Miten poistaa hiuksista sähköisyys edullisesti?
Eli halvat hiustuotteet hakusessa. Käytättekö muotovaahtoa, jotain suihketta vai seerumia poistamaan hiusten sähköisyyttä ja muutenkin kosteuttavan hiusta näin talvella?
Kommentit (25)
Pese tukka huuhteluaineella, se vähentää sähköisyyttä myös tukasta. Testattu on.
Hanki AQUIS hiuspyyhe. Maksaa 37 euroa mutta kestää käytössä seuraavat kymmenen vuotta. Paljon halvempi ratkaisu kuin vuosien aikana ostettavat erikoishoitoaineet jotka nekään eivät aina. Hiuksista poistuu sähköisyys, ne muuttuvat terveiksi ja helppohoitoisiksi ja säästät aikaa kuivauksessa. En olisi ikinä uskonut että voi olla näin mahtava tuote olemassa, nyt en vaihda enää pois. Suosittelen!
Monesti kädet rasvattuani saatan hetken päästä haroa sormilla hiusten latvat läpi. Tuo poistaa tehokkaasti sähköisyyyttä ja hommaan kävisi periaatteessa vaikka oliiviöljy. Annostelussa kannattaa olla tarkka, samoin rasvaa ei kannata laittaa päälaen lähelle, muuten tukka näyttää rasvaiselta.
Suola- ja kampaussuihke toimii myös, itsellä jotain herbinan muutaman euron tuotteita.
Mulla ei toimi noi suihkeet kuin ihan hetken. Wellan hiusöljykään ei auta, tuntuu melkein pahentavan, oliiviöljyä en ole kokeillut.
Millaisia tuotteita käytät hiusten pesuun ja hoitamiseen?
Siloittavat ja silikoniset shampoot ja hoitoaineet eivät ainakaan sovi omaan hentoon hiuslaatuuni ollenkaan, vaan sähköistyvät vain.
Jätin hoitoaineen kokonaan pois ja pesen tukan silikonittomilla tuotteilla, nyt käytössä joku marketista löytynyt luomushampoo.
ONKo kukaan kokeillut noita Aquis-kopioita, mitä saa tilattua esim Kiinasta muutamalla eurolla? Ajavatko saman asian?
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuotteita käytät hiusten pesuun ja hoitamiseen?
Siloittavat ja silikoniset shampoot ja hoitoaineet eivät ainakaan sovi omaan hentoon hiuslaatuuni ollenkaan, vaan sähköistyvät vain.
Jätin hoitoaineen kokonaan pois ja pesen tukan silikonittomilla tuotteilla, nyt käytössä joku marketista löytynyt luomushampoo.
Käytän tällä hetkellä Xz:n tuotteita. Ovat tietääkseni silikonittomia. Luonnonshampoita olen myös käyttänyt, mutta talvella eivät riitä hoitamaan hiuksiani. Pesun jälkeen hiukset ovat sähköinen takkukasa. Minulla pitkät hiukset, hiuslaatu ohut, mutta hiuksia on paljon. Kookosöljyä olen välillä laittanut latvoihin, mutta en osaa sanoa onko siitä ollut mitään apua. Jos sitä laittaa vahingossa liikaa niin hiukset ovat rasvaisennäköiset. Xz:n kosteussuihketta käytän myös pesun jälkeen, mutta se ei riitä. Tarvisin jonkun muotoilutuotteen, jolla saa hiuksia rauhoitettua, etteivät sojota sinne tänne sähköisyyden takia.
T. Ap
Xz muumiselvityssuihke. Ehdottomasti parempi sähköisyyden poistaja kuin xz hoitosuihke. Levitetään pyyhekuiviin hiuksiin ja kammataan. Tämä on siis tarkoitttu lapsille mutta köytän omiin erityäin sähköisiin hiuksiin. Kampa tai harja kannattaa vaihtaa muovista puiseen ja ylipäätään välttää liiallista kampaamista silloin kun hiukset on kuivat. Muumi suihketta voi laittaa tarvittaessa kuiviinkin hiuksiin.
Tuo muumisuihke myös muotoilee (kampaa vain siihen suuntaan kun haluaa tukan pysyvän) ja selvittää takut. Itse pystyin luopumaan lakasta ja muotoiluvaahdosta joita oli pakko käyttää hoitosuihkeen kanssa.
Ostin ionisoivan harjan lidlistä kympillä. Ei kyllä vielä ole paljoa käyttökokemuksia, mutta pitäisi auttaa sähköisyyden kanssa.
Etikka ja se antaa kiiltoa myös hiuksiin.
Käytä esim kookosöljyä, tai hiero päätä vessapaperilla.
Vierailija kirjoitti:
?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?????
Paperi vähentää sähköisyyttä.
Mies kampaa hiukset saunan jälkeen porsaankyljyksellä ja on toiminut
Vierailija kirjoitti:
Xz muumiselvityssuihke. Ehdottomasti parempi sähköisyyden poistaja kuin xz hoitosuihke. Levitetään pyyhekuiviin hiuksiin ja kammataan. Tämä on siis tarkoitttu lapsille mutta köytän omiin erityäin sähköisiin hiuksiin. Kampa tai harja kannattaa vaihtaa muovista puiseen ja ylipäätään välttää liiallista kampaamista silloin kun hiukset on kuivat. Muumi suihketta voi laittaa tarvittaessa kuiviinkin hiuksiin.
Muumisuihkeen haju on kammottava, en ymmärrä miksi sellaista markkinoidaan lapsille. Niin voimakasta imelää löyhkää en päähäni laittaisi, siitä tulee sairaaksi. Lasten saaman pullon heitin juuri roskiin, kun lapsetkin olivat sitä mieltä ettei sitä voi käyttää.
Sähköistymisaikaan parhaaksi olen todennut hiuslakan ja sopivat kengät.
Jos työntää sormen maadoituspistorasiaan, joita löytyy kodin seinistä, vähenee sähköistys huomattavasti, kun hiukset maadoittuu.
Mun sähköistyminen loppui ilmankostuttimeen (keskuslämmityskausi on onneton hiuksille) ja shampoon vaihtoon sulfaatittomaksi, ei kuivata.
Mäkin käytän normaalisti silikonittomia tuotteita mutta koska talvella tukka on tosi kuiva, vaihdoin kosteuttaviin tuotteisiin, nyt viimeisimpänä ostin tarjouksesta kympillä yhteensä Bonacuren kosteuttavan shampoon ja hoitosuihkeen, ei ole enää sähköiset. Veikkaan siis että tuo silikoni auttaa pitämään hiukset kuosissa. Kesällä vaihdan taas XZ tuotteisiin kun hiukset voi paremmin. Hiukset on pitkät, käytän lisäksi muotovaahtoa arkisin kun ei jaksa kuivailla.
Öljyä käytän. En tiedä mikä niistä on halpaa. Itsellä KMS.