Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulasten vanhemmat ovat monesti todella törkeitä ja itsekkäitä muita ihmisiä kohtaan!

Vierailija
18.03.2018 |

Tämä tuli taas tänään huomattua. Ensin ruokakaupassa tukitaan rattailla kokonaan kulkuväylä niin, ettei ihan oikeasti toiset ihmiset pääse ollenkaan kulkemaan kaupassa normaalisti! Hyllyjen välit tukitaan rattailla. Jätetään rattaat aivan keskelle käytävää poikittain. Lisäksi joku nuori isä pikkulapsi rattaissaan käveli naama norsunv*tulla minua PÄIN ihan pokkana kaupassa!

Noniin, eikä siinä kaikki. Päivällä kun olin lenkillä, minua vastaan tuli 3 äitiä rattaiden kanssa, kävelivät RINNAKKAIN koko kävelytien leveydellä! Siis oikeesti mitä?! En ollut uskoa silmiäni. Voitte vaan kuvitella, kun kävelytiellä ideana on se, että molempiin suuntiin voidaan kävellä, niin kolme arvon mammaa tulee rattainensa rinnakkain koko tien leveydeltä. Minä kävelin siitä heidän läpi keskeltä oikein änkemällä. En tiedä sanoivatko he minulle jotain, koska kuuntelin musiikkia kovalla kuulokkeista. Siinä ei ollut muita vaihtoehtoja, joko olisit mennyt autotielle tai sitten ojaan, eli keskeltä vaan mars!

Ihan oikeasti. Tämähän on ihan järkyttävää. MISSÄ AIVOT?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw oli kyse sitten vaunuista, ostoskärryistä, vedettävästä ostoskorista, on ihmisiä jotka vaan jumittaa niiden kanssa keskelle käytävää, muista piittaamatta. Parhaita paikkoja on kaupoissa sisääntuloväylät.

Vierailija
22/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kahden pikkulapsen äiti, mutta peukutin silti ylöspäin tätä aloitusta. Olen täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten totta, että aloituksessa aina kolme naista kulkee rinnakkain vaunujen kanssa. Mielenkiintoista.

Vierailija
24/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw oli kyse sitten vaunuista, ostoskärryistä, vedettävästä ostoskorista, on ihmisiä jotka vaan jumittaa niiden kanssa keskelle käytävää, muista piittaamatta. Parhaita paikkoja on kaupoissa sisääntuloväylät.

Jep! Muistan kun joskus kaksi ihmistä pysähtyivät liukuportaiden päähän kälättämään keskenään. Siis liukuportaiden päähän? Mitä joidenkin ihmisten päässä liikkuu? 😂

Vierailija
25/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista aloituksista kun en ole sellaisia tehnyt tai edes nähnyt, mutta minuakin kiinnostaa jos tosiaan muissakin tapauksissa kolme vanhempaa kävellyt rinnakkain. Ilmeisesti yleistä siis? Kivakiva.

Nämä tapaukset ovat tasan tältä päivältä, tosin olen tätä vastaavaa kokenut ihan yhtä mittaan. Oikeastaan lähes päivittäin. Kammottavaa.

Ap

Vierailija
26/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne muutenkaan näe siinä pask ankatkuisessa kuplassaan muuta kuin ne omat pikku satiaiset.

Ovat jotenkin uniikkeja, kun ovat saaneet aikaan nämä pikku ihmeet.

Vit tu, maailmassa on miljardeja ihmisiä, eikä ne sun per sehedelmät ole mitään ihmeellisyyksiä.

Vierailija
27/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on todella itsekkäitä, oli sitten pikkulapsen vanhempia tai ei.. ei sillä ole niinkään merkitystä. Ihan yhtä ärsyttävää on se, jos tungetaan kärryjen kanssa toisia päin ja tukitaan kulkuväylät.

En yhtään ihmettele sitä, että asiakaspalvelijat, sosiaali- ja terveysalan ihmiset ja muut ovat menettäneet uskonsa ihmisiin.

Vierailija
28/28 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut saman. Lisäksi pikkulasten vanhemmat jättävät kauppakärryjä lojumaan pitkin parkkipaikkoja. Aika riskialtista, koska nehän voi osua autoihin, jos lähtevät kulkemaan.

Kerran oli tällaiset kärryt laitettu parkkiruutuun. Kävin sitten ottamassa ne pois siitä, jotta saan autoni siihen parkkeerattua. 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan