Lidlin korttikampanja toimi, lisää tulossa
Näin Lidli ilmoittaa.
Koska ostan niin vähän niin en pääse hyötymään tästä edusta, joten minun järkeni mukaan kustantaisin tämän, joten taidan mennä toisiin kauppoihin ostoksille.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä mene Lidliin sitten, tuskinpa ketään kiinnostaa. Minusta tuo alennusjuttu oli ihan hyvä ja kiva jos lisää samantapaisia tempauksia on tulossa.
Mistä ostat mausteet tai jauhot kun Lidlistä et niitä saa? Vai pärjäätkö pienellä valikoimalla. Niitäkin on jotka pärjäävät pula-ajan valikoimalla.
ap.
Saahan lidlistä jauhoja, varsinkin gluteenittomat ovat halvempia kuin muualla.
Ja AP etkö osaa käydä muualla, kuin tasan yhdessä kaupassa?
Onko Lidlissä ohrajauhoja? Saako Lidlistä kuivia herneitä?
Lidli on hyvä kauppa sellasille jotka syö paljon eineksiä, ja limpparia ja pullaa ja karkkia. Menee pian 25 euroa.
Kaikki ei vaan syö eineksiä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä mene Lidliin sitten, tuskinpa ketään kiinnostaa. Minusta tuo alennusjuttu oli ihan hyvä ja kiva jos lisää samantapaisia tempauksia on tulossa.
Mistä ostat mausteet tai jauhot kun Lidlistä et niitä saa? Vai pärjäätkö pienellä valikoimalla. Niitäkin on jotka pärjäävät pula-ajan valikoimalla.
ap.
Lidli on hyvä kauppa sellasille jotka syö paljon eineksiä, ja limpparia ja pullaa ja karkkia. Menee pian 25 euroa.
ap.
Minä ostin tällä viikolla 30 eurolla ruokaa Lidlistä, kaikki paitsi yksi pakastepizzapaketti oli muuta kuin einestä, ihan tavallisia ruoka-aineita.
Vierailija kirjoitti:
Näin Lidli ilmoittaa.
Koska ostan niin vähän niin en pääse hyötymään tästä edusta, joten minun järkeni mukaan kustantaisin tämän, joten taidan mennä toisiin kauppoihin ostoksille.
Mene toki. Otan mieluusti Keskolta osingot ja asioin Lidlissä koska saan sillä tavalla enemmän vastinetta rahoilleni kuin keräämään humpuukiplussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Minä en osta sieltä eineksiä, limpparia, pullaa tai karkkia vaan kunnon raaka-aineet ruokia varten. Lidl on sellaiseen vallan loistava kauppa. Ikävää että sinä olet noin rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen alennuksen saanut 25 € ostoksista. Et ilmeisesti syö ruokaa ollenkaan tai ainakaan osta sitä itse?
Tai sitten en vaan syö valmisruokia ja puolivalmisteita. Tai sitten vaan Lidlin valikoima ei ole minua varten.
ap.
Eli sulla on niiin huono näkö että et näe heviosastoa tai liha-ja kala-altaita. Käynti optikolla voisi auttaa.
Mä ostin Lidlistä tällä viikolla wc-paperia, jauhelihaa, maustamatonta broilerin lihaa, voita, maitoa, kermaa, maustamatonta jogurttia, kissan raksuja, paprikaa, salaattia, kurkkua, tomaattia, kaalia, ruisleipää, ja juustoa.
Mikä niistä on ap einestä? Leipä?
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Meidän paikkakunnan Lidl ei ole erityisen ihmeellinen valikoimansa suhteen. En saa itse kulumaan 25€ kerralla omiin ostoksiini (asun yksin) millään: en käytä Lidlin saippuoita tai shampoita, siteistä saan hiivaa, hammastahnani on erityismerkkiä jota ei saa kuin parista kaupasta. Ruokavalioni on niin vaikea, että oikeastaan vain isoimmat marketit kelpaavat asiointipaikoiksi sen suhteen, Lidlistä saisin ehkä 20% tarvitsemistani jutuista.
Eikö edes Lidlin vessapaperi kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Mistä ihmeestä on peräisin tämä usein toistuva höpötys eineksistä Lidlin yhteydessä? Lidlissähän on todella vähänlaisesti ns. valmisaterioita ja makkaravalikoimakin on suppea. Pakastepitzoja on kyllä. Vai tarkoitaanko eineksillä jotain muuta? Jos menee S- tai K- marketteihin, Prismoista ja Cittareista puhumattakaan, niin kaikenlaisia Saarioisten, HK:n, Atrian ym. mikroaterioita on metrikaupalla enemmän kuin Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Onko Lidlissä ohrajauhoja? Saako Lidlistä kuivia herneitä?u
ap.[/
Lidl on hyvä kauppa myös meille, jotka emme syö lainkaan eineksiä vaan teemme ruuan itse. Tavallisesti Lidlistä ostan sipulia, valkosipulia, punasipulia, salottisipulia ja kevätsipulia, tuoretta chiliä, paria lajia tomaatteja, joskus paprikaa, kotimaisia porkkanoita, punajuuria, palsternakkaa. Kaalia ja vuodenajan mukaan lehtikaalia ja/tai cavolo neroa, salaattia, yrttejä ( basilikaa, rosmariinia, korianteria, persiljaa, ruohosipulia), kesäkurpitsaa, munakoisoa. Hedelmiä vaihtelevasti vuodenajan mukaan. Maustamatonta broileria, porsaanlihaa, naudanlihaa, lammasta toisinaan, ankkaa ja kalaa. Juustoja ja maustamatonta jugurttia. Ostan myös pakastevihanneksia kuten luomupinaattia ja talvella ruusukaalia, kukkakaalia/parsakaalia. Pähkinöitä en osta oikeastaan mistään muualta, koska Lidlin pähkinät ovat aina tuoreita ( ja edullisia). Erikoisviikoilta olen myös löytänyt hyviä tuotteita mm. kotimaista spelttinäkkileipää.
Ostan myös sertifioitua tummaa suklaata kahvileiväksi ja koska käyn vain n. kerran kolmessa viikossa, ostan myös paistopisteestä yhden korvapuustin ( jonka syömme miehen kanssa puoliksi).Minua ei yhtään haittaa jos joku ei käy Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Meidän paikkakunnan Lidl ei ole erityisen ihmeellinen valikoimansa suhteen. En saa itse kulumaan 25€ kerralla omiin ostoksiini (asun yksin) millään: en käytä Lidlin saippuoita tai shampoita, siteistä saan hiivaa, hammastahnani on erityismerkkiä jota ei saa kuin parista kaupasta. Ruokavalioni on niin vaikea, että oikeastaan vain isoimmat marketit kelpaavat asiointipaikoiksi sen suhteen, Lidlistä saisin ehkä 20% tarvitsemistani jutuista.
Eikö edes Lidlin vessapaperi kelpaa?
Ilmeisesti siitäkin saa syyhyä. ;-)
Btw, virallinen Kuluttajaliiton testi valitsi Lidlin Floralys-pyllypaperin parhaimmaksi! Ja on halvinta 3-kerrospaperia.
Mitä ihmettä sinä oikein sitten syöt? Itse ainakin ostan jotakuinkin ihan samoja perus raaka-aineita menin sitten S, K tai L kauppaan.