Nainen: juotko olutta?
Täällä saa usein sellaisen kuvan, että vain miehet juovat olutta. Joten, nainen, juotko olutta? Minä juon, useita tölkkejä viikossa ja olen nainen!
Kommentit (53)
Paras juoma. Siiderit on ällömakeita. Ehkä yksi lonkero joskus menee mutta olut on hyvää. Paukuista kelpaa vain GT.
Nykyään saatan Alkosta ostaa muutamia erilaisia oluita 3-5 €/pullo. Enää ei määrä vaan laatu. N63
Mitä tahansa, mutta mieluiten olutta
Juon olutta (Karhu 5,3), valkkaria ja leijonaa, tosin en yhtäaikaa.
Kyllä. Lisäksi tykkään viskistä, konjakista, tummasta rommista ja puna-/valkoviinistä. Makeat juomat kuten kuohuviini ja siideri ei sen sijaan maistu.
Juon. Mielestäni yksi kylmä olut on erittäin rentouttava silloin tällöin pitkän päivän jälkeen. Joskus harvoin on kiva käydä parilla kaverin kanssa keskellä viikkoa. Jos olen viihteellä, juon mieluiten olutta tai viiniä. Viinin kanssa pitää vain olla varovainen, ettei humahda päähän liian nopeasti. Pidän oluen mausta, en ole makean ystävä.
Mietin, että on hassua, että joillain on niin vahvoja stereotypioita jonkun tietyn juoman juojista (olutta juodaan karjalalippis päässä röyhtäillen lätkää katsoessa), mutta sitten tajusin että helposti ajattelen itsekin että siideriä juovat pissistyypit, lonkeroa wt-porukka ja viiniä lipittävät keski-ikäiset naiset yksinään, vaikka se tuskin pitää paikkaansa.
Juon vain näitä suosikkejani. Dry Vodka, Koskenkorva Viina, Koskenkorva Vodka tai Ron Cabana Blanco.
Joskus muitakin mutta ne ovat ajan myötä jääneet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juon. Tässä parissa vuodessa olen alkanut panostaa enemmän oluen laatuun, kuin määrään, sillä kaupat notkuu hyvänmakuisia oluita!
N26
Mistään Prismasta/Cittarista et kyllä saa juotavaksi kelpaavaa sitten millään. Itäkeskuksen cittarista vois löytyä, mutta perus marketti-/baaritavara on täyttä paskaa!
Häh, täällä susirajalla jopa tään meidän kaupunginosan K-supermarketin erikoisoluthyllyssä on vaikka mitä. Prismassa ja Citymarketissa on on sitten muutama hyllymetri enemmän oluita. Paremmat valikoimat noissa on kuin paikkakunnan Alkoissa, joissa oluille on varattuna vaan muutama hassu hyllymetri/Alko.
juon mielelläni ja otan myös suihin loppuunasti
Juon tällä hetkelläkin.
Vedän tänään semmoiset iloiset päiväkännit.
Olen meidän kylän baarissa ja tuttuja riittää.
Juon, mutta hyvin harvoin.