Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli baarista kotiin ja lipsautti

Vierailija
18.03.2018 |

Kello 19.10 saapui herra eilen alkaneelta "muutamalta kaljalta". Siinä kun riisui päällysvaatteitaan lipsautti, että ei ollutkaan kaverinsa vaan naisen seurassa. Painui suoraan nukkumaan. Jätti lompakon ja puhelimen olkkariin, viestejä tulee...

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole huomenna menossa töihin, yllätä miehesi alkamalla juomaan ja soita kovaa musiikkia.

Vierailija
22/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a enpä tiedä . Ehkä keskustelu kun selviää pää ja tieten voit vähän miettiä otatko eron puheeksi. Tosin en kyl enää tiedä mikä pelastais suhdetta . Toivottavasti kaikki menee hyvin on ratkaisu mikä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa ratkaisu. Siis kysymykseesi. Teillä on ero suhtautumisessa "muutamalla kaljalla" käymiseen. Ja siihen, onko samantekevää, onko kaljoitteluseura mies vai nais.

Vierailija
24/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä herättämässä mies nyt heti.

Vierailija
25/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun kyselyä sille miespuoliselle kaljakaverille, että voisiko se tulla vielä tänä iltana käymään, että mies on suihkussa ja pyysi tulemaan.

Vierailija
26/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että ei kannata jäädä tuuleen makaamaan.

Vierailija
27/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kyselyä sille miespuoliselle kaljakaverille, että voisiko se tulla vielä tänä iltana käymään, että mies on suihkussa ja pyysi tulemaan.

Päivän paras :) :) :) ;)

Vierailija
28/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt liioitelko

Vierailija
29/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähe itse baariin. Eiköhän sitä seuraa löydy sinullekkin.

Vierailija
30/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen tajunnu tätä

Vierailija
31/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lallaa, hyvältä maistuu eka olut :) Siitäpä saa mies.

Vierailija
32/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole huomenna menossa töihin, yllätä miehesi alkamalla juomaan ja soita kovaa musiikkia.

En ole menossa huomenna töihin. Siinä jo hyvä syy ottaa tänään kaljaa. Koko vkl oli eilen vain yhdesti ihan tavallista seksiä. Poikkeuksellisesti olin selvinpäin viikonlopun kun halutti enemmän toimintaa kuin humalaa.

Nyt otan kännit ja jos vielä haluaa mun kanssa niin tekee mulle juttuja krapulapanetuksessa.

Kiukuttelun takia ei riitä tavallinen vaan huomenna nainen saa tehdä parastaan. Jos ei niin saa elää ilman mun seuraa. Elämä on liian lyhyt leikkimään pihistelyjä.

Vierailija
33/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.

Se on tosi että kun kotona saa niin sitä ei etsii muualta. Karu totuus sekin että jos ei kotona saa niin sitä etsii muualta. Baareista olen nopeimmillaan löytänyt alle tunnissa panoseuraa. Alkoholin aiheuttama estojen aleneminen on paineisille palleille erittäin hyvä asia.

Tarkalleen en ole pettänyt. Koska aina on edellisen kanssa ollut poikki kun uutta olen etsinyt. Joskus olen palannut yhteen toisen pyynnöstä. Mä en jaksa sitä jos seksiä pitää pyydellä/ruinata. Humalassa menee hermot välittömästi ja lähden. Jokin minussa vetoaa kun aika helposti saan iskettyä naisia.

Juuh, tuommosta se on miehillä, aivot on, mut pienet ja ne sijaitsee kullin päässä. Kehitä siinä sitten jotain korkeenpaa aivotoimintaa. Kun ei pysty niin ei kykene. MOT

Vierailija
34/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoohan ne miehet jääkiekkoa, siinä niillä taitaa olla jo vähän liikaa älyllistä ponnistelua.

Vierailija
35/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että et ole kuitenkaan lähdössä mihinkään.

Vierailija
36/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain itkenyt tätä asiaa nyt. Ei löydy sanoja eikä ratkaisua.

Vierailija
37/197 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätä miehesi kostealla suihinotolla ja panosta jatkossakin seksielämäänne niin ettei miehen tarvitse käydä vieraissa.

Se on tosi että kun kotona saa niin sitä ei etsii muualta. Karu totuus sekin että jos ei kotona saa niin sitä etsii muualta. Baareista olen nopeimmillaan löytänyt alle tunnissa panoseuraa. Alkoholin aiheuttama estojen aleneminen on paineisille palleille erittäin hyvä asia.

Tarkalleen en ole pettänyt. Koska aina on edellisen kanssa ollut poikki kun uutta olen etsinyt. Joskus olen palannut yhteen toisen pyynnöstä. Mä en jaksa sitä jos seksiä pitää pyydellä/ruinata. Humalassa menee hermot välittömästi ja lähden. Jokin minussa vetoaa kun aika helposti saan iskettyä naisia.

Sellainen Tauski-henkinen WT-mies vetää toki aina yhtä höveleitä pubiruusuja puoleensa.

Vierailija
38/197 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen itse pakottaisin itseni olemaan täysin välinpitämätön, mikäli mies jäisi pettämisestä kiinni.

Saattaisin todeta ilahtuneena, että hyvä kun voidaan päästä tavoimen suhteen tilaan, nyt voin viimein huoletta pelehtiä muutaman tyypin kanssa.

Kävisin läpi vaatekaappiin esitellen miehelle, että sopisiko tämä vai tämä mekko treffeille, joille aion lähteä X:n tai Y:n kanssa.

Siinähän sitten änkyttäisi.

Vierailija
39/197 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies selviää, tämä tilanne pitäisi ottaa puheeksi. Ei voi olla niin, että elämä jatkuu maanantaina entisellään.

Vierailija
40/197 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla komea mies sulla kun naista tolla tavalla kaatuu ja viestejäkin vielä laittavat perään.