Nainen: juotko olutta?
Täällä saa usein sellaisen kuvan, että vain miehet juovat olutta. Joten, nainen, juotko olutta? Minä juon, useita tölkkejä viikossa ja olen nainen!
Kommentit (53)
En. Inhoan olutpullon korkin sihahdusta. Sitä ääntä joutui kotona lapsena kuuntelemaan joka ilta alkkisvanhempien toimesta.
Kyllä juon. Tässä parissa vuodessa olen alkanut panostaa enemmän oluen laatuun, kuin määrään, sillä kaupat notkuu hyvänmakuisia oluita!
N26
En juo enkä siidereitä. Juon lantrattua viinaa ja joskus lonkeroita. Baarissa menee shotitkin. Inhoan olutta, mielestäni se sopii vain saunan kiukaalle tuoksua tuomaan.
Juon. Oikeastaan alkoholeista vain sitä. Viinit on pahoja, siiderin lemu oksettava, drinkit hyi hitto. Yhden kylmän lonkeron voi juoda kesällä terassilla ja viinoista menee vain kossuvissy limellä. Oluella siis mennään.
Vierailija kirjoitti:
En. Inhoan olutpullon korkin sihahdusta. Sitä ääntä joutui kotona lapsena kuuntelemaan joka ilta alkkisvanhempien toimesta.
Alkoholistivanhemmat skippaavat oluen ja avaavat suoraan viinapullon.
T. 13-vuotiaana itse kotoa muualle muuttanut.
En juo
Lonkeroa juon, baarissa lisäksi shotteja ja drinkkejä
Valkoviiniä joskus saatan kotona juoda
Juon alkoholeista pelkästään olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistivanhemmat skippaavat oluen ja avaavat suoraan viinapullon.
T. 13-vuotiaana itse kotoa muualle muuttanut.
Jos vetää toistakymmentä pulloa olutta muutamassa tunnissa, siitä tulee humalaan. Ja aamulla freesinä töihin...
Join kun söin e-pillereitä, niiden lopettamisen jälkeen ei enää maistunut.
Nyt luomuna on maistunut vain hyvä viski.
En juo olutta koska en pidä oluesta.
Tottakait pullotai kaks päivässä. Tekee hyvää elimistölle.
Harvoin, etenkin suomalainen olut närästää ja hyvää esim. saksalaista olutta tulee harvoin hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juon. Tässä parissa vuodessa olen alkanut panostaa enemmän oluen laatuun, kuin määrään, sillä kaupat notkuu hyvänmakuisia oluita!
N26
Mistään Prismasta/Cittarista et kyllä saa juotavaksi kelpaavaa sitten millään. Itäkeskuksen cittarista vois löytyä, mutta perus marketti-/baaritavara on täyttä paskaa!
Hyvin harvoin. Viskiä, konjakkia ja rommia kyllä.
Olen aina inhonnut oluen hajua ja makua.
Yäk!
En hyi, en ikinä.