Naapurin nainen kuulostaa ihan koiralta
Naapurissa paneskellaan monta kertaa päivässä ja äänekkäästi (olen kateellinen :D) mutta mua vähän naurattaa se nainen joka pitää semmoistä ähkimisääntä niin että se lyhyt ja rytmikäs ähkiminen kuulostaa ihan pikkukoiran lyhyiltä haukahduksilta :D
Kommentit (23)
Laita sen postiluukusta kusipelti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurinainen ääntelee kuin vuohi. Ei pysy pokka, ei mitenkään. Makkarinsa on meidän makkarinseinän toisella puolella, ja joku kiimainen ääntely voisi muuten ollakin sytyttävää meillekin, mutta tuo naurattaa poikkeuksetta :D Pari kertaa jäänyt homma meillä kesken, kun ei ole voinut nauramiselta jatkaa. BAAAH MAA AAH BAAH HUUH PUUH AAH.
Olen töissä kassalla ja nauroin tälle varmaan 2 minuuttia. Onneksi ei ole asiakkaita nyt. Kuvittelin tuon vuohen äänen päässäni.
Millainen työntekijä olet! Ei töissä saa olla netissä.
Tän takia haluan omakotitaloon kauas naapureista. En halua, että naapurit kuulee meidän ääniä enkä halua kuulla niiden ääniä. Tämänhetkiset naapurit on yksinäinen vanha nainen ja vanha pariskunta, eikä ole minkäänlaisia seksiääniä kuulunut, mutta siivoavat ja nikkaroivat kuin hullut ja päivittäin kuuluu ties mitä kolinaa ja sahaamista.