Unelmahäät
Riku, 27, ei uskaltanut edes mennä naismyyjän kassalle, koska pelkäsi naisia niin paljon – sai lopulta yllättävien käänteiden jälkeen unelmiensa vaimon
Kommentit (231)
Ei uskois että noin hyvännäkösellä miehellä on itsetunto noin retuperällä. Jotain tosi herttasta siinä kuitenkin on. Tekis mieli vähän ravistella :D
Palstan Naispelon pitäisi katsoo tää jakso :)
Miellyttävän oloisia ihmisiä, hillittyjä ja rauhallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, ettei opetella tanssimaan kunnolla? Ja mikä pakko on tanssia valssia, jos ei opi kuin tuollaista töksähtelyä?
Itse olet parkettien terävin partaveitsi? Anna ihmisten tanssia omissa häissään, itse maksamassaan juhlatilassa kuten tykkäävät.
No en todellakaan ole :D Tuollainen kankea tanssahtelu näyttää koomiselta, en voi sille mitään.
Hiljainen ihana pari. Mutta jaksosta paistaa läpi se ettei elämästä oikein nautita. Aika tylsät häät. En kaipaa ryyppäämistä enkä remuamistakaan, mutta ei elämä noin vakavaa ole. Aaivann liian tylsää minun makuuni. Päivät jolloin siivotaan, syödään salaattia jne. Kontrolli puhuu. Välillä voi repäistä, nauraa ja vaikka mitä. Ei kaikki ole niin kuoleman vakavaa
Joku käy täällä innokkaasti nakkaamassa alapeukun joka ikiseen kommenttiin
Voi miten ihania ja kilttejä nämä ovat.
Mulle tulee tuosta daamista mieleen maria nordin
Voi kamala, tosiaan tosi kivat kaverit tuolla Rikulle, kun on pitänyt jonkin kuvan takia alkaa "huutelemaan". Onneksi vastoinkäymisistä huolinatta pari päätyi yhteen. Herttainen pari, paljon onnea heille!
Ja pakko kompata, että komea ja kohtelias mies on, ei todellakaan mikään sirkusfriikki.
Rikun koko olemuksesta ja kävelytyylistä näkee, että itsetunto laahaa aika maassa.
mies tuntuu olevan ihan paineissa kun on kosketuksissa tulevaan vaimoonsa, tanssinopettajan kommentit oli huvittavia :D näinköhän ovat odottaneet hääyöhön
Näille tekisi mieli lykätä laskuvarjot selkään ja tiputtaa koneesta.
Minusta oikein suloinen pari. Onnea heille!
No niin, rahan perässähän toi morsian olikin.
Tää ketju on tosi lyhyt kun einole palsta mammoilla tällä kertaa wt huutoja ja haukkumisia. Hahaa teille!
Ihana pari!
Mitenköhän sulhanen on saatu suostumaan tähän ohjelmaan...
Itse olet parkettien terävin partaveitsi? Anna ihmisten tanssia omissa häissään, itse maksamassaan juhlatilassa kuten tykkäävät.