusaajat tai edes joku joka kiusaa tuntisi piston sydämessään ja lopettaisi kiusaamisen, nähtyään mitä se voi toiselle tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta kaikki on hyvin, yh sai elättäjän.
Taisi olla tässä tapauksessa alunperin toisinpäin...
Yllätyin et sulhanenkin löytyy somesta.
Ujona ja sosiaalisia tilanteita pelkäävänä ihmisenä ymmärrän tuon jännityksen, mitä varsinkin Riku koki häissä, ja epävarmuuden, mitä oli kokenut parisuhteen alussa. Hienoa, että itsetuntonsa kasvoi ja uskalsi päästää toisen ihmisen lähelleen. <3
Riku on komea, ja aina siellä täällä näkyi pilkahduksia luonteesta ja temperamentista - kun unohti jännittää. Leuka pystyyn ja hartiat alas ja taakse - todella komea mies! Ja upea hiustyyli!
Morsian myös erittäin sievä.
En tajua miksi jotkut valittaa parin muka vaikuttavan masentuneilta tai siltä että eivät viihtyisi. Itse en näe muuta kuin jännitystä ja ujoutta kameroiden edessä. Onnellisiahan nuo on, pieni hymynkare päällä usein ja ilmiselvää liikutusta häiden jälkeen. Ei kaikki huuda täysiä koko maailmalle, vaan eleet ja ilmeet ovat pienemmät ja hienovaraisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän jäi työttömäksi, ja alkoivat sen jälkeen sitten tapailla ja seurustella, eliylläoleva teoria nyt hieman ontuu...
Yleensä en jaksa katsoa tällaisia ohjelmia mutta tätä jaksoa kyllä katsoin tippa linssissä. Ihana pari ja just toisilleen sopivat. Ei aina tarvitsekaan olla tupa täynnä vieraita, eikä mitään ihmeellistä hääohjelmaa tms. Tässä juhlat olivat juuri "parin näköiset". Paljon onnea heille ja rakkautta tulevaan!
Minusta he näyttivät nimenomaan onnellisilta ja helpottuneilta kävellessään alttarilta pois, omalla hienovaraisella tavallaan.
Olen itse sen verran sisäänpäinkääntynyt että hyvin pienimuotoisesti juhlittuna vihkipäiväni olin tavallistakin hiljaisempi ja melkoisen totinen. Hääkuvistakin tuli vaisuja ja hymyttömiä. Varmaan olisi tullut samanlaista filmimateriaaliakin. Eivät kaikki näytä kaikkia tunteitaan päällepäin ja ole yhtälailla esillä.
Tuomiokirkko ja Haikola kartano ja 15 vierasta? Ei näin. Vähän pitäisi olla tilannetajua millaiset juhlat järjestää missäkin miljöössä jne. Kutsuu vaan perheensä ja sitten juhlassa istuvat kahdestaan eri pöydässä.
Muista jutuista en lähe edes kommentoimaan..
Vierailija kirjoitti:
Mikä yh? Lapsihan vietti aikaa myös isänsä kanssa.
Aivan ihana pari, varsinkin loppu herkisti :') Kaikkea hyvää heille! <3
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin et sulhanenkin löytyy somesta.
:D Apua, vanhat kuvat ja kommentit kuin suoraan irc-gallerian ajoilta
Nainenhan oli lähihoitaja, joka jatko-opiskelee nyt unelma-ammattiinsa kätilöksi. Tällöin lienee päivänselvää, että enemmän tietaava maksaa enemmän, myös häistä.
Luulen, että sulhanen jännitti jaksossa myös sen takia, kun hän taitaa olla ruotsinkielinen nimestä päätellen. Itselle vieraalla kielellä puhuminen tuo jännitettä, tulee enempi mietittyä mitä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä on kyllä niin rumaa kommentointia tästä parista. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Olisivatkohan tuon miehen (entiset?) nettikaverit asialla? Twitter on tietyntyyppisten naisvihaajanörttitrollien avoin temmellyskenttä (ja kyllä, voivat esiintyä siellä esimerkiksi Pirkkona Tuusulasta, koska mitään henkilöllisyysvarmennustahan tuolla ei ole).
Miksi pitäisi olla?