Kuukautiset yli viikon myöhässä,mutta edelleen raskaustestissä vain haalea viiva
Viiva ei tummene olleenkaan. Edellisessä raskaudessa viiva oli yhtä tumma kuin testiviivakin. Mistäköhän voisi johtua. Kuukautiset jo pitkästi toista viikkoa myöhässä, ja raskausoireita sen verran että alavatsassa paineen tuntua ja iltaisin olen ollut kuolemanväsynyt.
Kommentit (16)
Miksi saan alapeukkuja? Mistä voi johtua ettei viiva tummene? Kemiallinen raskaus? Kokemuksia kellään? T. Ap
Keskeytynyt keskenmeno nyt näin ekana tulee mieleen. Miksei btw ihmiset soita lääkäriin vaan kysyvät nettipalstalta?
Ei sillä viivan tummuudella ole mitään väliä. Raskaana olet.
Vierailija kirjoitti:
Keskeytynyt keskenmeno nyt näin ekana tulee mieleen. Miksei btw ihmiset soita lääkäriin vaan kysyvät nettipalstalta?
No tänään on sunnunta, joten terveysasema on kiinni. Kysytäänhän täällä vaikka minkälaisia asioita. Oletin että tällainen aihe voisi sopia vauva-palstalla kysyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä viivan tummuudella ole mitään väliä. Raskaana olet.
On sillä sitä väliä, että viivan vahvuus kertoo kehossa olevan raskaushormonin määrästä. Jos haalea viiva ei tummene viikossa (hcg tuplaantuu joks toinen päivä) niin se voi kertoa ongelmasta.
Odota muutama päivä ja tee uusi testi. Vaikka viiva kuin viiva tarkoittanee raskautta. Onnea!
Hae Clearbluen digitaalinen testi niin ei tarvitse arvuutella viivojen tummuusastetta.
Mulla oli haalea kun oli kohdunulkoinen.
Mulla oli haalea viiva ja reilun viikon arpomisen päästä tuli menkat.
Tulin seuraavasta kierrosta heti uudestaan raskaaksi jälleen haalealla viivalla, mutta raskaus eteni normaalisti loppuun.
Ei noista tiedä, voi olla keskeytynyt keskenmeno, tuulimuba, kohdunulkoinen, viallinen testi jne.. Pakko vain malttaa odottaa.
Mitä tarkoittaa keskeytynyt keskenmeno?
Mulla oli vähän aika sitten vastaava tilanne. Testi näytti noin viikon haaleaa viivaa, kunnes hävisi ja vuoto alkoi. Olisikohan ollut sitten kemiallinen raskaus. Sinuna henkisesti valmistautuisin keskenmenoon. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa keskeytynyt keskenmeno?
Sitä, että alkio on kuollut ja lopettanut kehittymisen, mutta naisen keho ei poista sitä kuten pitäisi. Eli raskausoireet jatkuvat, vaikka raskaus on mennyt kesken.
Minulla on aina viiva tummunut vasta 2-3 viikkoa sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Verikokeellahan tuo selviäisi varmasti.
Mun haalea viiva on nyt 2kk ikäinen ja tuhisee nyt tuolla sängyssä.
Täytynee mennä ensi viikolla labroihin.
Nolo oot jo raskaana.