Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahviriippuvaisille kysymys

Kossupossu
18.03.2018 |

Sinä, joka juot kahvia säännöllisesti ja saat riippuvuusoireita (päänsärkyä yms), jos et saa päivässä kuppia tai useampaa kuppia kahvia niin mikä saa sinut opettamaan omalle lapselle saman tavan?

Tuossa kun olen vierestä seurannut,kun oma mies tuputtaa 12v lapselleen kahvia, olen ihmetellyt sitä että miksi vanhempi haluaa oman lapsensa riippuvaiseksi kahvista?

En ikinä haluis, että oma lapsi olisi riippuvainen kahvista tai muistakaan riippuvuutta aiheuttavista aineista. Vaikka kahviriippuvaisuus onkin tässä yhteiskunnassa jotenkin sallittua, niin en siltikään haluaisi itse olla tuputtamassa lapselle kahvia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon 1-2 mukillista päivässä. Yleensä sen yhden. 17v. en ole koskaan tuputtanut kahvia. Hän ei juo kahvia.

Vierailija
22/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahvinjuonnin aloitus helpottanut laihdutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia juomaton on Suomessa ns. outolintu. Teoria siitä, että kahvinjuonnilla(kuten muidenkin piristeiden käytöllä) ja masennuksella olisi yhteyttä on mielenkiintoinen. Sen keinotekoisen piristyksen, kun joutuu aina maksamaan takaisin oli kyse mistä vaan piristeestä.

Vierailija
24/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esitit kysymyksen minulle, mutta kysyt sellaista asiaa, mitä en tee? 

No näinpä. Onko ap tyhmä vai mistä on kysymys?

Vierailija
25/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen paskastimulantti on sallittua jota rahdataan maailman ääristä, mutta joku kotikasvatettu hamppu on olevinaan suurikin rikos.

Vierailija
26/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia on tullut juotua jo 9 vuotiaasta ja sanomiset koulussa kun kävin kahvitarjoilussa.

Enään ei se kuin 3 kuppia päivässä.

Vierailija
27/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kahvinjuonnin aloitus helpottanut laihdutusta.

Onpa yllätävä seuraus diureetin/stimulantin käytöstä.. Kokeile seuraavaksi vaikka metamfetamiinia ja kerro paljonko karisi kiloja kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi