Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkulasten vanhemmat ovat monesti todella törkeitä ja itsekkäitä muita ihmisiä kohtaan!

Vierailija
18.03.2018 |

Tämä tuli taas tänään huomattua. Ensin ruokakaupassa tukitaan rattailla kokonaan kulkuväylä niin, ettei ihan oikeasti toiset ihmiset pääse ollenkaan kulkemaan kaupassa normaalisti! Hyllyjen välit tukitaan rattailla. Jätetään rattaat aivan keskelle käytävää poikittain. Lisäksi joku nuori isä pikkulapsi rattaissaan käveli naama norsunv*tulla minua PÄIN ihan pokkana kaupassa!

Noniin, eikä siinä kaikki. Päivällä kun olin lenkillä, minua vastaan tuli 3 äitiä rattaiden kanssa, kävelivät RINNAKKAIN koko kävelytien leveydellä! Siis oikeesti mitä?! En ollut uskoa silmiäni. Voitte vaan kuvitella, kun kävelytiellä ideana on se, että molempiin suuntiin voidaan kävellä, niin kolme arvon mammaa tulee rattainensa rinnakkain koko tien leveydeltä. Minä kävelin siitä heidän läpi keskeltä oikein änkemällä. En tiedä sanoivatko he minulle jotain, koska kuuntelin musiikkia kovalla kuulokkeista. Siinä ei ollut muita vaihtoehtoja, joko olisit mennyt autotielle tai sitten ojaan, eli keskeltä vaan mars!

Ihan oikeasti. Tämähän on ihan järkyttävää. MISSÄ AIVOT?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Mutta sitä ei auta täällä sanoa.

Vierailija
2/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat olevansa maailman napa. Oikeasti ketään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mutta sitä ei auta täällä sanoa.

Miksei? Täällähän niitä pikkulasten vanhempia varmasti on.

Vierailija
4/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jo uskottavuus, kun sama aloitus pyörii täällä päivästä päivään. Kirjoita välillä vaikka, että neljä äitiä kulki rinnakkain vaunujen kanssa. Miksi aina se kolme? Onko luku sulle joku pakkomielle?

Vierailija
5/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kliseet joka aloituksessa, tällä kertaa isä ei polttanut tupakkaa?

Vierailija
6/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, mammat tulee kohta tervan ja höyhenien kanssa sinne!!1

Vierailija
7/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtäkään tällaista aloitusta. Ei tosin yhtään yllätä, jos joku on huomannut saman ennen minua.

Ap

Vierailija
8/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin miettimään, että miksi näissä aloituksissa aina kolme äitiä kulkee rinnakkain? Miksi juuri kolme, onko se joku pyhä äitiluku?

Vierailija
9/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Rattailla tukitaan kulkuväylät ja aina kävellään tietysti keskellä tietä.

Vierailija
10/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin oikeassa. Voitteko kuvitella tilannetta: lentokoneessa matkustaja sai sairauskohtauksen. Kuulutettiin hoitohenkilökuntaa, menin paikalle ainoana. Siinä hoidettiin lentävän henkilöstön kanssa potilasta etukeittiössä, niin äiti muksunsa kanssa kävelee tyynesti potilaan YLI ja huomautimme, että voitko käyttää takavessaa, niin äippä vaan tokaisi, että hänellä on OIKEUS käyttää mitä vessaa ikinä lystää. Joopajoo. Hän varmaan arvostaisi tuollaista käytöstä, jos olisi itse siinä lattialla makaamassa. Olin aivan pöyristynyt moisesta.

Vierailija
11/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jäin miettimään, että miksi näissä aloituksissa aina kolme äitiä kulkee rinnakkain? Miksi juuri kolme, onko se joku pyhä äitiluku?

Tämä kolme tulee siitä, että kolme äitiä tuli rinnakkain tiellä vastaan. Ei tullut yksi, kaksi, neljää tms, vaan kolme. Siinäpä kuule syy.

Ap

Vierailija
12/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen todennut saman täällä Helsingissä. Uskomatonta itsekkyyttä/tyhmyyttä joillakin vaunukulkijoilla.

Monella on itsekäs asenne ja ajatus lähinnä sellainen, että kunhan MINÄ vaunuineni tästä pääsen, muista viis. Ja niiden kanssa pysähdytään keskelle katua. 8-0

Minäkin olen vaunuja aikoinani kaduilla työnnellyt ja aina katsonut, etten parkkeeraa niitä kaupassa/kaduilla keskelle kulkuväylää, vaan sivuun, että toiset pääsevät kulkemaan.

Sama juttu näillä rinnakkainvaunuttelijoilla. Heidän pitää väistää jonoksi, kun joku tulee vastaan ja katsoa, että takanakulkijat pääsevät heidän ohitseen.

En tiedä, mistä moinen tyhmyys johtuu, eikö heitä ole kasvatettu ottamaan muita huomioon?

Vierailija
13/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on niin oikeassa. Voitteko kuvitella tilannetta: lentokoneessa matkustaja sai sairauskohtauksen. Kuulutettiin hoitohenkilökuntaa, menin paikalle ainoana. Siinä hoidettiin lentävän henkilöstön kanssa potilasta etukeittiössä, niin äiti muksunsa kanssa kävelee tyynesti potilaan YLI ja huomautimme, että voitko käyttää takavessaa, niin äippä vaan tokaisi, että hänellä on OIKEUS käyttää mitä vessaa ikinä lystää. Joopajoo. Hän varmaan arvostaisi tuollaista käytöstä, jos olisi itse siinä lattialla makaamassa. Olin aivan pöyristynyt moisesta.

Siis mitä?! Kuulostaa järkyttävältä.

Ap

Vierailija
15/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että tällaiset ihmiset ovat kaikissa elämänsä vaiheissa yhtä itsekkäitä. Teininä tulevat joporintamana vastaan, lasten kanssa ratasseinämänä. Sitten vanhempana samat tyypit jäävät kärryineen pitämään torikokousta keskelle marketin vilkkainta käytävää ja milliäkään ei väistetä.

Ei kaikki pikkulasten vanhemmat ole automaattisesti toiset jyrääviä kusipäitä. Minulla on pieni vauva ja niin vaan monesti olen joutunut väistämään ihmisiä autotielle vaunujen kanssa kun kolmen kävelijän joukko on tullut jalkakäytävällä vastaan eikä yksikään ole voinut väistää.

Vierailija
16/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt yhtäkään tällaista aloitusta. Ei tosin yhtään yllätä, jos joku on huomannut saman ennen minua.

Ap

Ohiksena pakko todeta, että minkäkin olen nähnyt tämän aivan saman aloituksen täällä ennenkin. Mutta ihan sama, jatkakaa toki, näitä on huvittava lukea.

Vierailija
17/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruokakaupassa kävi juuri näin. Perhe oli ostoskärryjen kanssa edessäni, äiti vähät välitti että kärryt edessä. Sanoin jopa kohteliaasti että pääsisinkö tästä?

Kälätys vaan jatkui eikä huomioinut minua. Kun eukolla silmä vältti törkkäsin kärryt vauhdilla muualle. Siinä sitten etsi kaikessa rauhassa kärryjään perkele.

Vierailija
18/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki äidit siis käyttäytyvät noin? Oma äitisikin?

Minä en 😁

Vierailija
19/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut saman. Lisäksi pikkulasten vanhemmat jättävät kauppakärryjä lojumaan pitkin parkkipaikkoja. Aika riskialtista, koska nehän voi osua autoihin, jos lähtevät kulkemaan.

Vierailija
20/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko edellinen aloitus?