Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin nainen kuulostaa ihan koiralta

Vierailija
18.03.2018 |

Naapurissa paneskellaan monta kertaa päivässä ja äänekkäästi (olen kateellinen :D) mutta mua vähän naurattaa se nainen joka pitää semmoistä ähkimisääntä niin että se lyhyt ja rytmikäs ähkiminen kuulostaa ihan pikkukoiran lyhyiltä haukahduksilta :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurinainen ääntelee kuin vuohi. Ei pysy pokka, ei mitenkään. Makkarinsa on meidän makkarinseinän toisella puolella, ja joku kiimainen ääntely voisi muuten ollakin sytyttävää meillekin, mutta tuo naurattaa poikkeuksetta :D Pari kertaa jäänyt homma meillä kesken, kun ei ole voinut nauramiselta jatkaa. BAAAH MAA AAH BAAH HUUH PUUH AAH.

Vierailija
2/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurinainen ääntelee kuin vuohi. Ei pysy pokka, ei mitenkään. Makkarinsa on meidän makkarinseinän toisella puolella, ja joku kiimainen ääntely voisi muuten ollakin sytyttävää meillekin, mutta tuo naurattaa poikkeuksetta :D Pari kertaa jäänyt homma meillä kesken, kun ei ole voinut nauramiselta jatkaa. BAAAH MAA AAH BAAH HUUH PUUH AAH.

Ai kauhee, harmi kun av:lle ei voi lisätä nauhoitettua ääntä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D Meiän naapurin mies entisessä kodissa piti sellasta ÖH ÖH ÖH YÖ YÖ YÖ ÖH ääntä :D Ei siis mitään miehekästä örinää vaan sellasta ääntä mitä vanhat miehet pitää kun ne esim. istuu alas ja näin :D Ja oli ihan nuori ja hyvännäköinenkin mies :D naisestaan ei kuulunu mitään :D

Vierailija
4/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri taas pitää semmoista yhteenpötköön ylös-alas -menevää palosireeniääntä. Vähän aikaa taukoa (kuuluu vain läiskytysääniä) ja sitten taas nainen aloittaa... tosi kiihottavaa :D

Vierailija
5/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee, harmi kun av:lle ei voi lisätä nauhoitettua ääntä :D

No tämä ei oikeasti ole kovinkaan kaukana:

:D Varsinkin nuo kaksi määkäisyä 3-5 sek kohdalla :D

Vierailija
6/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo hirveesti kuullut naapurien ääniä, mutta tapailin kerran miestä joka jokaisella työnnöllä päästi ihme "ngghh" -ääniä ja satunnaisesti jotain röhkäisyjäkin... ja se hikoilikin kuin sika :D

Vierailija
7/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä kassalla ja nauroin tälle varmaan 2 minuuttia. Onneksi ei ole asiakkaita nyt. Kuvittelin tuon vuohen äänen päässäni.

Vierailija
8/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksihän on aika eläimellinen alkukantainen vietti, niin kaipa ne eläimelliset äänet tulee siinä sitten läpi!

Vierailija
9/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vuohet noin ääntele:)

Vierailija
10/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vuohet noin ääntele:)

No mites sitten?

Vierailija
11/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttekohan meidän naapurissa? Joskus sain varoituksen siitä, että koira metelöi yksinään. Vaikka miehen kanssa harrastettiin vaan äänekästä seksiä.. :D ai kamala!

Vierailija
12/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin että tää aloitus on mun lauluharjoituksista

Vierailija
13/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini kiljuu,kuin sika.

Vierailija
14/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurin muija uikutti ensin lyhyttä ui, ui, ui, ui -uikutusta joka koveni asteittain. Sitten alkoi huutaminen täysillä uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Pahimmillaan tuota kuului pari kertaa vuorokaudessa, kun miesystävä oli hänellä kylässä. Tosin em. ulinaa oli useimmiten keskiyöllä, kun olisi pitänyt mennä nukkumaan. Onneksi ei enää tarvitse asua tuossa talossa.

Vierailija
15/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä perinteistä yhteisähkimistä vuorotellen ja yhtäaikaa aaaahh, aaaahh, aaahhh... Voisivat olla tiedottamatta orgasmeistaan. Muutkin nautiskelevat ääneti.

Vierailija
16/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä perinteistä yhteisähkimistä vuorotellen ja yhtäaikaa aaaahh, aaaahh, aaahhh... Voisivat olla tiedottamatta orgasmeistaan. Muutkin nautiskelevat ääneti.

En mä ainakaan pysty olemaan hiljaa orgasmin aikana tai silloin kun mies paaluttaa lujaa.

Vierailija
17/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan pysty olemaan hiljaa orgasmin aikana tai silloin kun mies paaluttaa lujaa.

Se on ihan helppoa kun aukoo suuta, mutta ei päästä ääntä.

Vierailija
18/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan helppoa kun aukoo suuta, mutta ei päästä ääntä.

Vaikka mä pitäisin suuni kiinni niin silti musta tulee ääniä ja ynähdyksiä. Ja miksi helvetissä pitäisi olla hiljaa nautinnon aikana :D

Vierailija
19/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oksettavaa. Täällä Espoossa äsken taas naapurin akka ulisi.

EN HALUA KUULLA! SUU KIINNI! Sitä ei pääse pakoon.

Vierailija
20/23 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kauhea ihminen, mutta aina jos naapurin panoäänet kuuluvat asuntooni, alan ähkiä ja voihkia äänekkäästi itsekin. Yleensä naapuri hiljentyy pian.