Mies kehui seksikkääksi mutta onko se lähellekään sama kuin kaunis?
Sain taas tänään kuulla miten seksikäs olen. Halusin olla välillä myös kaunis tai sievä tai vaikka jotain joka ei niin paljon viittaa ulkonäköön.
Vai onko se seksikäs miesten kielessä juuri sitä kaunista ja muuta tarkoittavaa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauneudella ole oikeasti miehille niin väliä, pääasia että saa persettä.
Niinpä. Vaikka makaisi sohvalla 40 asteen kuumeessa verkkarit jalassa haudasta nousseen näköisenä, silti mies katsoo sillä silmällä ja kyselee että miten ois.
Millaisia miehiä teillä oikein on?
Sellaisia, jotka pitää naistaan seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on aina katsojan silmässä, sanotaan. Minun 40+ vaimoni ei luultavasti saisi nuorilta miehiltä lausuntoa kaunis. Ikääntyminen, raskaudet, painonnousu, ihomuutokset yms. näkyvät. Minä taas rakastan häntä ja pidän häntä oikeasti kauniina ja seksikkäänä. Minulle ne ovat sama asia. Kehuessani käytän jompaa kumpaa sanaa tilanteen mukaan. Sängyssä seksikäs ja keittiössä kaunis. Erittäin viehättävä kaikkialla.
Olemme parisuhteessa, miehelle olen lapsenkin synnyttänyt. Raskausajan olin myös koko ajan vain seksikäs.
Voinko nyt päätellä että miehelläni on vain rajallinen sanavarasto mitä tulee kehuihin?Ap
Miehillä on usein rajallisempi sanavarasto.
Ei helevata. :D joillekin naisille ei tosiaan kelpaa mikään. Taas oli "väärin" kehuttu.
Itse olisin iloinen ihan mistä tahansa kehusta
T23v sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on aina katsojan silmässä, sanotaan. Minun 40+ vaimoni ei luultavasti saisi nuorilta miehiltä lausuntoa kaunis. Ikääntyminen, raskaudet, painonnousu, ihomuutokset yms. näkyvät. Minä taas rakastan häntä ja pidän häntä oikeasti kauniina ja seksikkäänä. Minulle ne ovat sama asia. Kehuessani käytän jompaa kumpaa sanaa tilanteen mukaan. Sängyssä seksikäs ja keittiössä kaunis. Erittäin viehättävä kaikkialla.
Jaa että sängyssä ja keittiössa.😀 Löytyykö sulla hänelle adjektiiveja muissa paikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei helevata. :D joillekin naisille ei tosiaan kelpaa mikään. Taas oli "väärin" kehuttu.
T23v sinkkunainen
Olet varmasti kaunis ja mukava ja vielä niin nuori että on aikaa saada paljon kehuaja.
Ei kyse ole mitään kelpaamattomuudesta vaan sitä että pohdin voiko sen yhden sanan takana oikeasti olla muutakin kuin se pelkää seksikäs.
Täälläkin nyt tuli muutama mielipide että en ole kaunis koska käyttää vain sanaa seksikäs ja sitten oli mielipiteitä että se kattaa enemmän kuin vain ulkonäön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja sievä viittaavat enemmän ulkonäköön kuin seksikäs. Naisille on ihan turha yrittää selittää miksi joku nainen on seksikäs ja toinen ei ole. Sitäpaitsi makuja on niin monia että sama nainen voi yhden miehen mielestä olla seksy ja toisen mielestä ihan tavis.
Säätypy mette on mainio esimerkki. Tiedän että hän on monen miehen mielestä seksy. Mikäs on mammojen mielipide?
Mette on harvoja yli 45-vuotiaita naisia joista voin sanoa että on todella seksikäs. M43
Ai mä kuulun Meten harvinaiseen ryhmään.
47v.
joo munkin mies sanoi kerran kauniiksi n. 30 vuotta sitten. Aika lailla samaan aikaan kun kertoi rakastavansa. Nyt en tiedä mitä ajattelee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauneudella ole oikeasti miehille niin väliä, pääasia että saa persettä.
Niinpä. Vaikka makaisi sohvalla 40 asteen kuumeessa verkkarit jalassa haudasta nousseen näköisenä, silti mies katsoo sillä silmällä ja kyselee että miten ois.
Minusta on vielä oudompaa se, että kun mies on 40 asteen kuumeessa haudasta nousseen näköisenä ja silti yrittää saada seksiä kesken pahimman manflun.
Ei ainoastaan lähellekään vaan tarkoittaa ihan samaa eli mies tahtoo päästä (vain) panemaan sua.
Ei välttämättä tarkoita että olisit kaunis.
Voi myös tarkoittaa että näytät halvalta huoralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sängyssä ja keittiössa.😀 Löytyykö sulla hänelle adjektiiveja muissa paikoissa?
Minä ymmärsin että tuolla miehellä on tilannetajua millä sanalla kehuminen sopii mihinkin tilanteeseen. Kauniisti kirjoitti vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarkoita että olisit kaunis.
Voi myös tarkoittaa että näytät halvalta huoralta.
Halvat h**rat on seksikkäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T23v sinkkunainenOlet varmasti kaunis ja mukava ja vielä niin nuori että on aikaa saada paljon kehuaja.
Ei kyse ole mitään kelpaamattomuudesta vaan sitä että pohdin voiko sen yhden sanan takana oikeasti olla muutakin kuin se pelkää seksikäs.
Täälläkin nyt tuli muutama mielipide että en ole kaunis koska käyttää vain sanaa seksikäs ja sitten oli mielipiteitä että se kattaa enemmän kuin vain ulkonäön.Ap
Seksikäs on kauniista korkeampi kehu
Kun nainen on seksikäs, se tarkoittaa, että hän on haluttava. Kun nainen on kaunis, se ei välttämättä tarkoita, että hän on haluttava. Itse en koe ns. klassisen kauniita naisia haluttavina ellei heillä ole kurvikas 10+ vartalo. Sen sijaan persoonallisen näköiset naiset ovat minusta seksikkäitä, siis haluttavia, vaikka heillä ei olisikaan kurvikasta 10+ vartaloa. Joskus harvoin kauneus ja seksikkyys lankeavat yhteen, mutta se on niin harvinaista, että en keksi nyt yhtään esimerkkiä tällaisesta naisesta.
Itse naisena pitäisin seksikkääksi kutsumista jossain määrin halventavana. Jos kuitenkin miehen kanssa on luottamussuhde kunnossa ja hän on osoittanut arvostuksensa, niin silloin se on ihan mukava kehu.
IMHO kirjoitti:
Kun nainen on seksikäs, se tarkoittaa, että hän on haluttava. Kun nainen on kaunis, se ei välttämättä tarkoita, että hän on haluttava. Itse en koe ns. klassisen kauniita naisia haluttavina ellei heillä ole kurvikas 10+ vartalo. Sen sijaan persoonallisen näköiset naiset ovat minusta seksikkäitä, siis haluttavia, vaikka heillä ei olisikaan kurvikasta 10+ vartaloa. Joskus harvoin kauneus ja seksikkyys lankeavat yhteen, mutta se on niin harvinaista, että en keksi nyt yhtään esimerkkiä tällaisesta naisesta.
Jokainen tunnistaa klassisen kauniin ihmisen mutta se ei tarkoita että se olisi yleinen kaineusihanne. Koitatko sanoa että ne klassisen kauniit eivät ole sinusta kauneimpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja sievä viittaavat enemmän ulkonäköön kuin seksikäs. Naisille on ihan turha yrittää selittää miksi joku nainen on seksikäs ja toinen ei ole. Sitäpaitsi makuja on niin monia että sama nainen voi yhden miehen mielestä olla seksy ja toisen mielestä ihan tavis.
Säätypy mette on mainio esimerkki. Tiedän että hän on monen miehen mielestä seksy. Mikäs on mammojen mielipide?
Mette on harvoja yli 45-vuotiaita naisia joista voin sanoa että on todella seksikäs. M43
En osannut ollenkaan kuvitella, että Mette olisi 45-vuotias. Hänhän on todella tyttömäinen ja ehkä juuri kolmekymppisen oloinen.
Miehille seksikäs tarkoittaa parempaa kuin kaunis.
Jännä miten joku jonka kanssa ei ilkeäisi näyttäytyä julkisesti mistään hinnasta, voi olla uskomattoman haluttava, kun taas joku todella kaunis jonka kanssa haluaisi kulkea käsikynkässä ja vain ihailla sitä kauneutta maailman tappiin asti ei herätä juurikaan seksuaalisia tunteita.
Seksikkyys ja kauneus eivät ole sama asia. Toki kaunis on yleensä myös seksikäs.