Raiskausfantasia?
Kommentit (34)
Kaikkia fantasioita ei ole tarve edes toteuttaa.
Mun "raiskausfantasia" on sellainen että salainen ihailijani menettäisi kontrollin seurassani. N44
N45 haaveilee raiskausfantasiasta siten että oma mies ottaisi minut väkisin. Mies sitoisi minut ja laittaisi suukapulan ja tekisi minulle mitä ikinä halusisi.
Mieheni on oikein hellä minulle, joten tietenkään hän ei raiskausta oikeasti tekisi. Mutta ajatuksena tämä on kiihottavaa haaveilla rajummasta...
Pyysin miestäni ottamaan minut väkisin kotiin tullessani ja hän teki niin. Meillä oli turvasana käytössä.
Juu, yhdessä sovittu "raiskaus" tuntemattoman kanssa luonnossa tai asunossa tai muualla olisi kihoittavaa. Turvasana käytössä, joten mistään mitä tapahtuu ei etukäteen sovittaisi, vaan eläimellisellä kiimalla edetäisiin suuteluista, nuolemisesta aktiin...ehkä sidottuna...
Vain fantasia, olen hissukka hellä mies...
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia fantasioita ei ole tarve edes toteuttaa.
Erittäin harvat fantasiat ovat sellaisia joista kukaan oikeasti nauttisi. Fantasia kun on yleensä jotain "likaista" normiseksistä poikkeavaa ja on hyvä syy siihen miksi se on harvinaista.
Vaikkapa näitä raiskausfantasioita halutaan oikeasti toteuttaa 100% turvallisessa ympäristössä oman kumppanin kanssa yhteisestä sopimuksesta jolloin kyse ei ole vähimmässäkään määrin väkisinmakaamisesta kuten wanha kansa sanoisi vaan pelkästä näyttelemisestä.
Raiskausfantasiaan tuntuu aina kuuluuvan se, että raiskattu nauttii tilanteesta. Eli tosiasiassa kyseessä on valta-asemakuvio. Ei se, että joku tekee sellaista mitä ei oikeasti halua.
Yksi asia, jonka olen huomannut; naisten raiskausfantasioita helposti pidetään outoina ja sairaina. Ja ajatellaan, että nainen jotenkin haluaa kokea väkivaltaa. Sitten taas, jos mies sanoo haaveilevansa siitä, että nainen pakottaa hänet seksuaaliseen kanssakäymiseen, niin sitä ei sen kummemmin kummastella. Jotenkin tulkitaan, että nainen haluaa kokea väkivaltaa, mutta mies nautintoa. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin miestäni ottamaan minut väkisin kotiin tullessani ja hän teki niin. Meillä oli turvasana käytössä.
CNC?
On kai aika yleinen ja salattukin fantasia. Minulla se on ollut jo nuoresta saakka, siis niin että joudun tilanteseen jossa on useampikin mies ja lopulta asiat johtavat siihen että minut otetaan väkisin vaikka haluaisin mennä. Fantasiassani kiihotun vasten tahtoani ja laukeankin miesten naureskellessa ja jatkaessa oman tyydytyksensä saamista minusta vähänt välittämättä. En tietenkään haluaisi noin pelottavaa tilannetta ventoveiraiden kanssa kokea aidosti. n48
Raiskausleikki ja turvasana on varmaan toimivin ja turvallisin. Haluaisin, että nainen pukeutuu lutkamaisesti, kun hän haluaa rajua panoa ja kun tulen töistä. Olisi korkkarit, minihame ja sukkahousut. Minä en reagoisi mitenkään, paitsi sitten jonakin päivänä, kun hän sitä vähiten odottaa. Nostaisin hameen ja repisin sukkahousut. Raju astuminen takaapäin.
Tyttöystävälläni oli raiskausfantasia. Olen piiskannut hänet ja työntynyt sisään monta kertaa. Ollaan kohta oltu onnellisesti naimisissa neljännesvuosisata.
Juu. Naisystäväni haluaa leikkiä, että ollaan ekoilla treffeillä ja minä en luovuta ennen kuin pääsen panemaan. Siihen ei liity mitään fyysistä pakottamista, vaan lähinnä että hän yrittää puhua ettei hän muka halua ja minä en kuuntele sen vastaväitteitä. Toki meillä on turvasana käytössä.
Siihen toki kuuluu, että puhun hänelle epäkunnioittavasti. Vaikkapa että pillusi haluaa selvästikin panna, kun se on litimärkä.
Jos raiskaus(fantasia) epäonnistuu, sitä puidaan oikeudessa. Kiihottuukohan lakimiehet yhtälailla, kuin asianosaiset?
Väkivallaton väkisinotetuksi tuleminen on ollut fantasioissa varhaisesta teini-iästä asti. Kiihottuminen on ollut pienistä eleistä kiinni. Lähimmäs kokemuksena pääsin 18 -vuotiaana erään miehen kanssa, joka otti takaapäin naidessa toisella kädellä otteen lantiolta ja toisella olkapäästä ja lähetyssaarnaajassa piteli käsiäni pään yläpuolella. Molemmissa tilanteissa tulin muutamalla reippaalla työnnöllä. Myöhemmät miehet on olleet tässä mielessä kesyjä. N52
Viimeksi eilen toteutui....olin niin kahlittuna sänkyyn, etten pystynyt liikkumaan ollenkaan. Vibrausten, dildotusten ja useiden orgasmieni jälkeen mieheni nai minua pitkään ja hartaasti.
ps. meillä ei ole turvasanaa vaan luottamus toiseen käytössä.
Mitä jos et muista sitä,mikä on seuraava vaihe kun sulta happi loppuu?
Ihanko oikeasti joku nainen haaveilee että mies repisi vaatteet pois ja panisi kuivaan pilluun.
Varmaan aika yleistä, mutta se ei tarkoita halua tulla oikeasti raiskatuksi.