Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: juotko olutta?

Vierailija
18.03.2018 |

Täällä saa usein sellaisen kuvan, että vain miehet juovat olutta. Joten, nainen, juotko olutta? Minä juon, useita tölkkejä viikossa ja olen nainen!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, mutta hyvin harvoin.

Vierailija
42/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juoma. Siiderit on ällömakeita. Ehkä yksi lonkero joskus menee mutta olut on hyvää. Paukuista kelpaa vain GT.

Nykyään saatan Alkosta ostaa muutamia erilaisia oluita 3-5 €/pullo. Enää ei määrä vaan laatu. N63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa, mutta mieluiten olutta

Vierailija
44/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta (Karhu 5,3), valkkaria ja leijonaa, tosin en yhtäaikaa.

Vierailija
45/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lisäksi tykkään viskistä, konjakista, tummasta rommista ja puna-/valkoviinistä. Makeat juomat kuten kuohuviini ja siideri ei sen sijaan maistu.

Vierailija
46/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon myös olutta.

Vierailija
47/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon. Mielestäni yksi kylmä olut on erittäin rentouttava silloin tällöin pitkän päivän jälkeen. Joskus harvoin on kiva käydä parilla kaverin kanssa keskellä viikkoa. Jos olen viihteellä, juon mieluiten olutta tai viiniä. Viinin kanssa pitää vain olla varovainen, ettei humahda päähän liian nopeasti. Pidän oluen mausta, en ole makean ystävä.

Mietin, että on hassua, että joillain on niin vahvoja stereotypioita jonkun tietyn juoman juojista (olutta juodaan karjalalippis päässä röyhtäillen lätkää katsoessa), mutta sitten tajusin että helposti ajattelen itsekin että siideriä juovat pissistyypit, lonkeroa wt-porukka ja viiniä lipittävät keski-ikäiset naiset yksinään, vaikka se tuskin pitää paikkaansa.

Vierailija
48/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain näitä suosikkejani.  Dry Vodka, Koskenkorva Viina, Koskenkorva Vodka tai Ron Cabana Blanco. 

Joskus muitakin mutta ne ovat ajan myötä jääneet pois.

Vierailija
49/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juon. Tässä parissa vuodessa olen alkanut panostaa enemmän oluen laatuun, kuin määrään, sillä kaupat notkuu hyvänmakuisia oluita!

N26

Mistään Prismasta/Cittarista et kyllä saa juotavaksi kelpaavaa sitten millään. Itäkeskuksen cittarista vois löytyä, mutta perus marketti-/baaritavara on täyttä paskaa!

Häh, täällä susirajalla jopa tään meidän kaupunginosan K-supermarketin erikoisoluthyllyssä on vaikka mitä. Prismassa ja Citymarketissa on on sitten muutama hyllymetri enemmän oluita. Paremmat valikoimat noissa on kuin paikkakunnan Alkoissa, joissa oluille on varattuna vaan muutama hassu hyllymetri/Alko.

Vierailija
50/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon mielelläni ja otan myös suihin loppuunasti

Vierailija
51/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tällä hetkelläkin.

Vedän tänään semmoiset iloiset päiväkännit.

Olen meidän kylän baarissa ja tuttuja riittää.

Vierailija
52/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta maar juon! Nam N34

Vierailija
53/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen mutta juon.