Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskausfantasia?

Vierailija
18.03.2018 |

Kuinka yleistä se on?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti joku nainen haaveilee että mies repisi vaatteet pois ja panisi kuivaan pilluun. 

Kyllä, on nimittäin muutamassa sekunnissa kostuvia naisia. Ei tarvitse kuiviltaan pistää raiskausleikissäkään. Ja yhdessä sovittuja juttuja tietenkin, ei siitä muuten mitään tulisikaan.

Vierailija
22/34 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen toteutui....olin niin kahlittuna sänkyyn, etten pystynyt liikkumaan ollenkaan. Vibrausten, dildotusten ja useiden orgasmieni jälkeen mieheni nai minua pitkään ja hartaasti. 

ps. meillä ei ole turvasanaa vaan luottamus toiseen käytössä.

Eikös tuo ole niitä sitomisleikkejä, bondagea

Raiskausfantasia on kai eri asia. Vai fantasioitko koko ajan, että sinut raiskataan, kun sinulle tehtiin kaikkea tuota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Siihen toki kuuluu, että puhun hänelle epäkunnioittavasti. Vaikkapa että pillusi haluaa selvästikin panna, kun se on litimärkä. 

Mielestäni tuossa ei ole mitään epäkunnioittavaa, korkeintaan hieman rivoa. Mutta kukin pari voi tehdä määritelmät haluamallaan tavalla. : )

Vierailija
24/34 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasta raiskauksesta en haaveile, mutta sellaisesta harmaalle alueelle menevästä, ettei vaan voi sanoa ei, että tulisi raiskatuksi jos kieltäytyisi, tai ettei anneta harkita haluaako, voimakastahtoisuudesta. Tämä tietenkin vain fantasian tasolla. 

Vierailija
25/34 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on sovintoseksillä ja raiskauksella? Kuvailkaa sovintoseksi ja sitä edeltänyt tilanne! Kiitos!

Vierailija
26/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen fantasia et joku random tyyppi (olevinaan sarjamurhaaja) "kaappais" mut ja köyttäis kellariin jossa pitäis koko yön vankina ja kävis välillä raiskaamassa. Haluisin myös tulla satutetuksi lyömällä. N33

Vierailija
27/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassakin raiskauksessa naisen orgasmi on hämmästyttävän yleinen ilmiö. Se koetaan vaan niin häpeälliseksi, ettei siitä paljon puhuta.

Uskallan ihan miehenä epäillä asiaa, että nyt on sellaista incel legendaa, että pillun saanti tekisi ihan hyvää sullekkin, ei raiskaamalla.

Keravaaa
28/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäl oli r fantasia.. Toteutin ton sit isomman kaavan kautta. Sanoin avokille et meen töihin extra vuoro. Odottelin et vaimo lähtee menoihinsa ja tulin takas kotiin. Tiesin että hän tulee 20.15 kotiin. Odotin eteisessä vanhat vaatteet päällä, kommandopipo silmillä. Käsiraudat valmiina. 

Daami avas oven ja tuli eteiseen. Otin tiukan otteen hänestä ja käänsin hänet maahan selälleen " näki silmät" tajus kuka olen.

Takaisin mahalleen ja käsiraudat päälle.  Revin leggingsit alas ja työnsin ekaks sormia sisään ja sit munan, rojut ränniin ja ulos ovesta. Oli muuten hieman kiimainen nainen ton suorituksen aikana. Tosin alussa säikähti ihan hitosti.

Vierailija
29/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä tuohon kategoriaan menee. Olen muka pettänyt tyttöystävääni ja tyttöystäväni saa siitä tietenkin kunnon raivokohtauksen. Huutaa minulle suoraa huutoa ja antaa avareita. Lopulta harrastamme sitten sovintoseksiä.

Vierailija
30/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yleistä, mutta se ei tarkoita halua tulla oikeasti raiskatuksi.

Tää on taas tätä naisten logiikkaa 😅

Vierailija
31/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai aika yleinen ja salattukin fantasia. Minulla se on ollut jo nuoresta saakka, siis niin että joudun tilanteseen jossa on useampikin mies ja lopulta asiat johtavat siihen että minut otetaan väkisin vaikka haluaisin mennä. Fantasiassani kiihotun vasten tahtoani ja laukeankin miesten naureskellessa ja jatkaessa oman tyydytyksensä saamista minusta vähänt välittämättä. En tietenkään haluaisi noin pelottavaa tilannetta ventoveiraiden kanssa kokea aidosti. n48

Vit-tu te äm-mät ootte sairaita! 🤮

Vierailija
32/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti joku nainen haaveilee että mies repisi vaatteet pois ja panisi kuivaan pilluun. 

No ei haaveile. Tää ketju on täynnä incel neitsyiden höpöhöpö juttuja.

Vierailija
33/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11535 kirjoitti:

Exäl oli r fantasia.. Toteutin ton sit isomman kaavan kautta. Sanoin avokille et meen töihin extra vuoro. Odottelin et vaimo lähtee menoihinsa ja tulin takas kotiin. Tiesin että hän tulee 20.15 kotiin. Odotin eteisessä vanhat vaatteet päällä, kommandopipo silmillä. Käsiraudat valmiina. 

Daami avas oven ja tuli eteiseen. Otin tiukan otteen hänestä ja käänsin hänet maahan selälleen " näki silmät" tajus kuka olen.

Takaisin mahalleen ja käsiraudat päälle.  Revin leggingsit alas ja työnsin ekaks sormia sisään ja sit munan, rojut ränniin ja ulos ovesta. Oli muuten hieman kiimainen nainen ton suorituksen aikana. Tosin alussa säikähti ihan hitosti.

Sellanen incelin fantasia tällä kertaa 💁🏼 

Vierailija
34/34 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä tuohon kategoriaan menee. Olen muka pettänyt tyttöystävääni ja tyttöystäväni saa siitä tietenkin kunnon raivokohtauksen. Huutaa minulle suoraa huutoa ja antaa avareita. Lopulta harrastamme sitten sovintoseksiä.

>Ottaa naiselta turpaan

Cuck