Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sopiiko suomalaisille musta väri?

Vierailija
18.03.2018 |

Kysyn vaan kun kaikki pukeutuu täällä mustaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sopii yleensä kaikille. Mukava väri.

Vierailija
2/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalmankalpea ja mustat vaatteet vielä korostavat sitä. Tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Omat lempivärini on musta ja punainen - tuossa järjestyksessä.

Vierailija
4/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herännyt keskustelua, arka aihe, eli pidetään niin, että sopii kaikille.

ap

Vierailija
5/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on vähän laaja käsite. Toisille sopii toisille huonommin. Ota riski ja kokeile, jos vaikka sopisi myös sinule. Huomaa myös, että mustissa on eroa. Uskottelen itselleni, että mattamusta talvitakkini sopii mnulle melko hyvin sekä värilttää, että leikkauksesltaan. - Mutta jos samainen takki olisi kiiltävän musta, niin tuskin sopisi minulle. Mutta olen tavannut lähes identtisen oloisen takin kiiltopintaisena ja jonka kantajalle tuo kiiltopintainen musta takki sopi mallikkaasti.    

Vierailija
6/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on vähän laaja käsite. Toisille sopii toisille huonommin. Ota riski ja kokeile, jos vaikka sopisi myös sinule. Huomaa myös, että mustissa on eroa. Uskottelen itselleni, että mattamusta talvitakkini sopii mnulle melko hyvin sekä värilttää, että leikkauksesltaan. - Mutta jos samainen takki olisi kiiltävän musta, niin tuskin sopisi minulle. Mutta olen tavannut lähes identtisen oloisen takin kiiltopintaisena ja jonka kantajalle tuo kiiltopintainen musta takki sopi mallikkaasti.    

tarkoitin ehkä tyypillistä kalpeaa suomalaista, tietty jotkut on tummempia kuin toiset mutta ollaan kaikki aika kalpeita.

ap

Vierailija
7/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mustat hampaat, joten väri sopii hienosti vaatteisiin. Kun hymyilen, ihmiset haukkovat henkeään yhteensopivuuden loisteessa.

Vierailija
8/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako täällä pukeutua muuhunkin kuin siniseen ja valkoiseen.

Vierailija
9/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka kieltää? En minä ainakaan? Kysyin käykö supmalaisille musta?

ap

Vierailija
10/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta musta sopii kaikille. Toisille enemmän, kuin toisille. Tunnen oloni kaikista itsevarmimmaksi silloin, kun olen pukeutunut täysin mustaan alusvaatteita myöten. Mustaa mustan päälle, tämä hyvä.

Vierailija
11/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka kieltää? En minä ainakaan? Kysyin käykö supmalaisille musta?

ap

Minusta jokainen ihminen, joka viihtyy tai näyttää viihtyvän omissa vaatteissaan ja olemuksessaan voi olla tyylikäs, riippumatta siitä, minkä värisiä hänen vaatteensa ovat. - Ja varmasti myös aika ja käyttöpaikka voi hieman sanella sitä sopiiko musta. Esimerkiksi kesähäihin en laittaisi ainoastaan mustaa päälleni, sen sijaan hautajaisiin saattaisin laittaa.   

Vierailija
12/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun ostamaan aina mustan neuleen, koska vaihtoehdot ovat harmaa, ruskea ja punainen tyyliin. Jos kysyn kassalla että saisiko värejä (sininen, violetti, joku nätti väri jne), niin sanovat vaan että eivät voi vaikuttaa, värit tulevat muotivirtausten mukana. Ketjuliikkeet. En tiedä mistä saisi luonnonmukaisia, eettisiä ja väriä

Vierailija
13/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten mustia vaatteita. Siitä huolimatta että parikin eri naista on väittänyt että mulle sopii melkein kaikki värit. Värit on ihan jees ja mun puolesta jokainen pukekoon ihan mitä huvittaa.

Yhden biisin mukaan pukeudun mustaan koska surupuku on musta. Nykyisen hallituksen aikana on ihme että näkyy siinä mielessä muutakin kuin mustaa vaatetta.

Vierailija
14/18 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille sopisi parhaiten musta ihonväri sillä se kestää paremmin auringon haitallista ultraviolettisäteilyä ja olisi pienempi riski sairastua melanooman(ihosyöpään) otsoonikerros on ohentunut ja ihosyöpä diagnooseja tehdään joka vuosi vain enemmän.

Mitä tulee vaatteisiin niin musta/tumma vaatetus hoikentaa.

Vierailija
15/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta musta sopii kaikille. Toisille enemmän, kuin toisille. Tunnen oloni kaikista itsevarmimmaksi silloin, kun olen pukeutunut täysin mustaan alusvaatteita myöten. Mustaa mustan päälle, tämä hyvä.

Höpöhöpö, tämä on yleinen harhaluulo. Musta sopii ainoastaan talvi-ihmisille, joiden ulkonäköä luonnehtii voimakas kontrasti. Kalpeaa ja vaaleaa suomalaista musta ei pue, vaan se näyttää kovalta ja vanhentaa, herkät vaaleat piirteet hukkuvat mustaan. Tällöin ensin näkyy se vaate, eikä ihminen siellä takana kun sen pitäisi olla juuri päinvastoin. Sori kalpeat ja vaaleat suomalaiset, MUSTA EI SOVI TEILLE, miksi siis yrittää väkisin näyttää siinä hyvältä? Kun löytyy paljon värejä jotka oikeasti sopivat vaalealle suomalaiselle. Kokeilkaa vaaleampia värejä, edes harmaata mustan sijaan, niin ei näytä niin kovalta.

Vierailija
16/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, pukeudun mustaan joka tapauksessa. Vaaleita hiuksiani, kulmakarvojani - tai muitakaan karvojani en värjää. En ainakaan mustaksi. Ihan kauhealta en näytä mustassa nahkatakissani. 😎👍

17/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näyttää mustassa entistä kalpeammalta mutta hei, onhan se muotia...

tätönen 23

Vierailija
18/18 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeessä sopii kaikki värit